środa, 31 grudnia 2014

Ostatnie nabytki w tym roku!

Kończy się rok, kończą się tegoroczne zakupy :).
Poniżej ostatnie łupy ze sklepu plants for beauty, którym udało się dotrzeć do mnie jeszcze przed świętami. Jak widzicie mam same piękności :).



- odżywka do wrażliwej skóry głowy z neem i łopianem 100% pure
- mydło z kofeiną 100% pure
- mydło kokos i lawenda uoga uoga
- krem pod oczy z awokado uoga uoga
- próbki

Pod względem kosmetycznym mijający rok uważam za nadzwyczaj udany!

Jeszcze raz życzę Wam samych wspaniałości w Nowym Roku :) i szampańskiej zabawy do białego rana!

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :)))
      Odżywka na razie świetna, fajnie odpręża skórę głowy. Krem pod oczy ma konsystencję serum, ładnie wygładza i dobrze się wchłania.

      Usuń
    2. Jak zapuka do mnie komornik, to podam mu twój adres :DDD

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie ziołowo i trochę miętowo, bardzo dobrze się rozprowadza, włosy dobrze się rozczesują i ładnie układają. Więcej za jakiś czas :)

      Usuń
  3. Jak zwykle u Ciebie świetne, naturalne kosmetyki i, jak zwykle, kusisz :))))

    Ciekawa jestem wszystkich tych kosmetyków ale chyba najbardziej mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)))
      Mydełka trochę poczekają.... uoga uoga pięknie pachnie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To mydełko Uoga dałam tacie na gwiazdkę. Ciekawe jak się będzie sprawowało.

      Wypróbowałam czekoladowe! Jest genialne i pachnie PRZEPIĘKNIE! :O

      Usuń
    2. Hura!!!! :))) Czekoladowe jest naprawdę świetne, cieszę się, że podzielasz mój zachwyt :))))

      Usuń
  5. Piękne nowości, u mnie trochę pod tym względem posucha ;)

    Szczęścia w 2015 Anula! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana *: i wzajemnie wszystkiego co najlepsze i wymarzone w Nowym Roku :)

      Nadrobisz zakupy, nadrobisz :DD

      Usuń
  6. Fajne nowości u mnie też sie trochę ich nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zawsze coś nowego :) Kusisz,kusisz ... Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci wspaniałego roku pod każdym względem :)

      Usuń
  8. Cudne zakupy! Mydełka :D Ja też swoje ostatnie zakupy zrobiłam w sklepie plants for beauty, tylko nie zdążyłam się pochwalić ;)


    Anula, życzę Ci wspaniałego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Reniu *:
      Ja życzę Wam zdrówka i spokoju :) i całego mnóstwa szczęścia!

      Oj to chwal się szybciutko! :)

      Usuń
  9. Fajny blog, obserwuję - ja też jestem "naturalną zakupoholiczką" w pewnym sensie :P choć u siebie piszę raczej o czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakupy mega kuszące, tyle jeszcze do poznania cudownych nowości

    OdpowiedzUsuń