czwartek, 12 marca 2015

Szalona Renia!

Renia, prowadząca bloga szminką po lustrze, nie ma umiaru..... Nie ma umiaru w robieniu innym przyjemności i obdarowywaniu ich! Całkiem oszalała! Jeszcze nie zdążyłam ochłonąć po cudownym prezencie urodzinowym jaki od niej dostałam a ta szalona kobieta obdarowała mnie z okazji 8 marca! Reniulka - opamiętaj się :))))
Kochana, nie wiem jak wyrazić swoją wdzięczność *: mojej radości i zaskoczenia również nie da się zamknąć w słowach! Przysłałaś mi czekoladę w mydle marki "czyste mydło", która wołała mnie od momentu, kiedy ją pierwszy raz ujrzałam na oczy swe za pośrednictwem monitora :D. Spełniłaś moje kosmetyczne marzenie - dziękuję *: Jesteś niesamowita *:



Mydło wygląda niesamowicie pięknie i zachęcająco! Jeszcze piękniej niż na zdjęciach producenta! I pachnie najprawdziwszą czekoladą :). Jeść czekolady nie lubię, ale w takiej formie mogą ją "konsumować" bez końca :D.
Reniu *: *:

23 komentarze:

  1. Renia ja mam urodziny 27 kwietnia!!! Hehehe super wspaniałosci !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudeńko! Aż się oczy same cieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mydełko z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko, jak dla mnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko boskie! Z tej firmy jeszcze kilka mnie kusi :)

      Usuń
  5. Ależ świetny prezent, jest się z czego cieszyć! A mydło wygląda obłędnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, jakie to przyjemne... a mydełko musi cudnie pachnieć i wygląda zachęcająco - no coś na pewno dla Ciebie, wszak kochasz mydła:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie znowu zabieram się za odwyk czekoladowy. Takie mydło dobre na przetrwanie, podobno zapachem też można się najeść.
    Bardzo miła przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię czekolady jeść :) ale mydło apetyczne bardzo :D

      Usuń
  8. Takie mydełko to i ja bym chętnie dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydło z czekoladą? Mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anula :*:* Cieszę się bardzo, że niespodzianka sprawiła Ci tyle radości. Życzę Ci, aby czekoladowe mydełko sprawiło Ci wiele przyjemności :))

    Pięknie zdjęcie mydełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana *: *: *:
      Sprawiłaś mi całą kupę (:DD) radości!!!!!
      Całusek dla Zuzki *:

      Usuń
  11. Niespodzianki od Reni zawsze są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń