środa, 25 marca 2015

Douces Angevines - poznaję nową markę

Douces Angevines to dla mnie nowość. Są to francuskie kosmetyki organiczne i wegańskie, dostępne u nas w sklepie tobeeco. Ich oferta i filozofia firmy zainteresowała mnie bardzo, więc z przyjemnością przyjęłam propozycję współpracy.
Wczoraj dotarła do mnie przesyłka a w niej pięknie zapakowane kosmetyki :)

Firma Douces Angevines została założona w 1994 roku w małej miejscowości w najniżej położonych dolinach Angevine we Francji. Aby umożliwić naturze bycie częścią codziennego życia każdego z nas, powstały kosmetyki Douces Angevines. Oferują one szeroki wachlarz fluidów kosmetycznych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Stworzenie czystych, szlachetnych i prawdziwie naturalnych produktów do pielęgnacji, wymagało harmonijnego współdziałania między setkami cząsteczek, które ostatecznie stworzyły jedną formułę tzw. "cosmeto-fluid". Wymagało to prawdziwej wiedzy, zdobywanej w ciągu wielu lat, przez długi czas pracy, studiów i badań. Obecnie zespół składający się z siedmiu kobiet, pracuje codziennie w laboratorium Douces Angevines, aby każdy z kosmetyków wykonywać ręcznie wg tradycyjnych metod.
Nie będące ani kremem ani olejkiem, kosmetyczne fluidy to prawdziwe złoto roślinnych substancji, które są unikatowe w świecie naturalnych kosmetyków. Ich udoskonalona formuła zawiera w sobie kombinację tłoczonych na zimno olejów roślinnych, naturalnych esencji owoców cytrusowych, kwiatowych, olejków eterycznych, liści, żywicy, maceratów i świeżych roślin ogrodowych. Kosmetyczne fluidy Douces Angevines, dzięki temu, iż są pozbawione wody, oferują Ci 100% czystych roślinnych i kwiatowych ekstraktów, pełnych naturalnych substancji czynnych gwarantujących wysoką efektywność. Każdy fluid Douces Angevines jest opracowany szczegółowo kropla po kropli. Krok po kroku kwiaty mają czas by połączyć się z cennym płynem. W tym rzemiośle, ludzkie umiejętności są niezwykle istotne. W zależności od produktów, produkcja jest odnawiana co miesiąc i nigdy nie przekracza 30 litrów. Fluidy powstają przy pomocy energii słonecznej (świt, światło dzienne, ogrzewanie, promienie słoneczne) oraz energii księżyca, aby w harmonii zakończyć proces produkcji. Dzięki tym oryginalnym metodom kosmetyki są tworzone bez skomplikowanych i zanieczyszczających technologii.
Firma Douces Angevines jest członkiem organizacji One Voice, zajmującej się ochroną zwierząt. W związku z tym żaden ze składników, na żadnym etapie procesu produkcyjnego nie jest testowany na zwierzętach.
Więcej o filozofii firmy i ich produktach możecie poczytać TU.



Do testowania wybrałam rozświetlający fluid ABE D'ETE oraz oczyszczającą maseczkę OPALINE. Jak widzicie postawiłam na odzyskanie blasku cery :). Dostałam też pęczek próbek innych, interesujących mnie fluidów do twarzy.
Abe d'ete pachnie przepięknie!! Rola zapachów jest bardzo istotna w tworzeniu kosmetyków Douces Angevines - twórcy są świadomi ich wpływu na emocje i z wyłącznie naturalnych składników tworzą niezwykłe kompozycje zapachowe. Fluidem abe d'ete jedynie maznęłam delikatnie dłoń a nie mogę od niej oderwać nosa od 2 godzin...
Obiecuję Wam recenzje powyższych produktów!

37 komentarzy:

  1. Zapowiada się niesamowicie, nareszcie coś innego w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super produkty !!! Jestem bardzo zainteresowana !!!Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę do ciebie zaglądać, bo moja lista zakupów się powiększa. Wiesz, że Ty najbardziej mnie kusisz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie tak myślałam, że ta marka to Twój styl :))))

      Usuń
  4. Będę wyczekiwać tych recenzji bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem CI, że łapki świerzbią! Musze się pilnować, żeby nie pootwierać wszystkich próbek od razu!

      Usuń
    2. No i miło Cię poznać :)))))))) i widzieć u mnie :))))

      Usuń
  5. Zachwycające! Same cudowności! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Ooooo czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo pięknie zapakowane produkty :) Czekam na recenzję bo mnie bardzo skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekać na opinie. Ciekawe jak się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, znów nowości... Pierwszy raz słyszę o tej marce ale kosmetyki wyglądają ciekawie. Mam nadzieję, że się sprawdzą. Czekam więc na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, jakieś nowości! :D Super! Teraz czekam na recenzję tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się mocno zaintrygowana!
    Oferta bardzo ciekawa, już widzę kilka produktów, które z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie widziałam kosmetyków tej marki. Prawdziwy z Ciebie odkrywca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PR doskonały, mam nadzieję, że produkty również. Koniecznie daj znać jak się sprawiły

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, świetnie się zapowiadają, czekam więc na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy, ale jej polityka jest interesująca. Ciekawe jak będzie z działaniem tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń