środa, 27 września 2017

Włosowe minirecenzje sponsorowane :))

Dzisiejszy wpis z minirecenzjami włosowymi sponsorowany jest przez Jolę – Kosodrzewina79, która regularnie obdarowuje mnie ogromnymi odlewkami szamponów i odżywek. Dziękuję Ci Joluś *: poszerzasz moje kosmetyczne horyzonty i zaspakajasz kosmetyczną ciekawość!


Lilla mai szampon rozmarynowy
Szampon ma dość płynną konsystencję, która okazała się zwodnicza. Założyłam, że będzie miał kiepską wydajność i nałożyłam na głowę chyba 5 porcji podawanych przez pompkę buteleczki z rossa. No i się działo :D miałam na głowie tyle piany, że spływała mi z głowy do samego tyłka :D. Ciężko było to ogarnąć. Następnym razem wiedziałam już, że 2-3 pompki w zupełności wystarczą, bo szampon szaleńczo się pieni. Cała reszta, którą o nim słyszałam okazała się jak najbardziej prawdziwa:
- wspaniale i dokładnie oczyszcza
- jest bardzo delikatny
- wpływa kojąco na skórę głowy
- lekko unosi włosy u nasady
- odrobinkę przedłuża ich świeżość
- plącze jak diabli :D
Świetna pozycja. Jestem zachwycona.

100% Pure, szampon kelp&mint
Zapach miętowej gumy do żucia, wrażenie chłodu i orzeźwienia w trakcie stosowania. Świetnie się pieni, jest wydajny, dobrze oczyszcza bez wysuszania skóry. Włosy są bardzo miłe w dotyku, ładnie się układają. A jeśli wraz z szamponem zastosuję odżywkę z tej samej serii (poniżej), koleżanki z pracy mnie zaczepiają z powodu blasku włosów :).
Nie zauważyłam wpływu na szybkość przetłuszczania, ale przy dłuższym stosowaniu widzę poprawę ogólnego wyglądu włosów i stanu skóry głowy. Bardzo polubiłam tą wersję, naprawdę bardzo.

100% Pure, odżywka kelp&mint
O tym, że w duecie z szamponem daje cudny połysk już wspomniałam. Dodam, że bardzo przyjemnie się nakłada, nie spływa, nie migruje. Włosy dobrze się po niej rozczesują i naprawdę super wyglądają! Są sprężyste, elastyczne, dobrze odżywione i nawilżone.
Zapach taki sam jak szamponu, konsystencja średnio gęsta.

100% Pure, szampon łopian&neem
Zapach jest bardzo przyjemny - eukaliptus, zioła, niewiele słodyczy. Szampon, pomimo iż początkowo sprawia wrażenie lekko tępawego, pieni się bardzo dobrze. Potrzebuję odrobinkę więcej czasu by dokładnie go rozprowadzić, ale nie jest to mocno uciążliwe. Oczyszczenie jest na wysokim poziomie, w przy tym szampon lepiej niż inne odświeża skórę głowy i działa na nią naprawdę fajnie. Włosy nie są przyklapnięte, dobrze się układają, nie ma mowy o szybszym przetłuszczaniu. 

Yes to tomato - odżywka marchewkowa bez spłukiwania
Nie stosuję odżywek bez spłukiwania ze względu na skłonność do przetłuszczania się włosów. Tą odżywkę wykorzystałam do zrobienia peelingu kawowego do skóry głowy - dodałam fusy kawy i zieloną glinkę. Odżywka miała idealną konsystencję do takiej mieszanki (nie za gęsta, ale też nie lejąca) dzięki czemu specyfik łatwo się rozprowadzał, dawał świetny poślizg a jednocześnie nie spływał z włosów.

Orientana odżywka jaśminowa
No nie dla mnie niestety. Włosy strasznie mi się po niej elektryzowały. Przerobiłam na peeling.

Orientana odżywka z imbirem i trawą cytrynową
Strasznie fajna! Wspaniały zapach trawy cytrynowej (nie cytryny!) z nutką mojego ukochanego do szaleństwa imbiru. Świetnie się nakładała, dobrze spłukiwała. Włosy łatwo się rozczesywały, ładnie układały i lśniły. Naprawdę warta zainteresowania.

Mythos maska z oliwą i miodem
Cudeńko :). Używałam jako odżywkę do spłukiwania i nie obciążała włosów. Pięknie pachnąca, super nabłyszczająca, podnosząca sprężystość włosa. Świetnie się rozprowadza na włosach, bez problemy spłukuje. Rozczesywanie szło bardzo łatwo, nie zauważyłam obciążania. Włosy wyglądały po niej naprawdę dobrze i były dopieszczone pod katem odżywienia i nawilżenia.

Alepia
Znam od lat i cenię bardzo za właściwości regenerujące, odżywcze i naprawcze. Przy moich łatwych do obciążenia włosów lepiej sprawdza się jako maska i tak ją właśnie stosowałam i tym razem. Włosy są po niej bardzo elastyczne, sprężyste, najedzone i błyszczące.

Naturativ, do ciemnych i rudych włosów
Były poprawne, ale brakowało mi tego czegoś. Moje włosy pozostawały na nie obojętne.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za uwagę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz