poniedziałek, 1 sierpnia 2016

BIOselect, czyli naturalne dobroci rodem z Grecji dla Was (konkurs)

Greckie kosmetyki BIOselect od dawna mnie interesowały. Głównie za sprawą unikalnego składnika, dictamelia, który powstaje z połączenia oliwy i lebiodki kreteńskiej, występującej tylko w Grecji. Dictamelia ma działanie lecznicze, uspokaja i chroni skórę, jej antybakteryjne działanie wspomaga gojenie ran i otarć.

Was też zainteresowały kosmetyki BIOselect? Tak? I świetnie! Bo dzięki uprzejmości świeżutko otwartego sklepu BIOselectpolska, oferującego produkty tej właśnie firmy, będziecie mogli sami przekonać się o właściwości tego wyjątkowego składnika, który gości w każdym kosmetyku BIOselect.
Mam dla was 3 pozycje kosmetyczne:

2) naturalny, liftingujący krem do twarzy i szyi
3) hydro-ochronny krem do cery suchej i wrażliwej

Aby mieć szansę na dostanie któregoś z powyższych kremów zostawcie komentarz pod postem. Na zgłoszenia czekam do dnia 7 sierpnia 2016r.
W komentarzu napiszcie proszę, w paru słowach, dlaczego akurat ten krem Was interesuje (głównie zależy mi na dopasowaniu do rodzaju cery). Spośród zgłoszeń wybiorę trzy osoby, które moim zdaniem najlepiej będą odpowiadały grupie docelowej produktu i to one właśnie będą się już niedługo cieszyć dobrodziejstwami greckiej kosmetyki naturalnej :).

Ale nic za darmo :D.
Otóż osoby, które dostaną kremy, będą zobowiązane do ich zrecenzowania w terminie do dnia 18 września 2016r.
Nie martwcie się, nie trzeba mieć własnego bloga aby wziąć udział w konkursie i napisać opinie o produkcie. Jeśli masz własnego bloga to super - we wskazanym terminie zamieścisz recenzję u siebie i prześlesz mi link do niej. Jeśli nie masz bloga to też super - napiszesz recenzję i wraz z paroma zdjęciami prześlesz mi do 18 września na maila anula.ga@wp.pl a ja zamieszczę ją w formie wpisu gościnnego (proszę o podanie w mailu nicka pod jakim ma się ona pojawić). Oczywiście służę pomocą przy pisaniu recenzji :).

W związku z powyższym informuję, że zgłoszenie się do niniejszego konkursu jest równoznaczne z zobowiązaniem się do opublikowania recenzji otrzymanego kosmetyku na swoim blogu lub do przysłania mi jego recenzji w formie mailowej, celem opublikowania u mnie w formie wpisu gościnnego, w terminie do dnia 18 września 2016r.


Bardzo dziękuję sklepowi BIOselectpolska Za te wspaniałości! A Was zapraszam do jego odwiedzenia i zapoznania się z całością oferty, która jest naprawdę ciekawa. Z okazji otwarcia sklepu  do końca sierpnia kosmetyki BIOslect można kupić z rabatem 10% (kod BIO10 wpiszcie w trakcie składania zamówienia).

Zdradzę Wam też coś - od paru tygodni używam kilku kosmetyków Bioselect i możecie już za przysłowiową chwilę liczyć na ich recenzje. Będzie u mnie bardzo bioselectowo :D

Na koniec parę słów o firmie Bioselect od producenta:
Firma BIOselect ® została założona przez pana Tsompanakis, panią Harmani i pana Christoulakis, w 2002 r., dzięki bezpośredniej specjalizacji w produktach wysoce organicznych.
Inspiracją do ich powstania był stosowany w dawnych czasach środek zapobiegawczy z Krety, składający się z LEBIODKI i OLIWY Z OLIWEK , który uspokaja i chroni skórę przed zapaleniem. Dzięki swoim właściwościom antybakteryjnym wspomagał również sterylizację i leczenie ran i otarć. Po intensywnym programie badań i testów stworzyliśmy DICTAMELIA, wyciąg z LEBIODKI w połączeniu z oliwą z oliwek z uprawy ekologicznej, która zapewnia czystość produktu i kompletny brak chemicznych nawozów i pestycydów.
Oliwa z oliwek - bogata w przeciwutleniacze i witaminy (głównie A i E), odżywia skórę i pomaga zwiększyć jej jędrność i tonizację.
Lebiodka - unikalna rodzima roślina z Krety, uznana, jako "panaceum" dzięki licznym odniesieniom do jej korzystnych właściwości. Zbiera się ją w sezonie kwitnienia, kiedy jest bogata w olejki eteryczne i inne cenne dla skóry substancje.
Wszystkie produkty wykonane są z selektywnych składników pochodzenia naturalnego, z wysokim procentem surowców kultury ekologicznej.
Certyfikowane produkty ekologiczneBIOselect ® stworzono do całkowicie naturalnej i czystej pielęgnacji twarzy i ciała.
Żaden z tych certyfikowanych produktów nie zawiera barwników syntetycznych i perfum syntetycznych, alkilofenoli, glikolu propylenowego, PEG, pochodnych ropy naftowej (np. wazeliny), silikonów i podejrzanych chemicznych konserwantów (np. parabenów), które po długim stosowaniu powodują wrażliwość skóry lub są uważane za szkodliwe dla zdrowia.
Zaletą naturalnych bio-kosmetyków jest fakt, że wszystkie ich naturalne składniki są aktywne, co umożliwia uzyskanie pozytywnych wyników. Ponadto, skóra pozwala na uzyskanie większej skuteczności naturalnych składników w przeciwieństwie do syntetycznych produktów, które powodują rozwój mechanizmów obronnych i znaczne zmniejszenie ich działania.
Oleje i wyciągi używane w produktach często wykazują wiele działań, w tym: nawilżanie, przeciwutlenianie, działanie kojące, anty-starzejące się i odnowy komórek. W rezultacie zapewniają pełną i skuteczną pielęgnację twarzy i ciała.
Składniki roślinne są wykorzystywane w pielęgnacji skóry od tysięcy lat. Wykazują właściwości kompatybilne ze skórą i wspierają warunki naturalne skóry, oferując łagodniejszą pielęgnację przy niezredukowanej skuteczności. Przez wieki kultura kreteńska wzbogacała nowoczesną kosmetologię produktami wysokiej jakości, takimi jak kreteńska oliwa z pierwszego tłoczenia, aromatyczne zioła i miód.
Z bogatym dziedzictwem greckim i unikalnymi korzyściami kreteńskich produktów, oferowanych tylko przez kreteńską ziemię, stworzyliśmy BIOselect®, pionierskie greckie przedsiębiorstwo w sektorze pielęgnujących bio-kosmetyków.


Czekam na Wasze zgłoszenia i zapraszam do udziału :)

16 komentarzy:

  1. Najbardziej chciałabym przetestować krem hydro ochronny do cery suchej i wrażliwej :)
    Uważam, że mojej skórze należy się nawilżenie, ponieważ często budzę się z wysuszoną skórą na nosie, dodatkowo moja skóra jest skłonna do alergii dlatego muszę uważać czego używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ja bym chcial sprobować do cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowana jestem kremem nr 1, a powodów dla których miałby trafić do mnie, jest co najmniej kilka:
    1/ nowa, naturalna marka, którą warto poznać i wypróbować;
    2/ gwarancja długotrwałego nawilżenia jest niezwykle wskazana dla mojej cery narażonej przez całą dobę na działanie bardzo suchego powietrza;
    3/ opóźnianie procesów starzenia - jak znalazł dla mojego 45+ żywota;
    4/ jeden krem, który można stosować i na dzień i na noc, jest odpowiedzią na moje umiłowanie minimalizmu w sferze kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam greckie mydełka oliwne. Grecką kuchnię zresztą też, no więc jestem zainteresowana także greckimi kosmetykami. Te opisałaś tak, że już bym brałaaa! :-)

    W sumie każdy pasowałby do mojej skóry, bo i sucha, i wrażliwa i jeszcze do tego starzeje się, bestia jedna... Zatem poczytam o nich więcej i pomyślę, który! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam. A ponieważ poczytałam zaraz po odejściu sprzed lustra, chętnie przetestowałabym "Naturalny, liftingujący krem do twarzy i szyi". Tak, tak, potrzebuję czegoś takiego...

      Nie jestem już nastolatką (i to od bardzo dawna), no i niestety coraz bardziej to widać (już nawet nie to, że jestem nastolatką, tylko to, od jak dawna ;-)).

      Ostatnio dodatkowo postarza mnie zmęczenie (naprawdę, nie dość, że człowiek się męczy, to jeszcze potem gorzej wygląda), no i słońce - bardzo fajnie, że grzeje i dostarcza witaminy D, energii i chęci do działania, ale skóra w lecie i po lecie potrzebuje jeszcze więcej niż zwykle. Krem ma skład pełen ciekawych substancji i opis zachęcający zdesperowane kobiety dojrzałe. :-)

      Usuń
  5. Najbardziej chciałabym przetestować krem nr. 3 hydro ochronny do cery suchej i wrażliwej, ponieważ zdaje mi się że idealnie sprawdzi się do mojego typu skóry. Moja cera ogólnie jest mieszana- raz sucha na wiór a raz tłusta tak, jakbym wylała na nią co najmniej pół buteleczki oleju. Zdaje mi się że w obydwu przypadkach, moja cera wymaga po prostu mocniejszego nawilżenia, gdyż kiedy jest bardzo sucha, broni się jak może produkując dużą ilość sebum. No a kiedy jej powierzchnia przypomina ziemię na Saharze, mało co pomaga mi uporać się z suchymi skórkami. Do tego bardzo łatwo ją podrażnić, dlatego uważam że tan krem jest idealny dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poznałam te produkty na Krecie, zrobiłam zakupy w małym kosmetycznym sklepiku i dostałam też mnóstwo próbek. Wszystko się sprawdziło, WSZYSTKO:) chyba pierwszy raz w życiu...Nie wróciłam do nich bo myślałam, że nie są dostępne w Polsce:) a tu niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuje i opisze na blogu Krem hydro ochronny do cery suchej i wrażliwej. Od razu rzucił mi się w oczy, bo moja cera ostatnio była bardzo wrażliwa i potrzebuje nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko matko, tyle nowych firm, kiedy to wszystko wyprobować i w co wsmarować? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem nawilżający przeciw starzeniu się skóry chętnie bym wyprobowala.Dobre nawilżenie zawsze jest podstawą pielęgnacji każdego typu cery. Do tego działanie przeciw starzeniowe jest ważne przy mojej skórze 30+😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Anula! Jestem tu nowa, a świat kosmetyków naturalnych jest mi jeszcze obcy. Do tej pory używałam popularnych, reklamowanych i niestety mocno chemicznych kosmetyków, jednak nigdy nie byłam do końca zadowolona z efektów ich działania. Wraz z pojawieniem się pierwszych oznak starzenia postanowiłam coś zmienić i tak trafiłam tutaj  Z wielką chęcią rozpoczęłabym przygodę z pielęgnacją naturalną od przetestowania 24hour Cream Anti-aging ponieważ moja cera jest wymagająca  mieszana i skłonna do przesuszeń, a na domiar złego w widoczny sposób się starzeje (jestem po 30tce). Dodatkowo preferuję kremy uniwersalne, których mogę używać na dzień i na noc … i oczywiście obiecuje napisać fajną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej odpowiedni dla mnie by był krem nr 3. Moja cera szczególne na policzkach jest sucha i wrażliwa. Często reaguje zaczerwienieniem i podrażnieniem na czynniki atmosferyczne. Widoczne są też w niektórych miejscach popękane naczynka. Moja skóra bardzo się lubi z kwasem hialuronowym, rumiankiem (działa też na naczynka), masłem shea oraz olejem avocado, które hydro-ochronny krem zawiera. Dictamelia to byłaby dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja to tylko liftingujacy, niestety...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przetestowałabym HYDROOCHRONNY KREM NA DZIEŃ DLA CERY SUCHEJ I WRAŻLIWEJ. Właśnie jestem na etapie szukania kremu do twarzy. W słoiczku zostały resztki a ja chętnie przetestowałabym coś nowego.
      Moja cera należy do tych bardzo wybrednych i muszę uważnie dobierać produkty do jej pielęgnacji aby jej nie zaszkodzić. Mam cerę suchą, wrażliwą. W składzie kremu oprócz kwasu hialuronowego i protein pszenicy znalazłam aloes czyli to co moja skóra lubi najbardziej :) Po za tym obietnica 24 godzinnego nawilżenia i odżywienia cery sprawia, że nie mogę obok takiej szansy przejść obojętnie.

      Usuń