wtorek, 23 sierpnia 2016

Arika - król wszystkich aligatorów!

Oglądaliśmy program o aligatorach, bardzo ciekawy. Na zakończenie padło stwierdzenie, że te drapieżniki mają tylko jednego wroga, którego się boją - człowieka. Jednogłośnie doszliśmy więc do wniosku, że skoro Arika nie tylko nie boi się ludzi, ale jeszcze kilku sobie podporządkowała, to zasługuje na tytuł KRÓLA WSZYSTKICH ALIGATORÓW!
Od teraz nie tylko śledzie mają swojego króla - aligatory też :) na pewno się cieszą!
Jeśli nie wiecie o co chodzi z królem wszystkich śledzi to na końcu wkleiłam dowcip :D

Mój król właśnie drzemie na kanapie :D w iście królewskiej pozie :D. Widzicie te skrzyżowane łapki? Heheheheeee :D. No cóż, królem się jest, a nie bywa.


A teraz kilka zdjęć z wakacji naszej królowej :D
Była i kultura i rozrywka i oczywiście zasłużone lenistwo! W międzyczasie wspólne pisanie na laptopie i wypady do knajpek.
Zaczynamy od kultury militarnej :D, potem plażowanie, leżakowanie, redagowanie bloga, bekonik i piwko!










Bekon z grilla, specjalnie dla Ariki - lubimy takie knajpy :)
Popić też trzeba :)))) Spokojnie, tylko polizała butelkę :)
Na koniec obiecany dowcip.

Siedzą sobie dwa śledzie na drzewie. Jeden mówi:
- Wiesz, ja to bym chciał mieć włosy…. Takie długie! Gdybym miał długie włosy byłbym królem wszystkich śledzi!
Na to drugi:
- Ja to chciałbym umieć latać! Gdybym umiał latać to ja byłbym królem wszystkich śledzi!
Siedzą tak przez jakiś czas, a tu patrzą....leci śledź z długimi włosami powiewającymi na wietrze. Siada obok nich na gałęzi a dwa śledzie zauważają, że jest bardzo przybity. Jeden mówi:
- Królu Wszystkich Śledzi! Umiesz latać! Masz długie włosy! Więc czemu jesteś taki smutny?
- Wiecie co, ja to chciałbym mieć uszy...
- O Królu Wszystkich Śledzi, po co ci uszy skoro masz długie włosy i umiesz latać?
- Bo chciałbym sobie te włosy za uszy zakładać.......

Kręci mnie takie poczucie humoru :D

21 komentarzy:

  1. Przepiękna :) Aż chce się ją głaskać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym wycałowała. Piękna jest i taka czyściutka.
    Widać, że jej u Was dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledź - włosomaniaczka?

    A ile Arika ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaaa :) śledz-włosomaniak :) hahahaaa
      Arika 17 września skończy 2 lata :)

      Usuń
  4. Uhahaha biedne śledzie:)
    Arika jest królową nawet jak liże butelkę hihi:)No jest rewelacyjna i taka słodka:*
    Buziaczki Kochani:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całujemy i machamy ogonem :DDD *:
      Wiesz.... ona lubi piwo :) jak tylko ma okazję to się doprasza o wylizanie szyjki :D

      Usuń
  5. No właśnie, Arika jest królową, a nie królem. Przecież jest dziewczyną i to dziewczyną przecudnej urody :)
    Miałam napisać, żebyś ode mnie wytarmosiła ją za kudełki ale widzę, że panienka jest po wizycie u fryzjera i nie za bardzo jest za co tarmosić :) W takim razie połaskocz ją za uszkami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł króla był nawiązaniem do dowcipu o śledziach :)
      Zawsze jest za potargać :D no i zawsze można wycałować w razie czego :D
      Arika podrapana za uszkiem!

      Usuń
  6. Ja mogłabym na nią patrzeć i patrzeć :) Jest prześliczna i ma coś iskrzącego w tych oczkach :)
    Nawet J. zawołałam żeby popatrzył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      Fakt, udała się :)
      Urodziła się jako ostatnia z ósemki :D

      Usuń
  7. Cudowna psinka;) Jest bardzo pocieszna.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna, ależ macie z nią dobrze, sama radość

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnego masz psiunka :) Kocham wszystkie zwierzaki, zarówno te małe i duże.

    OdpowiedzUsuń