niedziela, 31 maja 2015

Pielęgnacja skórek i paznokci z Herbfarmacy

Herbfarmacy znam i kocham. Was również do tego zachęcam, bo ich kosmetyki to niezwykle wdzięczne obiekty do wielbienia!
Pani Mariola ze sklepu iwos.pl, przez którą i dzięki której firma Herbfarmacy u mnie gości, tym razem uraczyła mnie ich olejkiem do paznokci i skórek. Jak zwykle trafiła w 10, bo moje skórki potrzebowały pomocy.




Od producenta:
Pomaga zachować doskonały stan paznokci, nawilża je i zapobiega ich pękaniu, rozdwajaniu i łamliwości. Zmiękcza również skórki i wygładza skórę wokół paznokci, dzięki czemu dłonie wyglądają pięknie.
Ma właściwości przeciwgrzybicze, pomaga w utworzeniu zdrowego naskórka i paznokci.
Sposób użycia: wmasować olejek w paznokcie i ich okolice, by zwiększyć krążenie i stymulować ich wzrost. Olejek powinien wsiąknąć w paznokieć. Może być stosowany zarówno do paznokci dłoni jak i stóp.
Produkt zdobył nagrodę Natural and Organic Award na najlepszy organiczny produkt pielęgnacyjny.
Nietestowany na zwierzętach.

Skład:
Simmondsia chinensis seed oil (Jojoba oil), Helianthus annuus hybrid oil (high-oleic Sunflower oil), Equisetum arvensis (Horsetail) extract, Calendula officinalis flower extract, Lavandula angustifolia oil (Lavender essential oil), Backhousia citriodora leaf oil (Lemon Myrtle essential oil), Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract [natural anti-oxidant]



Olejek pachnie świeżą lawendą i ziołami. Delikatny, ale wyczuwalny i bardzo ładny zapach. Olejek oczywiście jest tłusty :), ale nie ciężki. Wchłania się ładnie i jest bardzo wydajny - jedna kropelka wystarczy na jedną rękę.
Skórki miałam w stanie kiepskim, mówiąc oględnie. Jakoś tak ostatnio czasu ani chęci do ich pielęgnacji nie było. Poszarpane, suche, zarośnięte daleko na płytkę (niestety mam do tego duże skłonności). Po zaprzyjaźnieniu się z olejkiem ich stan uległ znacznej poprawie i to naprawdę szybko. Po kilku zabiegach skórki były w widocznie dużo lepszej kondycji - gładsze, suchość zniknęła. Po miesiącu stosowania natomiast zauważyłam, że paznokcie są bardziej błyszczące, mają mniej nierówności i szybciej rosną (to mnie akurat średnio cieszy, bo paznokcie zawsze szybko mi rosły :D). Skórki nie zarastają mi już tak mocno na płytkę, ale zasługę w tej kwestii muszę rozdzielić pomiędzy olejek herbfarmacy i masowanie paluszków ;). Olejek świetnie służy mi i mojej córce. Obie jesteśmy bardzo zadowolone z efektów! Paznokcie są mocniejsze, twardsze, skórki odżywione i łatwiej utrzymać je w ryzach. Skóra wokół paznokci zdecydowanie lepiej wygląda i jest zdrowsza.
Używanie olejku zajmuje zaledwie parę minutek, a efekty są świetne! Ja zazwyczaj stosuję go po wieczornym prysznicu - wówczas skórki są lekko "rozmoczone" i lepiej przyjmują dobroci zawarte w kosmetyku.


Nie jestem w stanie określić dokładnie na ile czasu wystarcza olejek - szacując na podstawie zużycia przez 2 miesiące przy stosowaniu przez 2 osoby podejrzewam, że będzie to około 4-5 miesięcy w przeliczeniu na codzienne stosowanie na 10 paluszków. A ponieważ nie znam nikogo, kto byłby aż tak regularny, żeby codziennie dopieszczać pazurki :D to z całą pewnością jedna osoba będzie się nim cieszyć ponad pół roku.
Kosmetyki herbfarmacy możecie kupić w sklepie iwos.pl, który gorąco polecam.

28 komentarzy:

  1. Nie znam niestety, ale prezentuje się bardzo 'solidnie'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejki na paznokcie i skórki to zdecydowanie najlepszy pomysł pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek jest boski! Bo to tego mi trochę wysłałaś prawda?
    Nie dość, że inne olejki jakie stosowałam i preparaty nie działały u mnie to czasami bywało jeszcze gorzej - a po tym jest cudownie! Nawet w najgorsze dni potrafi zadziałaś cuda, różnicę widac od pierwszego użycia a trzeba go odrobinkę tylko by wszystkie paznokcie były zadowolone.
    Fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda!
      Miałam mieszane uczucia, ale nie zawiódł mnie, jest boski!
      I oczywiście tak - to ten Ci wysłałam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  5. To dobrze, że działa i sprawdził się lepiej niż moja odżywka z Dr Organic..
    Wszystko byłoby dobrze, gdyby tylko jeszcze ta systematyczność..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie znam sposobu, a też jestem zainteresowana :D

      Usuń
  6. Piękny skład ;) Ja teraz używam oliwki z GR, o której niedawno pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) pędzelek na pewno jest bardzo wygodny.

      Usuń
  7. Ostatnio ciężko mi pielęgnować skórki, może ten olejek byłby ratunkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo pomógł, jest naprawdę świetny.

      Usuń
  8. Lubię olejki do paznokci, tylko trzeba systematycznie wcierać, z czym mam czasami problem ;) Olejek Herbfarmacy ma fajny skład, muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, że nie jest taki tłuściutki :)

      Usuń
  9. I zapomniałam napisać! Piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę??? Dziękuję :))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  10. Ania musze sobie taki zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheheee wiedziałam :D
      Zrób koniecznie!

      Usuń
  11. Moje skórki też potrzebują pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś niedomagają te nasze skórki :)

      Usuń
  12. również coś dla mnie, lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  13. Opieram się marce, ale Anula z Ciebie to taka kusicielka, że nie dam rady się opierać dłużej. Skórki moje są w opłakanym stanie ;(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też były.
      Olejek naprawdę działa i jest bardzo wydajny.

      Usuń