piątek, 27 czerwca 2014

Arganowy cud włosowy od dr. organic

Odżywki do włosów marki dr. organic zawładnęły moimi włosami i sercem dawno temu. Według mnie są fantastyczne i niezastąpione! Mam z nimi tylko taki problem, że nie wiem, którą kocham najbardziej... Jakiś czas temu wydawało mi się, że zdecydowanym faworytem jest odżywka kokosowa, potem używałam wersji z oliwą i arganowej i już sama nie wiem...

Odżywkę arganową używałam już jakiś czas temu. Nawet trochę Wam o niej pisałam (TU), ale o dobrym nigdy za wiele. Początkowo wydawało mi się, że lekko obciąża mi włosy, ale była to wyłącznie kwestia dobrania właściwej ilości.
Po zużyciu pierwszej butelki ogarnął mnie rzadko spotykany smutek i tęsknota... Z reguły cieszy mnie skończenie kosmetyku, bo pozwala to na rozpoczęcie kolejnego :). W bardzo, bardzo rzadkich jednak przypadkach jest nieco inaczej. To właśnie jeden z takich wyjątków.


Odżywka ma dość gęstą, kremową konsystencję. Pachnie pikantnym cynamonem - pięknie i nietuzinkowo. Jest wydajna, niezwykle łatwo rozprowadza się na włosach i świetnie ułatwia ich rozczesywanie. Leciutko je usztywnia i troszkę wygładza. Fryzura łatwo daje się ułożyć i dobrze sie trzyma. Odżywka sprawia, że włosy są wspaniale miękkie, przyjemne w dotyku i cudnie błyszczą! Jestem w niej zakochana!


Siła odżywiania i nawilżania zadowoli chyba nawet najbardziej wymagające włosy. Już po kilku użyciach widzę zmianę w ich wyglądzie, pomimo, że moje akurat, nie mają powodów do narzekania w kwestii dbania o nie. Wydają się zdrowsze, zregenerowane, włos sprawia wrażenie grubszego. Gładkość i śliskość sprawia, że trudno utrzymać od nich ręce z daleka.

Jeśli nie znacie odżywek dr. organic to musicie szybko ten poważny brak nadrobić. Ja osobiście najbardziej polecam prezentowany tu argan oraz kokos, oliwę i manuka.
Kupuję je na holland and barrett, zazwyczaj w promocji. Dostępne są też w polskim sklepie locri. Ponoć można je również dorwać w co niektórych aptekach stacjonarnych.


Skład:
Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Cetearyl alcohol, Olea europaea (Olive) oil, Glycerin, Brassicamidopropyl dimethylamine, Aspartic acid, Argania spinosa (Argan) oil, Argania spinosa (Argan) extract, Citrus aurantium dulcis, Eugenia caryophyllus (Clove) leaf oil, Pelargonium graveolens (Geranium) oil, Citrus limon peel oil, Pogostemon cablin (Patchouli) oil, Cinnamomum zeylanicum (Cinnamon) leaf oil, Aniba rosaeodora (Rosewood) oil, Mentha arvensis herb oil, Citrus nobilis (Mandarin) peel oil, Vanilla planifolia (Vanilla) fruit extract, Mentha spicata herb oil, Kigelia Africana fruit extract, Hibiscus sabdariffa flower extract, Adansonia digitata fruit extract, Tocopheryl acetate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Phenoxyethanol, Sodium phytate, Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, Citric acid, Glycerin, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Limonene, Eugenol, Linalool.

14 komentarzy:

  1. Fajny produkt, chętnie się z nim zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z tej firmy mydlo, ale jeszcze nie uzywalam
    odzywek nie widzialam, jak gdzies spotkamto musze wyprobowac, chociaz moje losy sa bardzo specyficzne jesli chodzi o dobor odzywek im szamponow....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony dr. organic mi nie pasują, ale odżywki to hit nad hitami :)

      Usuń
  3. Ja obecnie testuję odżywcze serum do włosów na bazie oleju arganowego i jestem zadowolona :) W Polsce jest już sklep internetowy z wszystkimi kosmetykami dr.organic. A u mnie na blogu rozdanie z kosmetykami dr. organic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to serum interesowało, może przy okazji kolejnych zakupów się skuszę :)

      Usuń
  4. Żle nazwałaś bloga, powinien się nazywać naturalna pokusa ;)) Odżywkę wpisałam na listę do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaaa :)))
      Zagapiłam się, mogłam Ci podesłać próbkę....

      Usuń
  5. mnie jakoś nie przekonują zapachy dr.organica...;)
    a wiesz, że macie w pl sklep on-line z tymi kosmetykami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem o 3 sklepach internetowych w pl ;), jeden podlinkowałam.

      Usuń
    2. zrozumiałam, że kupujesz w holland & barret, a dlaczego zatem nie w Pl?

      Usuń
    3. I świetnie zrozumiałaś - kupuję na holland. W czasie promocji robimy z dziewczynami większe zamówienie. Wtedy przesyłka jest symboliczna w podziale na kilka osób a produkty taniej niż w pl :).
      Ale w przypadku zamawiania 2-3 sztuk dr.organic raczej nie ma sensu zawracać sobie głowy z h&b. Jeśli będę mieć potrzebę zamówienia 1 odżywki to pewnie kupię u nas :).

      Usuń
  6. ciekawa, odżywki idą u mnie hurtowo więc kolejna wpisana na listę

    OdpowiedzUsuń