czwartek, 26 lutego 2015

Szampon Biopha z aloesem, rozmarynem i cytryną

Biopha to nowa dla mnie marka. Zainteresowałam się nią, gdy pojawiła się w sklepie BeMyBio. Upust mojej ciekawości dała Ania, dzięki której stałam się posiadaczką ich szamponu do włosów przetłuszczających się. Dziękuję Aniu :).


BIOpha Organic to francuska marka, tworząca naturalne kosmetyki dla całej rodziny w przyjaznych cenach. W skład linii Biopha Nature wchodzą m.in. szampony, żele pod prysznic, pasty do zębów, dezodoranty stworzone w 97% z naturalnych składników. Aktywną bazę produktów stanowią wyciągi roślinne , masła i oleje pochodzące z kontrolowanych biologicznie upraw. Nie są testowane na zwierzętach oraz mogą być stosowane przez Wegan. Na straży naturalności produktów BIOpha stoi certyfikat Ecocert oraz Cosmebio. 

Od producenta:
Szampon do włosów przetłuszczających się, którego składnikiem aktywnym jest aloes (Aloe Vera), ekstrakt z nasion cytryny oraz z rozmarynu. W składzie szamponu nie ma mydła, które może powodować opadanie włosów.
Wzbogacony w:
Aloes Bio o właściwościach nawilżających i łagodzących.
Ekstrakt z orzechów laskowych, który pobudza ukrwienie skóry.
Olejki eteryczne z cytryny oraz rozmarynu o właściwościach odtłuszczających i regulujących wydzielanie sebum, dzięki czemu włosy pozostają czyste dłużej.
Włosy są lekkie, świeże i błyszczące.
Nie zawiera:
GMO, parabenów, fenoksyetanolu, silikonów, PEG, syntetycznych kolorantów, chloru i jego pochodnych. Nie testowane na zwierzętach.
98% składników pochodzenia naturalnego
10% składników z gospodarstw ekologicznych
Szampon jest naprawdę godny uwagi. Jest przezroczysty, ma przyjemny i świeży zapach. Bardzo dobrze i dokładnie oczyszcza skórę głowy, nie wysusza włosów, zapewnia im całkiem długą świeżość. Bardzo dobrze się pieni, jest wydajny. Zmywanie olejów nie sprawia mu żadnych problemów. Odżywka po jego zastosowaniu jest mile widziana, ale ogólnie odżywki są przez włosy mile widziane :D tak więc nie widzę tu problemu. Włosy są sprężyste, nie przyklapnięte, ładnie błyszczą i dobrze się układają.
Bardzo przyjemna pozycja i skuteczny produkt do mycia włosów skłonnych do przetłuszczania się. Używam z niekłamanym zadowoleniem.

Szampon ma pojemność 200ml i obecnie jest w promocji - do kupienia TU.

Skład:
AQUA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, POLYGLYCERYL-4-CAPRATE, AMMONIUM LAURYL SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, INULIN, BENZYL ALCOHOL, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM BENZOATE, PHYTIC ACID, MARIS AQUA, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, CITRUS MEDICA LIMONUM LEAF OIL, SODIUM HYDROXIDE, CORYLUS AVELLANA LEAF EXTRACT*, POTASSIUM SORBATE, LIMONENE
*pochodzenie z gospodarstw ekologicznych

35 komentarzy:

  1. Szamponu nie miałam, ale żel pod prysznic tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna marka, której jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była posucha i ciężko było znaleźć coś naturalnego a teraz ciężko wybrac z ogromu firm....

      Usuń
  3. anula ja nie moge do Ciebie przychodzic bo zawsze co mi sie podba zarażam sie i musze kupic a poddatna jestem na cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w sklepie widziałam produkty tej firmy to mi się nie podobały opakowani, ale jak przyjrzałam się im na Twoich zdjęciach to stwierdzam, że fajne są! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału w designie może nie ma :D, ale oczu odwracać nie muszę :D
      Fajne, kwadratowe te butelki :) nie wysokie i wąskie jak zazwyczaj :)

      Usuń
    2. I tak jakby to pezemyslec: polaczenie rozmarynu i cytryny mnie do siebie przekonuje; )

      Usuń
    3. Moje włosy szybko się przetłuszczają, cytryna im służy. Czy Twoje ją lubią to nie wiem....

      Usuń
  5. Świetny szampon, mam wersje z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten szampon, chyba wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super!
    Mam tyle szamponów na liście, że nie wiem które kupować ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. no masz, znowu nie znam marki.. naturalny szperaczu.. same cuda wynajdujesz.. szampon brzmi bardzo dobrze:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz, ale dobrze że mam całą półkę szamponów :P Póki co portfel nie ucierpi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Anula, nie znam tej marki. Może skuszę się na zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze, że lubisz mocniejsze oczyszczanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wyłącznie :).
      Ten akurat jest z oczyszczających, ale delikatny.

      Usuń
  12. jak aloes wysoko w składzie, to niestety nie dla moich włosów.
    Choć szampony te mam stacjonarnie, to się im oprę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy totalnie odmienne potrzeby szamponowe - też myślę, że on nie jest dla Ciebie :)

      Usuń
  13. Nie znam tej marki. Mimo iż farbuję henną i na długości moje włosy są lekko przesuszone lubią tego typu szampony. Włosy są dłużej świeże. Gdy używam te do włosów tłustych nie muszę ich myć codziennie. Pamiętam jak kiedyś farbowałam farbami drogeryjnymi i używałam szamponów typu Loreal. Niby włosy były ładne (wiadomo silikony) ale wyglądały na zniszczone i na dodatek na drugi dzień miałam smalec. Przejście na naturę to był strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Walczę o dłuższą świeżość włosów od zarajania dziejów....

      Usuń
  14. Lubię cytrusowe szampony :) Używałaś może szamponów z firmy Logona ? Byłabym ciekawa Twojej opinii. Używam wersji z melisy cytrynowej, do włosów przetłuszczających się i zapach ma nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logony w zasadzie nie znam. Testowałam ze dwa ich szampony, ale nie spodobały mi się. Nie pamiętam już jakie to były :)

      Usuń