sobota, 14 marca 2015

Biolaven - nowość na polskim rynku kosmetycznym

Szperając dzisiaj po sklepie iwos.pl zauważyłam nową markę - Biolaven. Jak duże było moje zdziwienie, gdy doczytałam, że to marka polskich kosmetyków naturalnych, produkowana przez firmę SYLVECO. Bazuje na dwóch składnikach roślinnych, charakterystycznych dla rejonu francuskiej Prowansji: olejku eterycznym z lawendy i oleju z pestek winogron.
Przyznam, że wprowadzenie tej marki to dla mnie nowina - a dla Was? Produkty prezentują się przyjemnie dla oka, również od strony cenowej. Mam na nie ochotę :).
Zgodnie z info na iwosie swoją premierę mają 16 marca 2015r.
Poniższe zdjęcia pochodzą ze sklepu iwos.pl.






Oczywiście to nie cała oferta biolaven. Całość macie podlinkowaną na wstępie posta (dla ułatwienie też TU).
Na dobry początek zamówiłam ich żel do higieny intymnej :). Kusi mnie jeszcze micel, krem do twarzy na dzień i balsam do ciała.

39 komentarzy:

  1. brzmi świetnie, bo lubię lawendę, olej z pestek winogron no i sylveco ;) na pewno wypróbuję, dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, uwielbiam kosmetyki Sylveco, więc jestem tym bardziej zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że Sylveco się rozwija :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie - produkty wyglądają ładnie, mam nadzieję, że będą tak dobre jak sylveco :)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie tylko balsam do ciała.
    Do reszty mam raczej chłodny stosunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię sylveco! Więc na biolaven mam ochotę wielką :).

      Usuń
    2. Mnie niewiele kosmetyków Sylveco przypadło do gustu. Ale balsam Biolaven brzmi ciekawie.

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa jak się będą sprawdzać te produkty :)
    Zaciekawiłaś mnie tą serią :D
    Muszę wypróbować przynajmniej 1 produkt z tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo... polska marka, przyjazne ceny, ładne opakowania - na pewno wypróbuje :) Micel czy szampon na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała micel to daj znać jak się spisuje :)

      Usuń
    2. Na razie to mam osobisty szlaban:) ale na pewno spróbuje-micel Sylveco bardzo lubię

      Usuń
    3. Ja też lubię ich micel :)

      Usuń
  7. Uwielbiam lawendę, więc chyba nie pozostaje mi nic innego, jak tylko się zainteresować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak zapach tych kosmetyków - zapach lawendy łatwo zepsuć....

      Usuń
  8. Czuje się mocno zainteresowana bo Sylveco uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) a w zasadzie dwóch: wielbicieli sylveco i zainteresowanych biolaven :D

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że będzie to bardzo dobra seria nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A to niespodzianka :) Zupełnie nowe kosmetyki Sylveco. Będę musiała przynajmniej część z nich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zaskoczona, że dopiero teraz się o nich dowiedziałam :D

      Usuń
  11. Świetnie, że Sylveco się rozwija. Choć mnie jakoś kosmetyki tej marki, nie zachwyciły. Ale lawendowe nowości kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to jesteśmy biedne z tym kuszeniem :D zawsze coś nas woła :D
      Obiecująca marka, a do tego nasza własna :)

      Usuń
  12. Też dzisiaj Iwos przeglądałam i jakoś tak się mi w oczy zaplątały. Dudu mi sie sokończyło to może sklecę jakiś koszyk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się, spiesz - do końca weekendu na kod SOAP mydła 10% taniej :)

      Usuń
  13. ciekawe. Nie słyszałam o tym,ale że lawendę uwielbiam to na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się zapowiada! Z chęcią skusiłabym się na ten krem do twarzy ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :))))
      Też bym wzięła krem, gdyby nie zapasy...

      Usuń
  15. Bardzo mnie cieszy, że to nasza marka :) pewnie za czas jakiś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga z biobeautybag8 maja 2015 08:53

    Polecam biolaven krem do twarzy na dzień i krem na noc.
    Wypróbowałam, przyjemnie pachnie i szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Tak, krem na dzień już mam i używam :)

      Usuń