Przejdź na naturalną stronę kosmetycznej mocy!

poniedziałek, 23 lutego 2015

Urodzinowych dobrodziejstw ciąg dalszy!

Moja Reniulka, autorka bloga szminką po lustrze, którego nie można nie znać, obdarowała mnie urodzinowo! Prezent przyszedł jeszcze w zeszłym tygodniu, ale z powodu wyjazdu mogłam go obejrzeć dopiero wczoraj. Ciężko było tyle czasu czekać, ale było na co!




Absolutnie cudowny kubek z żyrafami :D i saszetką herbatki :D. Pierwszy raz widzę kubek z takim dodatkiem. Przepiękna apaszka, zapachowe mydło alep na sznurku, w którym od razu się zakochałam, próbki oraz prezent dla mojego aniołka - Ariczki!
Reniu nie wiem jak Ci dziękować *: *:. Masz ogromne wyczucie, widać jak dużo serduszka wkładasz w sprawianie innym przyjemności *: Bardzo Ci dziękuję! Jesteś niesamowita :). Świadomość, że ktoś taki jak Ty zaprząta sobie głowę moją skromną osobą robi na mnie ogromne wrażenie.

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak! Uwielbiam kubki z żyrafami!

      Usuń
  2. Fantastyczne prezenty - dla Ciebie i dla mniejszej futrzastej Dziewczynki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *: *:
      Blondynka zarosła :))) trzeba fryzjera umówić :D

      Usuń
    2. ekhm, ekhm....przypomniałaś mi że czas się ogolić :D :D

      Usuń
    3. hahahahahahaaaaaaaa :DDD
      Ciebie też gdzieś zapisać??? :DDD :P

      Usuń
  3. Cudowna niespodzianka :) Ciekawe mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko pociągało mnie od dawna! Nie mogę się doczekać używania!

      Usuń
  4. Świetny kubek :D!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. *: *: *:
      Cudeńka to Wy jesteście *:

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :DDDDD
      Następny do żyrafowej kolekcji :D

      Usuń
  7. Piękny prezent. Kubek jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabrałabym Ci tego kubaska ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to schowam jak będziesz przyjeżdżać :DDDDDDDDD

      Usuń
  9. cudowna niespodzianka, kubek z żyrafą piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek robi furrorę :D piękny jest!

      Usuń
  10. Same cudeńka i Ariczka też dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty coś wiesz o dopieszczaniu :)))))

      Usuń
  11. Wspaniale, że wszystko dotarło w całości!

    Anula, kochana dla Ciebie wszystko! Niech Ci wszystko dobrze służy :* I jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze :*

    Widzę, że kubek zrobił furorę :D Tak naprawdę to kubek, dopiero zobaczyłam u Ciebie, jak dotarł do mnie to tylko przełożyłam z pudełka do pudełka. Tak, więc kubek był dziewiczy ;) Muszę przyznać, że kubek jest absolutnie uroczy!

    Wyczochraj Ariczkę ode mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniulka moja kochana *: *: *:
      Ogromnie dziękuję!!!

      Może i lepiej, że nie widziałaś kubka.... na pewno by Ci się spodobał i mogłoby być różnie :DDDD Żartuję *:
      Ariczka wycałowana i wygłaskana! I zgubiła kolejny ząb :D
      Całuski dla Ciebie kochana i przytulanki dla Zuzinki :)

      Usuń
  12. Czy Ty to przypadkiem nie masz za dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze???
      Zdecydowanie za dobrze!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Kawa smakuje z niego wyśmienicie :)

      Usuń