sobota, 14 grudnia 2013

Orzechy pecan

Pamiętacie jak zachwalałam orzechy pecan?
Jeśli nie to zapraszam TU.
Udało mi się dorwać je w formie niełuskanej :).





Miejsce, w jakim je kupiłam jest mało wyszukane - kauffland. Bardzo rzadko bywam w tym sklepie, więc być może są tam dostępne od dawna, tylko ja taka opóźniona....



Piękne miski, które widzicie na zdjęciu, to nabytek z lawendowej farmy. Kupiłam je rok temu na prezent dla koleżanki. Jak widać rozstania bywają trudne...
Za tło dla orzechów pecan robi kandyzowany imbir, ananas, suszone figi i kawałki kokosa - takie i inne cuda są dostępne w lidlu. Polecam - pycha!
Ale uprzedzam - imbir tylko dla twardzieli :)


7 komentarzy:

  1. W lidlu jest taki super zestaw z dziadkiem do orzeszków i różnymi orzechami, są w środku nawet migdały w skorupkach! A jaki jest koszt pecanowych orzeszków? Ja nawet nie wiem gdzie tu jest Kaufland :D a pecanowe orzeszki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam dzisiaj ten zastaw w lidlu - strasznie fajnie wygląda!!!!!
    Prawie kupiłam :) szczególnie te migdały w skorupce kuszą.
    Pecanki 29,9/kg. Są dość lekkie, duuużo na kg wchodzi!!
    Imbir ryjka wykręca :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też prawie kupiłam! :D może jeszcze kupię.. Za to ze mną do domu pojechał olejek z prażonych pistacji :D nei mogę się doczekać kosztowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pistacji..... bosze!
      Ja już nie mogę kupować olejów....
      Mam sezamowy, z prażonych laskowych, bazyliowy, oliwę z liśćmi laurowymi, oliwę z rozmarynem i oliwę z papryczkami chili.

      Usuń
    2. Ja chcę sezamowy i bazyliowy też! Skąd masz? Ja póki co mam prażone laskowe, prażone pistacje, arganowy, oliwę z laurowymi listkami i oliwę z oliwek. No i kokosowy :) o tych do twarzy nawet nie wspominam :D

      Usuń
    3. Nie pamiętam skąd mam bazyliowy a musiałam przełożyć w naczynie zastępcze, bo butelka mi się uszkodziła.... ale teraz kujawski wypuścił fajną serię olejów z różnymi dodatkami - pływają sobie różne cuda na dnie :) bazylia też jest.
      A sezamowy mam oleofarmu - u mnie w większych spożywczych są różne ich oleje.

      Usuń
    4. Kujawski powiadasz...:> poszukam! mam jeszcze oliwę truflową z lidla, ale jest słabsza, niż truflowa, którą miałam wcześniej:)

      Usuń