środa, 20 września 2017

Świętujemy 4 urodziny bloga

Kochani, dzisiaj blog ma czwarte urodziny :)

Czwarte urodziny to nie byle co! Cztery lata to szmat czasu. Czasu, który spędziłam z Wami a Wy ze mną. Przez cały ten okres prowadzenie bloga i możliwość dzielenia się z Wami swoją kosmetyczną pasją sprawia mi niesłabnącą przyjemność i frajdę. Nie mogę się Wami nacieszyć!

Z okazji tego doniosłego wydarzenia :D sklep iwos.pl, z którym przyjaźnimy się od początku działalności bloga, postanowił ufundować nagrody dla moich czytelników. Pani Mariolu – jeszcze raz bardzo Pani dziękuję.
A oto co można upolować na urodzinowej imprezie:


Zestaw 1 to odświeżający żel do twarzy i tonik wyrównujący kolor z serii z witaminą C marki Avalon Organics.
Zestaw 2 to gorące nowości marki Vianek - łagodzący peeling do skóry głowy i szampon przeciwłupieżowy.


Zadanie konkursowe:
Wskaż minimum dwa kosmetyki, które zyskały na blogu status „hitu”, a które są dostępne w sklepie iwos.pl

Zasady:
1. Udział w konkursie zarezerwowany jest wyłącznie dla dotychczasowych, publicznych obserwatorów bloga "co kręci anulę".
Jeśli dołączyłeś do obserwatorów dopiero po ogłoszeniu konkursu - jest mi bardzo miło powitać Cię u mnie na blogu, jednak w tym konkursie Twoje zgłoszenie nie będzie ważne.
2. Miło nam będzie jeśli polubicie FB sklepu iwos oraz nasze konta na instagramie: konto sklepu iwos - iwospl i moje konto - co_kreci_anule (nie jest to obowiązkowe).
Sprawicie mi też przyjemność udostępniając informację o konkursie u siebie.
3. Konkurs trwa do dnia 30 września 2017r a wyniki zostaną ogłoszone możliwie najszybciej.
4. Nagrody będą wysyłane na terenie kraju przez ich fundatora, sklep iwos.pl.



Zapraszam serdecznie do udziału!

PS. Poniżej mała podpowiedź ułatwiająca zadanie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz