niedziela, 9 lipca 2017

Serum intensywnie nawilżające z algami i kwasem hialuronowym

Pomimo, iż tegoroczne lato jest dość łaskawe i nie nęka nieustającymi upałami, to odstawiłam cięższe kremy do twarzy. Postanowiłam przerzucić się na coś lekkiego, co nie będzie obciążało cery, ale jednocześnie odpowiednio nawilżało skórę twarzy.
Serum intensywnie nawilżające z algami i kwasem hialuronowym lavery chodziło mi po głowie od dłuższego czasu, a w zasadzie od czasu jego pojawienia się w sprzedaży :). Tak się fajnie złożyło, że przy okazji zakupów któryś ze sklepów dorzucił mi jego próbki :). Serum spodobało mi się tak bardzo, że musiałam je mieć!


Od producenta:
Serum intensywnie nawilżające z algami i kwasem hialuronowym zapewnia nawilżenie i ochronę przed wpływem środowiska.
Silnie skoncentrowane serum Lavera Hydro Effect szybko się wchłania i daje zauważalną miękkość. Dzięki zastosowaniu naturalnego kwasu hialuronowego, organicznego aloesu skóra jest idealnie nawilżona. Kompleks Anti-Pollution naturalnych przeciwutleniaczy i glonów działa 3-krotnie:
- Chroni komórki skóry przed negatywnym wpływem środowiska,
- Chroni przed wolnymi rodnikami,
- Nadaje cerze świeży, promienny wygląd.
Rezultat: Nawilżenie i ochrona, promienna cera przez cały dzień - naturalne piękno.

Sposób użycia: Stosuj rano na oczyszczoną, stonizowaną skórę jako pierwszy etap pielęgnacji skóry.

Skład: Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Squalane, Isoamyl Laurate, Fragrance (Parfum)**, Lauroyl Lysine, Sodium PCA, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*, Marrubium Vulgare Extract, Fucus Serratus Extract*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Dehydroxanthan Gum, Dodecane, Octyldodecanol, Sodium Hyaluronate, Biosaccharide Gum-1, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Hydrogenated Lecithin, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Palm Glycerides, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Caprylate, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Limonene**, Benzyl Salicylate**, Linalool**, Citral**, Geraniol
** * ingredients from certified organic agriculture, 
** from natural essential oils

Pojemność 30ml, cena 61zł




Serum ma półpłynną konsystencję i jest mlecznego koloru. Jest wydajne, dwie pompki wystarczają mi na twarz i szyję. Wchłania się szybciutko, do matu, przynosząc skórze ulgę i uczucie świeżości połączone z nawilżeniem. Po aplikacji serum cera robi się bardzo gładka, zupełnie jakbym użyła produkty z silikonami. Podkład mineralny świetnie się wówczas aplikuje! Nie zauważyłam, aby serum przyspieszało błyszczenie się skóry. Nie ma też zjawiska pocenia się skóry pod podkładem.
Znalezienie produktu na lato nie jest łatwe. Potrzebuję czegoś lekkiego, co nie obciąża cery, ale w parze z lekkością musi iść dobre nawilżenie, bo latem moja cera staje się wymagająca. Serum lavery jest odpowiedzią na wszystkie moje potrzeby w zakresie letniej pielęgnacji. Świetnie się spisuje! Nawilża naprawdę bardzo dobrze, zapewnia optymalną pielęgnację skóry - nie przeciąża cery, ale nie zostawia też pielęgnacyjnego niedosytu.




Kosmetyczna intuicja tym razem zadziałała bezbłędnie :D. Serum lavery to dla mnie idealny kosmetyk na lato. Skutecznie nawilża, wygładza i zapewnia skórze pożądany komfort. Myślę, że będę wracać do tego serum :). Trafia na listę moich kosmetycznych hitów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz