niedziela, 24 listopada 2019

Krem do twarzy Drzewo Różane Mewa

Krem różany manufaktury Mewa długo mnie ciekawił. A kiedy Mewa w maju zapowiedziała przerwę w produkcji kosmetyków wiedziałam, że musi być mój. Trochę poczekał na swoją kolej, ale lepiej było mieć go w zapasie niż zastanawiać się, kiedy powróci :).


poniedziałek, 18 listopada 2019

Sunny Touch - krem do twarzy od Republiki Mydła w wersji light

Sunny Touch to krem od Republiki Mydła, a tak po prawdzie to od mojej Żan :D, bo to ona mnie nim obdarowała.
Żan się w nim zakochała i po zużyciu tej ślicznej tubeczki ciężko mi z tą miłością dyskutować :D



sobota, 16 listopada 2019

czwartek, 7 listopada 2019

Weronika jest po operacjach!

Dnia 24 października, 10 dni po operacji pnia mózgu, Weronika miała operowany naczyniak prawej półkuli mózgu. W Polsce lekarze operowali go już dwukrotnie (w 2011 i 2014) i ponieważ nie był usunięty w całości to co jakiś czas się odnawiał. Teraz w końcu, w Klinice w Hannover, zoperowano go prawidłowo - jest wycięty calusieńki!


czwartek, 17 października 2019

Weronika jest po udanej operacji pnia mózgu, jednak za parę dni czeka ją kolejna....

Kochani,
W poniedziałek 14 października, Weronika stoczyła wielogodzinną, potwornie niebezpieczną walkę na pierwszej linii frontu, z nieprzewidywalnym i śmiertelnie groźnym przeciwnikiem. Po raz kolejny świat stanął w miejscu a czas zatrzymał się na kilka, niewyobrażalnie długich godzin...

Operacja okazała się ogromnym sukcesem! W niespełna dobę po operacji pnia mózgu, Weronika już była w stanie duuuuuużo lepszym niż po miesięcznej rehabilitacji po 3 poprzednich, mniej skomplikowanych operacjach w PL!!!


sobota, 28 września 2019

Orientalny Ogród - odżywka do włosów Yope

Odżywka do włosów Orientalny Ogród marki Yope to prezent od Mariki.
Yope uwielbiam za ich grafikę, te zwierzątka na etykietach są cudne :). Lubię ich mydła do rąk, balsam był ok, ale zdecydowanie za duży jak na moje potrzeby.
A jak wypadła odżywka?



niedziela, 8 września 2019

Mamy to! Zbiórka na operację zakończona!

Kochani, w zaledwie tydzień udało się zebrać kwotę konieczną do opłacenia zaliczki na poczet kosztów operacji Weroniki w Hannover (zbiórka osiągnęła 100% w czwartek 5 września 2019). To był niezwykle pracowity tydzień dla wielu wspaniałych Osób, które kosztem własnego życia osobistego, rodzinnego i własnych obowiązków poświęciły się naszej sprawie. Tempo zbiórki było absolutnie szalone a Wasze wsparcie przerosło nasze oczekiwania tysiąckrotnie. Wciąż nie mogę wyjść z podziwu dla rozwoju i przebiegu akcji!
Dzięki ogromnemu zaangażowaniu Was wszystkich czekamy obecnie na dokonanie przez Fundację Siepomaga przelewu kwoty zaliczki na konto Kliniki w Hannover. Po otrzymaniu pieniędzy Klinika wyznaczy termin operacji.

sobota, 31 sierpnia 2019

Licytacja na rzecz Weroniki

Kochani,
ruszyła grupa założona na potrzeby licytacji na rzecz zbiórki pieniędzy dla Weroniki.

Pomagamy Weronice - licytacje

Serdecznie zapraszamy do wystawiania i licytowania!

czwartek, 29 sierpnia 2019

Pomóż mojej Córce wygrać walkę o życie

Dzisiejszy wpis będzie inny niż zwykle.
Dzisiejszy wpis będzie prośbą o pomoc w uratowaniu życia mojej Córki.


Zbiórka na rzecz Weroniki na portalu Siepomaga

Weronika jest najfajniejszą babką jaką znam. I nie piszę tak dlatego, że jest moją Córką :D tylko dlatego, że taka jest prawda :D

piątek, 16 sierpnia 2019

Kosmetyki naturalne w Dm Drogerie i Rossmann w Hannover

Przy okazji wypadu do Hannover spełniłam swoje małe, kosmetyczne marzenie - zajrzałam do dm drogerie i niemieckiego rossmanna. W kręgu mojego zainteresowania leżała oczywiście oferta kosmetyków naturalnych :) a szczególnie marka alverde i oferta alterry.
Poniżej kilka zdjęć z moich wizyt w tych przybytkach :), zaczynamy od dm drogerie.


Hipoalergiczna pianka do higieny intymnej So'Bio

Marka So'Bio pojawia się od czasu do czasu w mojej pielęgnacji. Lubię ich produkty, to wysokiej jakości kosmetyki, charakteryzujące się dużą skutecznością działania.
Dzisiaj przedstawiam Wam hipoalergiczną piankę do higieny intymnej z kwiatem malwy.


środa, 7 sierpnia 2019

Suszarka Fox Blue Eye

Z uwagi na szybko przetłuszczające się włosy i warszawską wodę (tak, tak – to też jej wina) myję włosy codziennie rano, przed pracą. I codziennie korzystam z suszarki. Nawet kiedy myłam włosy co dwa dni również robiłam to rano - suszarka jest stałym elementem mojego życia od wielu lat.

Niedawno moja 8 letnia suszarka zaczęła mieć problemy techniczne – przetarła się osłonka na kablu, tuż przy rączce i jej używanie zaczęło wiązać się z lekki stresem..... bo kabelki na wierzchu, bo będzie spięcie, bo zjaram gniazdko, bo mnie prąd kopnie (w końcu włosy mokre). Zakleiłam taśmą izolacyjną, ale degradacja kabelków trwała dalej. Nadszedł czas na nowa przyjaciółkę. Oto ona!


wtorek, 6 sierpnia 2019

Enzymatyczno - mechaniczny peeling do twarzy Bema

Peeling do twarzy Bema jest produktem mieszanym - zawiera zarówno enzymy rozpuszczające martwy naskórek jak i drobinki, których zadaniem jest usuwanie go mechanicznie. Zapakowany jest w typowy dla marki szklany słoiczek. Czy działa tak samo wspaniale jak inne produkty Bemy?


poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Larens, serum peptydowe w sprayu

Serum peptydowe marki Larens poleciła mi Pani Ania ze sklepu oferującego kosmetyki ekologiczne Biosna. Szukałam jakiegoś lekkiego, nieobciążającego a zarazem wpływającego na objętość i modelowanie włosów sprayu. Serum Larens jest wszechstronnym kosmetykiem, przeznaczonym nie tylko do włosów ale także do twarzy i skóry ciała.


wtorek, 30 lipca 2019

Couleur Caramel - chowany pędzel do różu i błyszczyk do ust

Couleur Caramel to francuska marka produkująca naturalne kosmetyki. Mają szeroki asortyment i wiele perełek w swojej ofercie, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Dzisiaj pokażę Wam chowany pędzel do makijażu oraz błyszczyk tej marki.



niedziela, 21 lipca 2019

Szampon e-Fiore dziegieć brzozowy i zielona glinka - najszybsza recenzja w historii bloga

Recenzja szamponu z dziegciem brzozowym i zieloną glinką do włosów tłustych, z łojotokiem i łupieżem marki e-fiore będzie znacznie krótsza niż jego nazwa.
Kupiłam, nie użyłam, wywaliłam z obrzydzeniem.
A przed wywaleniem zakleiłam taśmą, żeby nikt nie otworzył przypadkowo.
Szampon śmierdzi niemiłosiernie - wali wiadrem petów! Masakra! Sterta cuchnących papierosów. Pierwszy raz piszę o kosmetyku, którego nie użyłam. I nie użyję. Najgorzej wydane pieniądze w życiu.
I niech mi nikt nie wmawia, że to wina dziegcia brzozowego - wiem jak pachnie dziegieć i choć trudno uznać to za ładną woń, to z pewnością do wiadra petów jej daleko!


Powinni na nim umieścić ostrzeżenia o raku płuc...

piątek, 19 lipca 2019

Kuracja ujędrniająca do ciała Bema

Kuracja ujędrniająca to kolejna pozycja na mojej kosmetycznej mapie marki Bema. Jeśli szukacie negatywnej recenzji, wytykającej niedociągnięcia i wady tego kosmetyku to przykro mi bardzo, ale u mnie niestety nie znajdziecie nic satysfakcjonującego. Balsam jest genialny, nic na to nie poradzę.


środa, 17 lipca 2019

wtorek, 9 lipca 2019

Żel do mycia twarzy Zatik, Dragon's Blood & Lavender

Markę Zatik widywałam w TkMaxx. Zawsze niestety, jak już udało mi się natknąć na ich kosmetyk, to był otwarty. Ale z odsieczą przyszła Madzia, moja kochana zakręcona Sąsiadka prowadząca bloga Na tropie piękna, na który koniecznie musicie zajrzeć! Dzięki Madzi w moim posiadaniu znalazł się ten oto żel do mycia twarzy Zatik Dragon's Blood & Lavender.


piątek, 28 czerwca 2019

Po taniości, czyli dobre dobre i tanie, które mam na stanie

Używam kosmetyków z różnych półek cenowych. Łączą je naturalne składy :)
Czasem potrzebuję kupić coś na szybko, czasem potrzebuję czegoś taniego. Z przyjemnością niekiedy zaoszczędzę na kosmetykach, niechętnie zaś przymykam oczy na skład.
Poniżej przedstawiam Wam tanie kosmetyki, które pomimo niskich cen są dobre składowo. Niektóre mają coś tam nie do końca fajnego... ale nadal mieszczą się w granicach mojej akceptacji.
Oczywiście miewam dużo kosmetyków, które nie kosztują dużo, ale akurat te mam aktualnie na stanie i akurat te nie doczekały się dotychczas odrębnych recenzji.


środa, 26 czerwca 2019

Orientana - maseczka z imbirem i trawą cytrynową

Lubię maseczki oczyszczające na bazie glinek, glinki bardzo dobrze służą mojej cerze. Jeśli dodatkowo taka maseczka działa również peelingująco - jestem przeszczęśliwa :)
Maseczkę glinkową Orientany z imbirem i trawą cytrynową kupiłam z nadzieją, że łączy w sobie te dwie cechy.


niedziela, 23 czerwca 2019

Miksowanie farb Tint of Nature

Od długiego już czasu włosy farbuję farbami tints of nature. Są bardzo proste w użyciu, mają żelową konsystencję, która nie spływa z włosów i nie kapie. Praktycznie nie mają zapachu. Do tego mają świetną buteleczkę z dzióbkiem, dzięki której aplikacja jest szybka i sprawna. Łatwo się zmywają i nie niszczą włosów.
Nie znacie ich? Błąd!


sobota, 22 czerwca 2019

Rozświetlający żel do ciała z drobinkami - Couleur Caramel

W tym roku po raz pierwszy zdecydowałam się na produkt do ciała z opalizującymi drobinkami.
Od paru lat byłam ciekawa tego typu produktów, ale zawsze w ostatniej chwili rezygnowałam. Tym razem udało mi się wreszcie zaspokoić moją ciekawość :)



wtorek, 18 czerwca 2019

Liftingujący krem pod oczy Bema

Bema, ach ta Bema!
Oszalałam na punkcie ich kosmetyków. Są skuteczne, świetne jakościowo, zapewniają pielęgnację na najwyższym poziomie. Jeśli ktoś raz wpadł w ich szpony, ten..... wie co mam na myśli :)
Dzisiaj recenzja kremu liftingującego pod oczy, który gości w mojej pielęgnacji od paru miesięcy.


piątek, 31 maja 2019

Hagi, balsam do ciała z granatem i imbirem

Gosia, Krytyk Kosmetyczny, wie jaką miłością darzę imbir. I połączyła moją miłość do imbiru z miłością do kosmetyków naturalnych 😃 obdarowała mnie balsamem do ciała z ekstraktem z granatu i imbiru właśnie.


niedziela, 26 maja 2019

Krem do rąk ze śluzem ślimaka marki Orientana

Krem do rąk ze śluzem ślimaka marki Orientana był na mojej liście kosmetyków do kupienia. Czytałam o nim wiele dobrego, chwaliły go dziewczyny, które znają się na rzeczy i ufam ich ocenie.
Marika (blog Le Bleuet) podarowała mi ten krem w prezencie, czym sprawiła mi wielką radochę!


wtorek, 21 maja 2019

sobota, 18 maja 2019

Mydło do twarzy Precise od Douces Angevines

Spośród widocznych na zdjęciu kosmetyków Douces Angevines tylko jeden nie doczekał się jeszcze recenzji. Który?
Oczywiście mowa o mydełku do twarzy Precise :)

Jeśli jesteście ciekawi recenzji dezodorantów Theo i Julie oraz fluidu Nuit Caline to zapraszam do lektury (nazwy są podlinkowane).


czwartek, 16 maja 2019

Relaksująco odżywczy żel pod prysznic Bema

Bema wtargnęła do mojej pielęgnacji i absolutnie ją zawojowała! Kosmetyki tej marki niezmiernie mi służą a ich działanie niezmiennie mnie zachwyca.
Dzisiaj przedstawię Wam kolejną propozycję tej marki - ich żel pod prysznic z serii relaksującej i odżywczej.


środa, 8 maja 2019

Piękne usta z Couleur Caramel

Robienie makijażu nie jest moją mocną stroną. Jest on ograniczony do  minimum, czyli podkład mineralny i tusz do rzęs. Malowanie ust nigdy nie było moim standardem, ale ostatnio za sprawą sklepu ekozuzu.pl i szminek Couleur Caramel coś drgnęło w temacie :)
W moim makijażowym koszyczku przybyły ostatnio dwie nowe pomadki ochronne - jedna bezbarwna, druga w pięknym, malinowo - pudrowym kolorze.


niedziela, 5 maja 2019

Dezodorant Julie marki Douces Angevines

Naturalne dezodoranty stanowią wciąż duże wyzwanie. Pozbawione składników zapobiegających poceniu dbają o zdrowie naszej skóry i są dla niej bezpieczne, ale z drugiej strony nie chronią tak skutecznie. Trudny jest wybór pomiędzy zdrowym składem a brakiem brzydkiego zapachu, nawet dla zagorzałych wielbicielek pielęgnacji naturalnej.
Na szczęści mi udało się znaleźć parę naturalnych a do tego naprawdę skutecznych dezodorantów. Dzisiaj przedstawiam ich reprezentanta - dezodorant Julie marki Douces Angevines.


sobota, 4 maja 2019

niedziela, 28 kwietnia 2019

Liftingująco - drenujący krem pod oczy Avebio

Krem pod oczy, kiedyś uważany przeze mnie za zbędny, dziś jest pozycją konieczną w mojej pielęgnacji. Skóra pod oczami jest wrażliwa i wymagająca, znalezienie kremu dopasowanego do jej potrzeb łatwe nie jest. Ale próbuję :)
Ostatnio próbowałam z kremem Avebio i o nim dzisiaj napisałam kilka zdań.


sobota, 27 kwietnia 2019

Przegląd mydlany

Naturalne mydła w kostkach to moja wielka, kosmetyczna miłość. Ostatnio jednak mocno zaniedbałam ich recenzowanie.
Nadrabiam powyższe przeglądem ostatnio zużytych przez mnie mydeł.


środa, 24 kwietnia 2019

Szampon chlebowy Aquafarina Fermenti

Szampon chlebowy strasznie mnie ciekawił :D tak to jest jak się ma kosmetyczne ADHD - wobec nowości nie da się przejść obojętnie! Długo się wstrzymywałam, ze względu na spory zapas szamponów, ale nadszedł w końcu upragniony dzień zakupu i od 1,5 miesiąca cieszę się nowym nabytkiem.
Duża butla, prosta forma i design. Mi się podoba.


niedziela, 21 kwietnia 2019

Kula piorąca Ecozone

Kula piorąca ecozone to mój nabytek z początku marca. Nigdy nie używałam tego rodzaju udziwnień do prania, więc miałam pewne obawy. Wygrała jednak wizja braku butelek płynów do prania i do płukania oraz kwestie ekologiczne.
Dotychczas stosowałam normalne, drogeryjne środki – płyny do prania woolite, perwol, persil i płyny do płukania silan lub lenor. Tak więc przestawienie się na kule piorące to był duży krok :D


środa, 17 kwietnia 2019

Krem do rąk Resibo

Parę lat temu kremów do rąk nie używałam wcale. Nie czułam takiej potrzeby. Ale latka lecą :) i skóra domaga się coraz więcej uwagi. Ta na dłoniach również. Tak więc kremy do rąk na stałe zagościły w moich zbiorach.
Dzisiaj zrecenzuję Wam krem do rąk Resibo.


sobota, 13 kwietnia 2019

Nuit Caline - fluid odżywczy na noc marki Douces Angevines

A skoro już jesteśmy przy moich ulubionych smarowidłach do twarzy...

Douces Angevines to marka po mistrzowsku komponująca kosmetyki na bazie olejów roślinnych oraz tworząca niesamowite mieszanki zapachowe. Tym razem w mojej pielęgnacji zagościł fluid do twarzy Nuit Caline, przeznaczony do każdego rodzaju skóry i do stosowania na noc.


piątek, 12 kwietnia 2019

Krem propolisowy Bema - mój mały, kosmetyczny ulubieniec

No dobra, nie taki mały :DDD ma aż 75 ml pojemności :D
Krem propolisowy Bema to przykład miłości od pierwszego nałożenia. Zapałałam uczuciem do niego już podczas testowania go z otrzymanych próbek i moje uczucie ani trochę nie ostygło w trakcie używania produktu pełnowymiarowego.


wtorek, 9 kwietnia 2019

Jonzac - mleczko i woda micelarna

Na markę Jonzac skusiłam się w czasie jakiejś dużej promocji. Czytałam na temat kosmetyków tej marki wiele dobrego i miałam na nie oko od dawna. Skoro zatem trafiła się okazja to skorzystałam z niej i nabyłam mleczko do twarzy dla cery reaktywnej i nawilżającą wodę micelarną.


sobota, 6 kwietnia 2019

Mus do mycia cery mieszanej i tłustej EcLab

Skoro już jesteśmy przy prezentach w ramach akcji mikołajkowej organizowanej przez Anetkę blog (cosmeticosmos) to postanowiłam pokazać Wam także inne skarby, jakie dostałam w ramach tej zabawy.
Dzisiaj kolejny kosmetyk z paczki od Madzi (blog takie moje oderwanie) a jest nim tonizujący mus oczyszczający z kwasami AHA do cery tłustej i mieszanej eclab.


środa, 3 kwietnia 2019

Odżywka do włosów Australian Tea Tree

Kosmetyki Australian Tea Tree zawierają sporą dawkę olejku tea tree, jak można wywnioskować z nazwy. Jeśli lubicie ten olejek i cenicie jego właściwości musicie poznać tą firmę – jej produkty są dostępne na iwos.pl.

Osobiście kocham ich szampony – zarówno wersja przeciwłupieżowa (tu recenzja) jak i szampon oczyszczający (tu recenzja) to jedne z moich ulubionych pozycji w tej kategorii. Uwielbiam także ich produkt flagowy, czyli olejek tea tree, mąż od niedawna używa ich krem do twarzy a ja właśnie skończyłam odżywkę do włosów.


niedziela, 31 marca 2019

Kwitnij zimą, czyli limitowane masło do ciała od Lavery

Masło Lavery z limitowanej serii o poetyckiej nazwie "kwitnij zimą" to prezent od Mariki z bloga Le Bleuet.
Co prawda sięgnęłam po nie dopiero pod koniec zimy, ale jeszcze zdążyło się załapać na dedykowaną mu porę roku :D