niedziela, 22 grudnia 2013

Święta czas zacząć

Uwielbiam święta bożonarodzeniowe!
Kocham choinkę, jej zapach, ubieranie. Większość świątecznej magii chowa się według mnie w choince :), to jest element, dzięki któremu czuję, że to już TEN czas. 
Dla mnie święta zaczynają się od wieczoru, w którym ubieramy choinkę.
Tegoroczne właśnie się zaczęły :).
Choinka ubrana!




Zapach drzewka przeplata się z zapachem pierniczków....
Nie mogę się doczekać kiedy zasiądziemy do wigilii, po której moi bliscy, a szczególnie córka i mąż, rozpakują prezenty, które dla nich przygotowałam. Mam nadzieję, że sprawię im całe mnóstwo przyjemności! Uśmiech i błysk radości w oczach ukochanych osób to jeden z najpiękniejszych widoków na świecie.

Mam nadzieję, że i Was dopadł już świąteczny duch :).

2 komentarze:

  1. U mnie barszczyk się gotuje, choinka dzisiaj ubrana, babeczki się pieką, zaraz pakuję prezenty i zmienię pościel na świąteczną. No i sprzątanie w toku..
    Ale za to już jutro Wigilia <3 <3 :D

    Wszystkiego najpiękniejszego dla Twojej rodziny Aniu:* Nie tylko na Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana *-:
      Tobie Elunia i Twoim bliskim również moc świątecznych cudowności od nas wszystkich!

      Usuń