wtorek, 20 stycznia 2015

Prezenty na urodziny :)

W lutym przypadają moje (własne, osobiste) urodziny. Nie widzę powodu, dla którego tylko ja miałabym być obdarowywana z tej okazji – mam więc prezenty dla Was :).
Ponieważ chwalę i kuszę Was od dawna marką andalou naturals, pierwszym prezentem jest zestaw ich miniaturek z serii różanej  1000 roses.


W powyższym zestawie znajdują się:
- peeling 24ml
- maseczka 15ml
- tonik 30ml
- krem na dzień 12ml
- krem na noc 12ml

Drugi prezent to myjka 100% pure i pomadka do ust uoga uoga, za które dziękuję Emilce ze sklepu plants for beauty :) oraz różany żel pod prysznic bioturm.


Aby wziąć udział w zabawie i mieć szansę na otrzymanie powyższych zestawów należy odpowiedzieć na pytanie:
Jaki jest Twój wymarzony prezent urodzinowy?
Proszę choć krótko uzasadnić dlaczego marzycie właśnie o takim prezencie. I nie - tym wymarzonym prezentem nie muszą (choć mogą) być kosmetyki :).

Zasady:
- odpowiedzi wysyłajcie na adres anula.ga@wp.pl
- tytuł maila: prezent urodzinowy
- w treści maila proszę podać nick, pod którym obserwujecie bloga
- termin nadsyłania odpowiedzi: 13 luty 2015r.

I już :).
Zapraszam do udziału!

32 komentarze:

  1. No Anula! To jest dopiero prezent dla Czytelniczek :) Przecież to istne szaleństwo! ANDALOU!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anula znów kusi kosmetykami Andalou :) Widzę, że jesteś w tym niestrudzona :) Może i ja wezmę udział w zabawie, jeszcze pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, ale nad treścią maila a nie nad tym czy go przysłać, bo to mam nadzieję zrobisz :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) zapraszam do udziału :)

      Usuń
  4. Ja akurat mam imieniny w lutym :D i to w walentynki, kłopotliwa data, haha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie przyjemna data :)))) i kumulacja powodów do świętowania :)
      Tylko pamiętaj, żeby zawsze żądać 2 bukietów! :D

      Usuń
  5. Moja przyjaciółka urodziła się 28 lutego :D Mam nadzieję Aniu, że Twoje urodziny wypadają nieco częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wspaniały prezent urodzinowy :)
    Też jestem wodniczek z 9.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na maila :)) zaptaszam do udziału.
      Fajnie :) w wodnikach siła :D

      Usuń
  7. Anula no na uoga uoga nie mogłabym się nie skusić, ale róże tylko żywe:P
    Powodzenia... ach i świętujemy w lutym... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę Twoją sugestię pod uwagę przy następnym remanencie :))))
      *:

      Usuń
    2. oj tam... znaczy bardzo mi miło, ale tm się nawet nie przejmuj :)

      Usuń
  8. Anula cudowne prezenty! Andalou już chyba nie da mi spokoju ;) Pomyślę i może coś naskrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ok wysłalam moje marzenie teraz tylko znaleść kto mi je spełni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      no z tym może być trudniej, ale nie trać nadziei :D

      Usuń
  10. Wspaniałe nagrody. Bardzo chętnie wzięłam udział w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róże, dlatego jak obiecałam wysłałam już swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenty. Na słowo Andalou mam gęsią skórkę. Wysłałam moje zgłoszenie.Kochana wszystkiego najlepszego i samych naturalnych dobroci. Ja też z lutego, ale już rybka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale prezenty, sama chciałam sobie kupić tę maseczkę i spróbować. To teraz mi powiedzieć, czy się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń