środa, 18 listopada 2015

Odżywka do włosów z DomuCudownejMelisy

Całkiem niedawno pokazywałam Wam szampon w kostce z DomuCudownejMelisy. Dzisiaj przedstawiam Wam jego bliską koleżankę - melisową odżywkę do włosów. Melisowy szampon, melisowa odżywka... bardzo uspakajający duet włosowy :).


Od producenta:
Odżywka do włosów jest całkowicie naturalna, a jej stosowanie sprawia, że włosy są mocniejsze, bardziej wytrzymałe na łamanie się. Działa też upiększająco na włosy nadając im więcej objętości i połysku.
Melisa zawarta w odżywce ma działanie tonizujące, co ma znaczenie w przypadku zarówno dla osób o suchej skórze głowy, jak i skórze przetłuszczającej się, a także skłonnej do łupieżu.
Odżywka ma dość intensywny zapach ze względu na olejki eteryczne.
Melisowa odżywka do włosów zawiera certyfikowane składniki organiczne jak: melisę i oliwę z oliwek.
100% składników pochodzenia naturalnego.

Sposób użycia: Nałożyć odżywkę na umyte mokre włosy (najlepiej na końcówki, nie u nasady włosów), lekko wmasować we włosy i pozostawić na około 3 minuty, następnie spłukać dokładnie.

Skład: URTICA DIOICA WATER, MELISSA OFFICINALIS FLOWER/LEAF/STEAM WATER, CETEARYL ALCOHOL, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, LECITHIN, SODIUM CETEARYL SULFATE, OLUS OIL, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, CYMBOPOGON NARDUS OIL, PANTHENOL, AQUA, PANTOLACTONE, CITRIC ACID, CITRAL*.
* Składniki naturalnych olejków eterycznych.

Pojemność 200ml, cena 40zł, dostępność Energyfamily.



Odżywka pachnie bardzo melisowo, bardzo ładnie, bardzo naturalnie. Ma konsystencję budyniu, bez problemu się rozprowadza i spłukuje, włosy rozczesują się świetnie.
Początki z odżywką były trudne. Po pierwszych zastosowaniach obciążała mi włosy, skracała ich świeżość. Postanowiłam zrezygnować z jej używania w formie odżywki i zaczęłam używać w formie maski do skóry głowy. Powiem Wam, że to był genialny pomysł - odżywka wspaniale koi i cudownie nawilża skalp! Skóra głowy przestała być napięta, stała się odprężona i miło odświeżona. Nie pamiętam, żeby jakakolwiek maska zrobiła tak dobrze mojemu skalpowi w tak krótkim czasie. Po 2 tygodniach stosowania melisowego szamponu w kostce i kilku użyciach melisowej odżywki w formie maski do skóry głowy, ponownie nałożyłam ją na włosy po ich umyciu i spłukałam. Już nie była ciężka, nic a nic :). Była taka jak się spodziewałam po jej konsystencji, czyli w sam raz. Z perspektywy czasu doszłam do wniosku, że pierwotne obciążanie włosów wynikało z ich osłabionej kondycji oraz pogorszenia stanu skóry głowy a nie z ciężkości odżywki (tym bardziej, że odżywka nie wydaje się być ciężka). Oprócz świetnego rozczesywania włosy są ładnie błyszczące, fajnie się układają, nie są oklapnięte i na pewno nie przetłuszczają się szybciej. Odżywka ma duże właściwości nawilżające, dobrze też odżywia sprawiając, że włosy są naprawdę w świetnym stanie.



Stosuję odżywkę melisową tak jak producent przykazał, czyli jako odżywkę do spłukiwania, oraz raz na tydzień jako maskę do skóry głowy. W obu przypadkach daje świetne efekty i bardzo mi odpowiada.

38 komentarzy:

  1. Ciekawa odżywka, pierwszy raz o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta marka jest dostępna od niedawna i tylko w jednym sklepie internetowym :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest taka w sam raz :) nie za lekka, ale i nie ciężka.

      Usuń
  3. Kosmetyk idealny na mój ostatnio mocno kapryśny skalp...
    Kusicielka od Kosmetyków Mineralnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało być Kosmetyków Naturalnych xD Już jedno wytłumaczenie napisałam, ale zerwało połączenie w trakcie publikowania ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mój skalp zakochał się w tej odżywce! Bardzo fajna linia melisowa :) bardzo mi pasują ich kosmetyki.

      Usuń
  5. Fajna recenzja, dzięki. Ja używam ich dezodorantu i pasty do zębów. Mam jeszcze krem do cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Ja tez mam deo w sztyfcie tej firmy :)
      Kremów nie znam, ale wegański balsamik nagietkowy bardzo lubię i często do twarzy, od oczy stosuje właśnie.

      Usuń
  6. Anula, melisowa kusicielko! :D Zapowiada się fajnie, krótki skład taki jak lubię - odżywka prawdopodobnie w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka świetna jest. W duecie z szamponem bardzo dobrze robią włosom :)
      Mydła tez mają :D trzeba będzie się zainteresować....

      Usuń
  7. Ciekawa odżywka ale nie jestem w stanie tyle wydać na taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to juz rozmyślam intensywnie o przeszczepie włosów takie mam przeswity. Zmarnowałam włosy niebywałe i chyba nawet melisa im nie pomoze. Moze do wewnątrz ku ukojeniu nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wewnętrznie na pewno :)
      Kochana przykro, że Cię tak dopadło. Ale może Twoje starania przyniosą efekt!

      Usuń
  9. Uwielbiam takie kosmetyki, a melisa mnie wspomagała wielokrotnie, więc jej ufam :). Świetna recenzja, normalnie czuję się zachęcona do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Ja w zasadzie nie miałam wcześniej do czynienia z melisą. Ale odkąd mam te kosmetyki to i doniczka z melisą stoi na parapecie :D

      Usuń
  10. A Ty znowu kusisz... Niedobroto! ;)
    Uspokajający zestaw włosowy by mi się przydał, ostatnio mam mocno burzowy nastrój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDDD
      Już się boję weekendu :DDDD

      Usuń
    2. ;) Ty nie masz się czego obawiać, to uczelnia tak na mnie wpływa ;)

      Usuń
    3. Siłą rozpędu i mi się może oberwać :D

      Usuń
    4. Nie ma szans, wystarczy że raz spojrzę na Arike i już mi cała złość minie ;)

      Usuń
  11. Skoro świetnie nawilża to byłby idealna dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie interesują te melisowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, mógłby być tylko ździebko tańszy, bo te odżywki do włosów jakoś szybko się kończą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kosmetyk, mógłby być tylko ździebko tańszy, bo te odżywki do włosów jakoś szybko się kończą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt :-) jestem ciekawa jak by się sprawdził na moich włosach, jak myślisz Anula? Moje włosy są dość suche i wysokoporowate (po rozjaśnianiu - niestety). W zasadzie po każdym myciu ciężko je ujarzmić. Myślę, że powinnam zastosować taką odżywkę, która je lekko obciąży i wygładzi - bez przyklapu. Jak myślisz, czy to będzie w moim przypadku trafiony kosmetyk?
    Pozdrowionka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, działania wygładzającego nie zauważyłam. Czy dociąży.... ciężko powiedzieć. Na początku moje włosy obciążała ;), ale to raczej był wypadek przy pracy. Moim zdaniem ona jest taka w sam raz dla normalnych włosów, przesuszonym może nie dać rady. Chyba, że w większej ilości bys ją stosowała.

      Usuń
  16. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Hmm, jeśli nie wygładza włosów, więc pewnie muszę szukać dalej. Czy spośród tych odżywek, masek, które już przetestowałaś, możesz mi coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alepia i arganowa odżywka dr. organic (cudo!) - te pamiętam, że wygładzały. Ale wiesz, ja mam w zasadzie proste włosy :D

      Usuń
  17. Ta melisowa kolekcja coraz bardziej mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń