sobota, 2 grudnia 2017

OnlyBio - mydło do mycia rąk

OnlyBio to jedno z dzieci Laboratorium Naturella. Są to kosmetyki składające się w 99% ze składników pochodzenia naturalnego, a główną substancją myjącą jest biosurfaktyna powstająca z europejskiego rzepaku. Jest to wytworzona przez mikroorganizmy w procesie fermentacji substancja powierzchniowo-czynna, która efektywnie myje i czyści. Ponadto jest nietoksyczna, bakteriobójcza, antyrakowa i biodegradowalna. Bardzo mnie to zainteresowało - nigdy nie miałam kosmetyków opartych na detergencie wytworzonym z rzepaku :)

Prezentację marki zaczniemy od mydła w płynie nawilżanie i odżywianie.


Od producenta:
Mydło w płynie nawilżanie i odżywianie 500 ml ONLYBIO, cena 43,99 zł
99,15% składników pochodzenia naturalnego
Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Olej z sezamu utrzymuje wilgoć w skórze, zapobiega starzeniu, odżywia i posiada właściwości antyseptyczne. Bez szkodliwych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, barwników, syntetycznych kompozycji zapachowych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

Składniki: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Sodium Chloride, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Surfactine, Sesamum Indicum Seed Oil, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Citral.



Byłam przekonana, że opakowania to plastikowe butelki. Okazało się że jest to ciemnobrązowe, grube, matowe szkło. Przepiękne. Wiem, praktyczność i bezpieczeństwo szklanych butli pozostawia trochę do życzenia, ale nic nie poradzę na to, że jestem nimi zachwycona. Po zużyciu kosmetyków na pewno żadnej butelki nie wyrzucę, będę je wykorzystywać do mydeł do rąk i płynu do mycia naczyń.

Dozownik działa bez zarzutu, jest solidny i nie wygląda jakby miał ochotę szybko się zepsuć.

Mydło ma nienachalny zapach cytrynowej skórki, naturalny i odświeżający. Przeznaczyłam mydło do użytku kuchennego i cytrynowy zapach świetnie pomaga w usunięciu kuchennych smrodków z dłoni. Piana jest bardzo miękka, bardzo kremowa i wilgotna. Po umyciu rąk czuję, że są czyste ale nie mam wrażenia wyjałowienia. Skóra rąk pozostaje gładka i miękka, nie towarzyszy im uczucie ściągnięcia. Pomimo używania mydła wielokrotnie w ciągu dnia nie stwierdziłam żadnych oznak ich wysuszenia ani zwiększonej potrzeby stosowania kremu do rąk. Jednym słowem mydło spełnia wszystkie moje oczekiwania - skutecznie myje, nie wysusza, nie podrażnia, wspomaga niwelowanie kuchennych zapachów z dłoni, jest bardzo przyjemne w użytku.



Mydło zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Mam też dwa szampony i żel do higieny intymnej tej marki - jeden z szamponów i żel już używam :). Ale nic z tego, nie zdradzę jak się spisują. Musicie mi dać jeszcze trochę czasu na ich dokładne i wnikliwe przetestowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz