wtorek, 11 września 2018

Bema - płyn do higieny intymnej

Odkrywanie i poznawanie nowych marek kosmetycznych to duże przeżycie i wielka frajda. Ostatnio zgłębiam tajniki naturalnych kosmetyków produkowanych przez firmę Bema.
Muszę przyznać, że nasze spotkania są wyjątkowo przyjemne i mam o marce coraz lepsze zdanie.


Od producenta:
Love Bio BEMA - Żel do higieny intymnej
Żel ochronny i kojący intymne okolice ciała

Pojemność 250 ml, cena 42 zł

Łagodny żel ochronny do higieny intymnej Bema Love bio to środek wykonany z naturalnych składników, które zapewniają pełną ochronę intymnych okolic ciała. Zapobiega powstawaniu podrażnień i łagodzi je, a jego delikatna struktura nie zaburza równowagi błon śluzowych, nadając długotrwały efekt przyjemnego poczucia komfortu i świeżości.

Skład: Aqua/Water, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Vitex Agnus Castus Extract, Prunus Amigdalus Dulcis* (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea*(Olive)Fruit Oil, Melia Azadirachta* Seed Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Parfum/Fragrance.
*prodotto da agricoltura biologica/organic agriculture



Płyn jest przezroczysty, bezbarwny. Ma ciepły i nienatarczywy zapach. Pieni się dość słabo, co wcale mi nie przeszkadza. Płyn ma opakowanie z pompką, która jest wyjątkowo dobrze dobrana do jego wydajności – podaje idealną ilość płynu, w sam raz na jedno użycie. Nie jest to ilość duża, żelem można cieszyć się przez długi czas.

Żel jest bardzo delikatny dla wrażliwych okolic. Nie podrażnia, nie działa wysuszająco i nie zdarzyły mi się po nim żadne nieprzyjemności. Bardzo dla mnie istotne jest to, że odświeża bez zarzutu  i zapewnia mi całodzienny komfort. Dba o okolice intymne w sposób delikatny, lecz bardzo skuteczny.

Zdarza mi się dość często używać płynów do higieny intymnej do mycia twarzy i oczywiście płyn bema także mi do tego służył. Dobrze myje i oczyszcza z nadmiaru sebum, nie podrażnia skóry i nie pozostawia uczucia ściągnięcia cery. Jest świetny do porannego przemycia twarzy.



W mojej ocenie jest to bardzo wysokiej jakość produkt. Myślę, że spełni oczekiwania nawet tych bardzo wymagających osób. Świetne działanie i skład cieszący oko. Na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie i nie mam mu nic do zarzucenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz