czwartek, 29 stycznia 2015

Pierwsze urodziny Zielonej Oliwki :)

Sklep zielona-oliwka obchodzi 20 lutego swoje pierwsze urodziny :). Z tej okazji Pani Monika postanowiła obdarować dwie osoby zestawami kosmetyków naturalnych. Niezmiernie mi miło, że wybrała mój blog do współorganizowania urodzinowego konkursu. Przy okazji zdradzę Wam, że urodziny sklepu przypadają zaledwie 2 dni po moich własnych :). Lutowy urodzaj urodzinowy!
Tematem konkursu są zielone marzenia - zanim jednak przedstawię jego szczegóły i zasady, nacieszcie oczy nagrodami. Oto one:

 Zestaw sylveco: nawilżający żel do mycia rąk, krem do stóp, płyn micelarny, delikatny żel do ciała.


Zestaw subtle beauty: jaśminowy olejek do masażu, mydło czekoladowe, scrub do ciała mango i nektarynka, cynamonowy balsam regenerujący w kostce.

Piękne zestawy, prawda? :)))

Tematem konkursu są zielone marzenia.
Polega on na przysłaniu zdjęcia na ten właśnie temat :). Jak temat ten zinterpretujecie i jakie zdjęcie będzie to odzwierciedlać zależy wyłącznie od Was - proszę tylko o parę słów opisu do zdjęcia, aby jasna była dla nas Wasza interpretacja i sposób, w jaki zdjęcie ją przedstawia.
Każdy może przysłać do 3 zdjęć, każde z nich może przedstawiać inną kategorię zielonych marzeń :). Oczywiście zdjęcia muszą być Waszego autorstwa i nie mogą mieć do nich praw osoby trzecie.

Warunkami wzięcia udziału w konkursie są:
1. Polubienie FB sklepu zielona-oliwka
2. Bycie obserwatorem mojego bloga
3. Udostępnienie informacji o konkursie na swoim FB lub wstawienia banera na swoim blogu
4. Zapisanie się do newslettera sklepu

Zdjęcia proszę wysyłać na adres anula.ga@wp.pl lub zielona.oliwka@interia.pl - tytuł maila "zielone marzenia". 
W mailu proszę umieścić informacje dotyczące spełnienia warunków przystąpienia do konkursu w formacie:
1. Lubię sklep zielona-oliwka jako:
2. Obserwuję blog jako:
3. Link do udostępnionej informacji na moim blogu bądź FB:
4. Adres mailowy, pod którym zapisałam się do newslettera:

Konkurs trwa do 15 lutego 2015r. 
Wyniki, wraz z publikacją zwycięskich zdjęć, zostaną ogłoszone dzień po jego zakończeniu.

Dziękuję Pani Monice za te piękne prezenty! Sklepowi, z okazji jego urodzin, życzę wielu zadowolonych klientów a Pani Monice satysfakcji z prowadzenia zielonej oliwki!

A Was zapraszam do udziału :).

PS. 
Informacja od Pani Moniki z ostatniej chwili - dystrybutor bioturm, z którym współpracuje sklep, kończy dystrybucję maseł do ciała. W chwili obecnej w zielonej oliwce są dostępne wszystkie ich wersje (TU), ale tylko do wyczerpania zapasów. Ja używałam masła bioturm moringa - recenzja TU.

24 komentarze:

  1. Świetny konkurs i piękne nagrody :) Zielonych wariacji życzę każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy konkurs , może się zmobilizuje jak dojdę do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na konkurs! Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW. U mnie też jest konkurs! To tak, gdybyś nie zauważyła, a miała ochotę na coś z nagród ;-)

      Usuń
    2. :)
      Widziałam, widziałam - świetny masz konkurs! Tylko jakoś tak wydaje mi się, że żadne mój post nie zasługuje na taki tytuł.

      Usuń
  4. Świetny konkurs i nagrody fajne. Życzę wszystkim zielonych inspiracji. Powodzenia!

    A właścicielce "Zielonej Oliwki" życzę satysfakcji i radości zawodowej oraz dużo klientów.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ktoś tu świętuje urodziny razem z moją Mamą :) 18.02 rodzi dobrych ludzi :)

    Bardzo fajne nagrody w tym oliwkowym konkursie, pomyślę nad zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie :))))
      Pozdrów Mamę :)
      I koniecznie bierz udział w konkursie!

      Usuń
  6. nagrody świetne jednak dam szansę innym ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wzięłam udział, nagrody są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń