niedziela, 21 lipca 2019

Szampon e-Fiore dziegieć brzozowy i zielona glinka - najszybsza recenzja w historii bloga

Recenzja szamponu z dziegciem brzozowym i zieloną glinką do włosów tłustych, z łojotokiem i łupieżem marki e-fiore będzie znacznie krótsza niż jego nazwa.
Kupiłam, nie użyłam, wywaliłam z obrzydzeniem.
A przed wywaleniem zakleiłam taśmą, żeby nikt nie otworzył przypadkowo.
Szampon śmierdzi niemiłosiernie - wali wiadrem petów! Masakra! Sterta cuchnących papierosów. Pierwszy raz piszę o kosmetyku, którego nie użyłam. I nie użyję. Najgorzej wydane pieniądze w życiu.
I niech mi nikt nie wmawia, że to wina dziegcia brzozowego - wiem jak pachnie dziegieć i choć trudno uznać to za ładną woń, to z pewnością do wiadra petów jej daleko!


Powinni na nim umieścić ostrzeżenia o raku płuc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz