czwartek, 9 października 2014

Wymarzone toniki Andalou Naturals!

Mam! Mam! Mam!
Oto toniki andalou naturals, przez które spać po nocach nie mogłam z powodu niemożności wybrania, który chcę bardziej. Z pomocą przybyła Małgosia, z którą wzięłyśmy oba toniki na pół. Niby mam jeden tonik (pojemnościowo) ale jednak dwa (rodzajowo). Dziękuję Małgosiu :).



Wbrew mojej lekkiej niechęci do różanych zapachów, to właśnie tonik 1000 roses kusił mnie bardziej. Zapach jest przewidywalny, ale wyjątkowo naturalny - tonik nie pachnie jak kwiaciarniana róża, tylko jak ogrodowy krzew z tysiącem soczystych, świeżych pąków róż, skąpanych w porannej rosie! Nie są to moje zapachy, ale ciężko się tym konkretnym nie zachwycić. Nawet ja nie potrafię mu się oprzeć. No niby róża.... ale jaka! :)



Tonik różany bardzo ładnie nawilża i odpręża skórę. Widzę działanie wyrównujące koloryt i regeneracyjne. Wspomaga walkę z podrażnieniami skóry i poprawia jej sprężystość. Jest delikatny, nie klei się, skóra po jego użyciu jest gładka i aksamitna.
Spray w jaki zaopatrzono buteleczkę jest zdecydowanie lepszy niż w produktach do włosów tej firmy. Całe szczęście! Gdyby były takie same to groziłoby to uszkodzeniem oka nawet przez zamkniętą powiekę :D. Mgiełka jaką uzyskujemy spryskując twarz jest w sam raz i spokojnie możemy stosować ten bezpośredni sposób aplikowania toniku.
Tonik pięknie współpracuje z kremami i świetnie służy mojej cerze. Nie bez powodu tak mnie kusił. Jest chemia między nami!


Tonik rozświetlający pachnie z kolei  słodkimi mandarynkami i pomarańczami! Nie jest to zapach tak autentyczny jak w przypadku 1000 roses, ale również bardzo udany - świeżo zerwane z krzaka i przekrojone na pół owoce z dodatkiem cytrynowego pudru. Szaleństwo :).
Rozświetlające działanie widoczne w dużej mierze poprzez lekkie rozjaśnienie cery. Bardzo ładny efekt, głównie w rejonach posiadanych przebarwień. Witamina C skutecznie zaznacza tym swoją obecność. Nawilżenie świetne, ładne odświeżenie cery i jej koloru. Czasami, gdy mam uszkodzoną skórę lekko piecze, ale tylko troszkę i przez chwilkę.


Oba toniki niezmiernie przypadły mi do gustu a moja cera jest w widocznie lepszej kondycji odkąd ich używam. Chętnie do nich wrócę, tylko który wybrać do ponownego zakupu.... I tym sposobem znalazłam się na początku mojej drogi z tonikami andalou naturals - znowu nie wiem, który nabyć... :D

Podsumowując - nie bez powodu tak mnie do nich ciągnęło! Toniki andalou naturals są w moje opinii świetne. Strasznie je polubiłam i serdecznie polecam.
Korzystajcie, bo na iherbie do 15 października kosmetyki firmy andalou naturals są taniej o 20%! Ja już się zaopatrzyłam w ich produkty - wzięłam masło do ciała z marakują, maseczkę do twarzy z kwasem glikolowym, spray do włosów z solą morską i intensywną odżywkę do włosów z arganem.

35 komentarzy:

  1. No dzięki :/ I w dalszym ciągu nie wiem który mam wybrać :( A chciałam zrobić zamówienie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie widziałam tę promocję... niedobry iherb - miałam nic nie kupować;)
    Ja na szczęście dylematu nie mam - wybieram różany:) Kusi mnie też krem różany... i inne rzeczy...
    A dolar drożeje i drożeje jak na złość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej szybko kupuj zanim jeszcze w górę pójdzie :D

      Usuń
    2. No to jest argument :D
      A ta arganowa odżywka grzechu warta?
      Maseczka z kwasem trochę szczypie - co mnie trochę zdziwiło, bo twarz mam zaprawioną w bojach kwasowych i retinoidowych;)

      Usuń
    3. Odżywki jeszcze nie znam, dopiero wczoraj ja wysłali.
      A ja tam lubię jak coś poszczypie :D wiem, że coś robi, choćby miało tylko podrażniać :D

      Usuń
    4. Pewnie - jak szczypie to wiadomo, że działa:)

      Usuń
  3. jak dobrze, że chociaż toniki mnie nie kuszą.
    przynajmniej na czymś oszczędzam :D
    za to krem różany, ach, ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cała seria różana pachnie tak jak tonik to można oszaleć ze szczęścia :)
      Kremu od nich żadnego nie miałam. Jak kupisz i będziesz chwalić to może się skuszę :D

      Usuń
  4. Strasznie mnie kusi ten różany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To że jeszcze nie kupowałam na Iherb jest jak się zdaje, kwestią czasu....;) Ja tez nie przepadam za różanymi aromatami GENERALNIE ale czasem jakiś różany akord z nienacka skradnie mi serducho :)
    Mandarynki omomom zapach musi być wyśmienity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetną okazję na nawiązanie znajomości z iherbem i marką andalou naturals :D
      iHerb to kopalnia kosmetyków!

      Usuń
    2. Bojś! już nie mam trzeciej komody ;)

      Usuń
    3. :DDDDD
      Postawisz na wierzchu :))))

      Usuń
  6. kusicielka okropna:P
    uuu to i między nami chemia... mam podobne "różane odczucia", a bardziej mój nos, co nie zmienia faktu, że maseczka różana z Femi zrobiła na nosie wrażenia, co też nie zmienia faktu, że idę zobaczyć, czy te toniki dostanę u siebie:P
    zdecydowanie, nie powinnam była tu zaglądać:P

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś tu zaglądać, powinnaś - a nawet musisz :DDDD *:
      To jedna z moich najbardziej ulubionych firm kosmetycznych, poszukaj u siebie, ale jak nie znajdziesz to nie rezygnuj tylko zaprzyjaźnij się z iherbem :).

      Usuń
    2. mnie tu zawsze coś przywiedzie:P
      nie umiem się zmusić, by nie kliknąć... z andalou ma tu kłopot, w ogóle często z naturalnymi markami zza szerokiej wody...
      Oczywiście z iHerb znajomość na razie zawarłam, ale jestem nerwowa, gdy muszę płacić cło no...

      :*

      Usuń
    3. U Ciebie wszystko oclone? U nas tylko powyżej 45euro.

      Usuń
  7. Przez Ciebie co chwilkę dowiaduję się o jakichś nowych kosmetykach, których jeszcze nie znam. I zaczynam ich chcieć - to jest najgorsze.

    Skąd się bierze te toniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDDDDDD
      Toniki są na iherbie.
      Przejrzyj całą ofertę andalou, jest teraz taniej o 20%
      http://www.iherb.com/Andalou-Naturals

      Usuń
  8. ty kusicielko niedobra! toż to cuda te toniki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale brzmi świetnie, wygląda świetnie i jeśli działa również świetnie, to pora je mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wodę różaną, więc może skuszę się na ten różany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest całkiem inny zapach niż typowej wody różanej - to jest ogrodowy krzew różany o poranku.
      Piękny :)

      Usuń
  11. Po takiej recenzji to ciężko ich nie chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jak już Ty Anula coś napiszesz, to ja po prosty muszę to mieć.
    Mam kochana za sobą pierwsze zamówienie z iherb teraz czekam z utęsknieniem na to, czym mnie pokusiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) *:
      Gratuluję iherbowego debiutu! Czekam niecierpliwie na zakupy razem z Tobą :)

      Usuń
  13. Ale kuszą mnie te toniki. Coś czuję, że zakupy z iherb to tylko kwestia czasu.
    Jak mi braknie miejsca w domu na nowe kosmetyki, to wynajmę u Ciebie półkę w łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaaaa :)
      Jesli planujesz trzymanie na niej tonikow andalou to wynajmij polke z opcja ochrony :D

      Usuń