Przejdź na naturalną stronę kosmetycznej mocy!

niedziela, 20 września 2015

Drugie urodziny bloga!

Nie wiem jak to się stało, ale dziś właśnie minęły dwa lata od kiedy blogosfera się ze mną męczy :). To były bardzo interesujące 2 lata, pełne wrażeń. Dziękuję, że jesteście ze mną bo ja jestem właśnie dla Was.
Z tej podniosłej okazji mam dla swoich czytelniczek prezenty.

Nagrodą główną jest bon na zakupy o wartości 150zł (produkty + koszt wysyłki) w sklepie Biosna, mającym w ofercie naturalne, ekologiczne kosmetyki. Pani Aniu - serdecznie dziękuję :). Aż żałuję, że sama nie mogę brać udziału!

www.biosna.pl
Szczęśliwiec, który nagrodę zgarnie, zobowiązuje się podzielić informacją o zakupach jakie przy użyciu bonu poczyni. Pochwalić się może w jeden z poniższych sposobów:
- na swoim blogu, jeśli takowy posiada
- na FB, jeśli ma
- na moim blogu (poprzez przesłanie mi zdjęcia zakupów i treści, jaka ma sie ukazać wraz ze zdjęciem).

W przypadku opublikowania zdjęcia na własnym blogu lub FB proszę o przesłanie linku do wpisu na adres anula.ga@wp.pl, w przypadku ostatnim na maila proszę przesłać zdjęcie zakupów i treść, jaką mam razem z nim opublikować.

Miło też nam będzie, jeśli przystępując do konkursu zapiszecie się do newslettera sklepu Biosna i polubicie FB sklepu.

Drugą nagrodą jest poniższy zestaw kosmetyków, ufundowany przez moją skromną osobę.


kolor błyszczyka - pink pearl
Aby wziąć udział w losowaniu nagród wystarczy zostawić w komentarzu informację o chęci ich upolowania.
Ponadto informuję, że:
- konkurs jest skierowany wyłącznie do moich obecnych obserwatorów - czyli osób, które były obserwatorami w dniu 20 września 2015r.
- moje najgorętsze komentatorki i osoby najczęściej udzielające się otrzymają dodatkowe losy (nawet po parę)
W odpowiedzi na komentarz o chęci wzięcia udziału w losowaniu będę Wam podawać numery losów, jakie będą Waszymi szczęśliwymi numerami :).

Konkurs trwa do końca września 2015r.

Zapraszam moich dotychczasowych obserwatorów do zgłaszania się i dziękuję, że jesteście i wracacie do mnie *:

Ps.
Gorąca prośba - nie dołączajcie teraz do obserwatorów po to, by wziąć udział w losowaniu nagród. Nie zależy mi na sztucznym nabijaniu liczby osób obserwujących - dlatego właśnie konkurs kierowany jest wyłącznie do tych, którzy byli obserwatorami bloga w dniu jego drugich urodzin (20 września 2015r.).
Dziękuję za zrozumienie.

93 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego naj Naj- naturalnie -najpiękniejszego :-)
    Chętnie biorę udział a lubię Biosne od dawna jako Małgorzata Ewa Jot na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :))))
      Twoje numery to: 1 i 2

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja też mam z moim blogiem dwa latka w tym roku :) Nie przestawaj być taką, jaka jesteś to czekają Cię piękne lata w blogowaniu :)
    Bardzo chętnie wezmę udział :) Sklep wydaje się świetny, polubiłam na FB jako Jaskółcze Ziele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :))))
      Twój los ma numer: 3

      Usuń
  4. Dwa lata to szmat czasu, gratuluję wytrwałości i mam nadzieję, że będziesz z nami jak najdłużej :) chętnie wezmę udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Twój numer to: 4

      Usuń
  5. Myślałam, że prowadzisz blog znacznie dłużej, przyłączę się do gratulacji, Twój blog jest jednym z lepszych naturalnych blogów jakie poznałam.
    Chętnie wezmę udział w konkursie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś! Dziękuję :)))
      Twoje numery to: 5 i 6

      Usuń
  6. Kochana 2 lata to już coś! Życzę kolejnych sukcesów i z przyjemnością biorę udział w konkursie ;)
    Idę przejrzeć ofertę sklepu, bo przyznam, że nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Twój numer losu to: 7

      Usuń
  7. Dwa lata, a pewnie zleciało jak jeden dzień ;) Z chęcią wezmę udział w konkursie i już przeglądam asortyment sklepu z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anula bez Ciebie blogosfera nie może istnieć. Kto tu bywa ten zrozumie. A ile wspaniałych kosmetyków dzięki Tobie poznałam.
    Wszystkiego najlepszego i samych sukcesów w prywatnym jak i w blogowym życiu.
    Z przyjemnością biorę udział w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja! Ty to zawsze potrafisz mnie zawstydzić :)
      Twoje numery losów to: 9, 10 i 11

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego na tę drugą rocznicę. Oby było ich jak najwięcej! :-) Bardzo chętnie biorę udział w konkursie a Biosnę na fb obserwuję jako 0jla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Twój numer to: 12

      Usuń
  10. Jak ten czas szybko leci! Wydaje się, że tak niedawno zaczęłaś blogować a tu już dwa lata minęły. Gratuluję wytrwałości i mam nadzieję, że nieprędko opuścisz blogosferę i będziesz obchodziła jeszcze wiele takich rocznic :) Wszystkiego najlepszego :)

    Zgłaszam też swój udział w losowaniu nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też mam nadzieję, że jeszcze trochę się ze mną pomęczycie :D
      Twoje losy mają numery: 13, 14 i 15

      Usuń
  11. Jestem tu od niedawna bo też sama jestem początkująca. Chętnie wezmę udział w konkursie :) Pozdrawiam i chętnie wpadnę tutaj z każdym następnym postem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chętnie wezmę udział w konkursie i gratuluję wytrwałości w blogowaniu. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!!!!

    Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję urodzin! :) Ja osobiście żałuję, ze nie byłam Twoim obserwatorem od początku, bo Twoje posty wiele ze sobą niosą i zawsze poprawiają mi humor :D
    Oczywiście co do konkursu - chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś i dziękuję :)
      Twój numer losu to: 19

      Usuń
  15. Ja też chętnie wezmę udział w konkursie, a co! Obyś była z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))))
      Twój los ma numer: 20

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszam, ale nie mogę Cie znaleźć wśród obserwatorów, których zapisałam tuż przed publikacją posta.
      Jestem tylko człowiekiem, więc mogę się mylić - jeśli tak jest i obserwowałaś bloga napisz proszę i podam Ci numer losu :)

      Usuń
  17. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu.
    Biorę udział :) i chętnie przygarnę bon na zakupy.

    Tak na marginesie już myślałam, że Sylveco wypuściło nowe produkty do włosów, bo te ze zdjęcia znacznie odbiegają od tego, co ja kupiłam. Mój szampon i odżywka jest w ciemnej butelce, a na zdjęciu obie są jasne.
    Czyżby istniały 2 różne opakowania ? Ciekawa jestem.
    W ostatnich zakupach u siebie pokazywałam ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Też zauważyłam, że butelki zmieniły kolor :)
      Twój numer to: 21

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego Anula, bloguj nam sto lat! Z chęcią biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!
      Twoje szczęśliwe numerki to: 22, 23 i 24

      Usuń
    2. Numer 22 - taki miałam w dzienniku w podstawówce ;)

      Usuń
    3. Może będzie szczęśliwy :)))

      Usuń
    4. W szkole bywało różnie :) U Ciebie - to się okaże ;)

      Usuń
  19. Ha! Wiedziałam, że jestem starsza... w blogowaniu! ;)
    Jednakże Twojemu cudownemu blogowi i kochanej właścicielce życzę wszystkiego naj naj!

    I próbuję swoich sił - zgłaszam się i ja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsza mówisz jesteś :DDDD ale wymyśliłaś :DDD
      Dzięki kochana *:
      Dla Ciebie mam najwięcej numerków :D Twoje liczby to: 25, 26, 27, 28

      Usuń
    2. Nie dość, że Ci spamuje to jeszcze mnie za to nagradzasz? :D to teraz mocno trzymam za siebie kciuki xd

      Usuń
    3. Ty nakręcasz życie bloga - proszę mi tu nie pisać bzdur o spamowaniu!
      *:

      Usuń
  20. Aniu, sto lat w blogosferze i to dosłownie :cmok: :) bo liczę, że nie zaprzestaniesz swojej kusicielskiej działalności :D

    I chętnie wezmę udział w konkursie.
    Subskrybuję też newsletter Biosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasieńko :)))
      *:
      Dla Ciebie mam los o numerze: 29

      Usuń
  21. Hej, ostatnio przeczytałam twojego bloga od deski do deski :) Często tak mam, że jak któryś mi przypadnie do gustu to czytam ten i tylko ten aż do ostatniego posta. Twój blog odkryłam niedawno, raczej nie udzielam się w blogosferze , każdy komentarz przemyślę z 5 razy a i tak w rezultacie nie zostawię. Komentarz pod postem z Ariką był jednym z pierwszych na jakie się odważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)))
      Mam nadzieję, że komentowanie wejdzie Ci w krew :D odzew ze strony czytelników to naprawdę wielka rzecz dla osoby prowadzącej bloga :)))
      Twój los ma numer: 30

      Usuń
  22. 100 lat! :) gdyby nie Twój blog nie usłyszałabym o Lauress (mimo, że zwijają interes) - ich cienie są pierwszorzędne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje Anula:-)
    My chyba znamy sie juz...prawie rok?
    Usciskaj prosze Weronke i Arike przy okazji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Tak, rok się z nami męczysz :DDDD
      Laski wycałowane :*
      A Ty się zgłaszaj szybciutko do losowania!

      Usuń
  24. Z przyjemnością składam życzenia i jakże ja się cieszę, że nas męczysz :D Dzięki Tobie dowiaduję się o różnych kosmetycznych cudach, a i dane mi było zakosztować pestek moreli, co zostało zapamiętane chyba na zawsze :) Do dziś zachodzę w głowę skąd wiedziałaś ;) Zgłaszam się, bo nagroda świetna, ale pod żadnym pozorem nie daj mi wygrać, bo mi się w głowie przewróci! Pisz nam sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaaaa :)
      Telepatia z tymi pestkami :D
      Masz los z numerem: 32

      Usuń
  25. Chętnie wezmę udział :)
    Bloga obserwuję już jakiś czas a Biosne na facebooku lubię jako Not too serious blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anno, serdecznie gratuluję tych dwóch lat. Wiele pracy i serca włożyłaś w ten blog, to naprawdę widać.

    Masz tak cudne nagrody, że zgłaszam się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :))
      Masz losy numerach: 34 i 35

      Usuń
  27. Biorę udział.
    Gratuluję takiego stażu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie ale wspaniałości to ja też muszę a jak sie zgłosić::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Masz losy o numerach:36, 37 i 38

      Usuń
  29. Zgłaszam się, pozdrawiając imienniczkę i życząc dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :)
      Przepraszam Cię, ale konkurs był kierowany do osób, które mnie obserwowały w momencie jego ogłoszenia :)

      Usuń
  30. Odkąd poznałam Twojego bloga, jestem tu systematycznie... Bez szalonej Anuli - dzień stracony... GRATULUJĘ! Tym samym, chętnie wezmę udział w losowaniu.

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo Ci dziękuję za miłe.
      Nie widzę Cię w obserwatorach zapisanych na dzień ogłoszenia konkursu - jeśli przegapiłam to napisz :)

      Usuń
  31. Zgłaszam się! :)
    Życzę radości płynącej z dalszego blogowania i gratulacje dotychczasowego stażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety konkurs nie był skierowany do obserwatorów bloga, którzy dołączyli po jego ogłoszeniu.

      Usuń
  32. O ładnie, 3 osoby pod rząd :D To się nie dziwię, że zrobiłaś dopisek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego Tobie życzę :) Oby nigdy nie spotkałam Ciebie przerwa w blogowaniu. Ja tego niestety doświadczyłam. Nie wiem czy spełniam warunki, aby brać udział w konkursie. Jeśli tak to z chęcią się zgłoszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jedynym warunkiem było bycie obserwatorem :)
      Z przyjemnością daję Ci los o numerze: 39

      Usuń
  34. Hej Aneczko, do obserwatorów dołączyłam już jakiś czas temu - być może coś namieszałam, że mnie nie widać..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na pewno obserwujesz jako Kasia? Bo ja np przez jakis czas miałam w ustawieniach ze obserwowałam jako Żaneta J.
      a dopiero potem zmieniłam na usmiechnieteoczy....

      Usuń
    2. Może tak być. Jest sporo Kaś w obserwatorach, może był nieco inny nick.
      Kasiu, Twój los ma numer: 51

      Usuń
  35. Nie mogę nie wziąć udziału, kibicuję Ci w blogu (choć nie powinnam, drenujesz mi portfel) bardzo mocno i jesteś moją ulubioną naturoholiczką ;-)))

    Polubiłam sklep na fb jako Ela Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elusia *: *:
      Twoje numery to: 40, 41 i 42

      Usuń
  36. Elusia :D tak mówi do mnie moje Babcia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Anulka, moja kochana to 2 lata a ja czuję jakbyś była w blogosferze od zawsze :) Życzę Ci wielu inspirujących tematów, cudownych odkryć kosmetycznych oraz wszystkiego dobrego :* Wiesz, że Cię uwielbiam, prawda? :D Jesteś cudowna! :D

    To i ja spróbuję szczęścia, lubię sklep na FB jako Renata G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *: *:
      Też Cię uwielbiam! Strasznie!
      A wiesz, że ja już też nie bardzo pamiętam jak to było, jak mnie nie było :D
      Twoje losy mają numery: 43, 44 i 45

      Usuń
  38. Spóźnione, ale szczere życzenia; abyś jak najdłużej czerpała niesamowitą radość z pisania dla nas, a także kolejnych i kolejnych urodzin bloga!
    Gratuluję "stażu"! :))
    Chętnie się zgłoszę i spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miłe słowa nigdy nie są zbyt późno :D
      Masz los z numerem: 46

      Usuń
  39. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: jo-jo-a
    Oczywiście obserwowałam przed 20 września :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy blogowania i oczywiście zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cóż, mogę jedynie pogratulować drugiej rocznicy :) Obyś zawsze z taką pasją prowadziła bloga, naprawdę miło tu wracać :)
    Zgłaszam się i ja :) Nie wiem tylko, czy obserwuję jako Joasiaczek czy Joa nowa :P

    OdpowiedzUsuń
  42. ja dołączam do obserwatorów, chociaż nie mogę wziąć udziału bo jestem nowa , a szkoda bo obydwie nagrody super, ale i tak dołączam i chętnie zostanę na dłużej. Pozdrawiam i życzę sto lat dla bloga i da Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się że dołączyłąaś :)

      Usuń