wtorek, 6 stycznia 2015

Mam 3 miesiące i 3 tygodnie :)

Na dzień dobry nasza Arika - zdjęcia z dzisiaj, kiedy ma 3 miesiące i 3 tygodnie :D.

Cześć :DDD
A może jeszcze się chwilkę zdrzemnę...
Chyba jednak przysnęłam - coś się działo?
Żyrafa - najlepszy przyjaciel psa!
Żyrafa, a tak umiesz?
Moja żyrafa!! Wrrrrr!
Co będziemy dzisiaj robiły...
No idziesz?? Ile mam czekać?
Zdjęcia w skafanderku specjalnie dla Miłośniczki Natury *:

Mam 3 miesiące i 3 tygodnie. Jestem groźna - warczę w zabawie, szczekam jak się mną nie interesują i rzucam się na każdego przechodnia, żeby go zalizać na śmierć. Często psują mi się nóżki i wtedy trzeba mnie nosić :). Coś ostatnio gadają, że muszą mnie zareklamować, bo chcieli psa a dostali sępa... nie bardzo wiem o co im chodzi, ale muszę Wam powiedzieć, że oni jedzą dużo lepsze rzeczy niż moje chrupki! I jak potańczę na dwóch łapkach, poskaczę radośnie, pomrugam swoimi czarnymi ślipkami i kilka razy pobiegnę do swojej miski dając do zrozumienia, że mają mi tam włożyć to, co sami jedzą, to mnie częstują :DDD. A pani to zawsze krzyczy na pana jak on mówi, że coś mam w pysku - ponoć nie mam pyska, tylko pyszczek albo mordkę. Raz się nawet zapomniała i nagadała mojemu lekarzowi, bo powiedział, że jeszcze tylko mi do pyska zajrzy... I potem mnie pan doktor chrupkami przepraszał :D.
Myślę, że mnie strasznie kochają! Uśmiechają się do mnie, mówią czule, często się ze mną bawią. Jak tylko zajęczę, zastękam albo zapiszczę to biegną do mnie wszyscy! Zawsze jak chce to biorą mnie na kolana i na ręce, strasznie dużo głaszczą, przytulają i całują. Ja ich też całuję :) przy każdej nadarzającej się okazji :). Bo też ich kocham!

38 komentarzy:

  1. Pozuje jak 'rasowa modelka' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaaaa :)
      Powiem Ci, że strasznie ciężko robi się jej zdjęcia, bo rzadko wytrzymuje dłużej niż ułamek sekundy w jednej pozycji :D Zazwyczaj na 10 zdjęć maksymalnie 2-3 nie są rozmazane :D

      Usuń
  2. Chodząca słodycz i piękność.
    A skafander rewelacja!
    Dziękuję za zdjęcia i widzę, że miłość do żyrafek odziedziczyła po mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      Żyrafki to taka nasza rodzinna przypadłość :D
      Nosi ją wszędzie, nawet przy misce siedzi jak Arika je :D

      Usuń
  3. Jak jej nie kochac, takiego czupurka slodkiego:-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci Weronika, że ..... nie da się nie kochać :D

      Usuń
    2. Az chcialoby sie wysciskac jak tylko sie na nia zerknie :-)

      Usuń
    3. Żaden problem - wpadaj! Pozwolę Ci wyściskać :DDDD

      Usuń
  4. Ależ z niej rośnie ślicznotka! Uważajcie bo aby patrzeć a zaczną ją podrywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Do każdego psa na ulicy leci i piszczy! Z każdym chce się bawić. Wczoraj na kilka godzin byli znajomi ze starszą o pół roku sznaucerką mini (tylko czarną) i biedula uciekała przed Arika, bo ta strasznie ją chciała ukochać na wszelkie sposoby :D
      Arika strasznie była szczęśliwa, że miała na własność całego psa przez kilka godzin :DDD A psi gość był strasznie szczęśliwy jak odjeżdżali :D

      Usuń
    2. ha ha :D towarzyska dziewczyna :D

      Usuń
  5. Niezły pieszczoszek ! Słodka mordka. i jaką ma żyrafę cudowną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pieszczoszek, pieszczoszek :)))))
      Żyraf u nas dostatek :D

      Usuń
  6. Cudną masz tę kudłatą pieszczochę :) Uściskaj ją ode mnie i podrap za uszkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ja - "kociara" - nie oparłabym się takiemu słodziakowi!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!!! Chętnie bym się z nią pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywieź ją do mnie - mam 3 yorki w domu ;D

      Usuń
    2. Ze szczenięcym temperamentem Ariki to Yorki mogłyby mieć ciężkie przeżycia :D

      Usuń
  9. Teraz to już całkiem jest Idefix! :-) Cudowna jest! :-)))

    W skafanderku słodko wygląda. W ogóle - cudo nie piesek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki w imieniu Idefixa :D
      W święta leciał w tv asterix i obelix i oglądaliśmy razem :D w końcu o niej był film :D

      Usuń
  10. Męczy Twoją żyrafę, molestator jeden ;)

    ps. uroczo wygląda w tym kubraczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaaaaa :)) molestator :D
      Cała taka słodka jest, że szok :D

      Usuń
  11. Ale słodziak, prześliczna psinka. A skafanderek wymiata :] zakochałam się ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Ariczka malutka, ale myślę, że spokojnie zniesie kolejną dawkę miłości :))))

      Usuń
  12. Ależ ona jest cudna ♥♥♥ Widać, że Arika jest szczęśliwa (pierwsze zdjęcie, gdzie się uśmiecha), nie dziwię się jej, bo ma wspaniałych właścicieli, którzy obdarzają ją wielką miłością :))

    Oglądam zdjęcia raz po raz i nie mogę się napatrzeć na ślicznotę :D ależ bym ją wycałowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *: *: *: :))))
      Reniu, mogę Cię zapewnić, że Arika równie chętnie wycałowałaby Ciebie :DDD Tak więc zapraszamy!

      Usuń
  13. cudowna, rośnie jak widać szczęśliwa, ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń