poniedziałek, 19 grudnia 2016

Gwiazdkowy box by Żan!

Wszelkie boxy chowają się przy pudełku by Żan :)))). W żadnym nie znajdziecie tyle serca, miłości i innych cudownych uczuć.
Żan jak zwykle, przy każdej nadarzającej się okazji i bez okazji, rozpieszcza mnie i sprawia, że tęsknię za Nią jeszcze bardziej...
Dzisiaj po pracy zastałam w domu wielkie pudło. Po cichu liczyłam, że wyskoczy z niego sama Żan. Nie wyskoczyła. Ale i tak przysłała mi kawałek siebie *:




Szczoteczka do mycia ryjka, którą bardzo chciałam mieć! No i mam :DDD
Świeżo palona kawusia - mmmhhhhhhh! Nieziemsko cudowny zapach! I oczywiście wspaniałe życzenia na kartce ze słodkim jelonkiem *:
Dostaliśmy też coś, czego moje koślawe łapki nigdy w życiu nie zrobiły - pierniczki :))). Są tak absolutnie przepyszne, że cudem udało mi się 3 ukryć z zamiarem skonsumowania po wigilii. Mam tylko pytanie.... czy na choince będą mogły wisieć same sznurki????
Zobaczcie jakie piękne :) ja nie wiem jak można coś takiego wspaniałego zrobić! I do tego mój ulubiony mus jeżynowy robiony przez Żan. Już się do jednego dobrałam :).


Bardzo Ci dziękuję za wspaniałe prezenty i całe serduszko jakie nam przysłałaś w tej paczce *: W takich chwilach jestem wyjątkowo zła na to, że mam do Ciebie tak daleko...

Każdemu życzę, by miał taką Żan w swoim życiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz