poniedziałek, 23 marca 2015

Kto upoluje dwustutysięczne wyświetlenie bloga tego czeka nagroda :)

Mam dla Was małą zabawę :)
Osoba, która przyśle mi na maila anula.ga@wp.pl zrzut z ekranu z liczbą wyświetleń mojego bloga najbliżej 200tys. dostanie nagrodę niespodziankę :).
Licznik Waszych wyświetleń znajduje się w lewej, dolnej części strony. Sądząc po dotychczasowych statystykach 200.000 wyświetleń ma szansę pojawić się za kilkanaście dni. Bądźcie czujne, wymyślę jakąś fajną nagrodę :D, np. kawa ze mną.... hahahahaaaaa! Żartuję - nie zamierzam nikogo karać za refleks :). Zapewne będzie to coś kosmetycznego, ale może nie tylko.

A teraz "nagroda" dla wszystkich czytających :D. Proszę! :)


Oczywiście nagroda ogranicza się do możliwości podziwiania zdjęcia, bo Blondyny nie oddam :D. Dla chętnych mogę załatwić sesję głaskania z lizaniem gratis :)). Dojazd własny :D.

36 komentarzy:

  1. Ja wiem, ja wiem! Wyślesz żyrafę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślałam o takiej zabawie tylko nie wiedziałam jak taką osobę upolować haha dobry pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kawa z Tobą brzmi zachęcająco :D Będę polować :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa z Tobą z "żyrafowego" kubka to dobra myśl :) No to robimy małe safari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDD
      Dzika bestia dla nadania klimatu też się znajdzie :D

      Usuń
  5. Proszę-imponująca liczba :) Blogowanie jednak wciąga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wciąga *:
      Często jest też odskocznią od trudów dnia codziennego ;), skupiaczem i odwracaczem uwagi :)

      Usuń
  6. Jestem za kawa! i wylizaniem xd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możemy się z Ariką podzielić "robotą"?
      Ja - kawa, Arika - lizanie, ok? :DDDD

      Usuń
    2. Tak miałam na myśli, ale może być odwrotnie ha ha ha :D

      Usuń
    3. Odwrotnie mówisz.... O kurcze.....
      to muszę Arikę wysłać na kurs parzenia kawy :DDDDD

      Usuń
  7. Chcialabym wygrac to spotkanko z Blondynka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie mam zawsze wejściówkę spod lady :DDDDD i podwójną dawkę lizania :DDDD

      Usuń
  8. Anula, kawa z Tobą to była by najwspanialsza nagroda ♥♥♥ Wygłaskanie i wycałowanie blondyny było by wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka mordeczka, chętnie bym ucałowała.
    Co do konkursu to bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Z całowaniem żaden problem - Arika zawsze chętna :D

      Usuń
  10. Jaki słodziak! Przytulałabym cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak !!! :) Cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam baaaardzo kiepski refleks...szczerze mowiąc to większe refleksy mają moje brylki :D
    Ale łapeczki to kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj, trenuj - może upolujesz dwieście tysiączków :)))
      Łapeczki cudne :D

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł na konkurs :) A Twoja Blondyna, jak zwykle, przecudna :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniaaa! Jak ja Cię Kocham! <3 Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Taka niespodzianka po powrocie do domu *.*
    Aż słów mi brakuje... A nawet jakby mi nie brakowało to i tak nie mogłabym mówić bo mam usta pełne czegoś przepysznego, cudownego, mniam! :D
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))))
      *: *: *: *: *:
      Ale się cieszę!!!!!!
      I też Cię kocham!!!

      Usuń
  15. Obserwuję codziennie, a i tak przegapię ten moment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaaa :) znam to :)
      Trzymam kciuki za powodzenie! Wiesz, nie musi być równo 200.000 ma być jak najbliżej :)

      Usuń
  16. świetny pomysł, widzę, że rośnie ślicznotka, przytulam i ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Blondyna rośnie, ale wciąż tak samo słodka :)

      Usuń