sobota, 15 kwietnia 2017

Pół litra czy 3/4?

Jakie pojemności preferujecie? Pół litra czy "trzy czwarte"? :D
Ciężki wybór....
Żeby wszystkim dogodzić, dzisiaj będą obie pojemności :) czyli idziemy w duże litraże!


Rzadko kupuję kosmetyki w tak dużych pojemnościach. Szampon Babci Gertrudy nie występuje jednak w mniejszych, a byłam ciekawa nowej marki :).
Z żelami O'Herbal to był z kolei czysty przypadek - skończyło mi się mydło do rąk w płynie, weekend za pasem a goście w drodze.... Fajnie by było, jakby mieli czym umyć ręce po wizycie w łazience. Skoczyłam więc szybko do rossa. Po chwili poszukiwań mydła do rąk w płynie o przyzwoitym składzie i w rozsądnej cenie rzuciła mi się w oczy informacja o promocji środków do kąpieli 2 w cenie 1. I tym sposobem skusiłam się na żele pod prysznic O'Herbal - uznałam, że do uzupełniania pojemników z mydłami do rąk będzie jak znalazł :D



Szampon do wszystkich rodzajów włosów z rumiankiem Receptury Babci Gertrudy
Od producenta:
Produkt wzmacnia osłabione włosy, ułatwia ich rozczesywanie, a także je odżywia. Dodatkowo pomaga ograniczyć utratę włosów, nadaje im blask i zdrowy wygląd. Działa kojąco i antyseptycznie na skórę głowy i cebulki włosów.
- oczyszcza
- wzmacnia
- ułatwia rozczesywanie
- odżywia
Szampon z rumiankiem Receptury Babci Agafii polecany jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów.
Składniki aktywne :
rozmaryn - jest bogaty w witaminy A, C i B, niezbędne kwasy tłuszczowe i olejki eteryczne, które odżywiają włosy,
rumianek - zawiera karoten, flawonoidy i kwasy organiczne, działa kojąco i antyseptycznie na skórę głowy i cebulki włosów.

Sposób użycia : Niewielką ilość szamponu nanieść na mokre włosy, wmasować do powstania piany i spłukać ciepłą wodą.

Skład : Aqua, SodiumCoco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauryl Glucoside, Rosmarinus OfficinalisLeaf Oil* (Olej z liści rozmarynu lekarskiego), Chamomilla Recutita Flower Water* (Wyciąg z kwiatów rumianku pospolitego), SodiumChloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Tocopherol, CitricAcid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, PotassiumSorbate, Tocopherol, Parfum, Limonene.

Pojemność : 500 ml, cena 12-15 zł

Moja opinia:
Szampon jest całkiem przyjemny. Cudów nie robi, ale do codziennego mycia jest fajny. Zazwyczaj używam go do pierwszego, wstępnego mycia włosów. Dobrze się pieni, aplikacja jest wygodna dzięki pompce, szampon przyjemnie pachnie. Jest delikatny, myje łagodnie. Oczyszcza dobrze, ale dla moich przetłuszczających się włosów co nieco za słabo. Parę razy umyłam włosy tylko nim i wówczas szybciej były nieświeże, choć układały się i wyglądały bardzo dobrze. 
Do pierwszego mycia się sprawdza, do drugiego wolę coś silniejszego. 
Ogólne jestem zadowolona - dobra jakość w bardzo niskiej cenie jak na certyfikowany, naturalny szampon do włosów. W przyszłości chętnie wypróbuję inne jego wersje.



Żele pod prysznic O'Herbal - różany i lawendowy
Od producenta:
Żel pod prysznic tonizujący - róża damasceńska 750 ml, cena 20zł
Orzeźwia i łagodnie oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Pozostawia skórę miękką, nawilżoną i delikatnie pachnąca. Działa odprężająco przy zmęczeniu i stresie.

Skład: aqua*, ammonium lauryl sulphate*, cocamidopropyl betaine*, coco-glucoside, glyceryl oleate*, glycerin*, lauryl glucoside*, polysorbate 20, rosa damascena flower extract*, tetrasodium glutamate diacetate, citric acid, parfum, sodium benzoate, potassium sorbate, linalool, hexyl cinnamal, geraniol, citronellols, d-limonene 
*składniki pochodzenia naturalnego

Żel pod prysznic relaksujący - lawenda 750 ml, cena 20zł
Delikatnie oczyszcza, nawilża i zmiękcza skórę. Zapewnia doskonałe samopoczucie.

Skład: aqua*, ammonium lauryl sulphate*, cocamidopropyl betaine*, coco-glucoside, glyceryl oleate*, glycerin*, lauryl glucoside*, polysorbate 20, lavandula angustifolia flower extract*, tetrasodium glutamate diacetate, citric acid, parfum, sodium benzoate, potassium sorbate, linalool, geraniol, coumarin, hexyl cinnamal, benzyl salicylate 
*składniki pochodzenia naturalnego

Moja opinia:
Większe nadzieje wiązałam z zapachem żelu lawendowego, okazało się jednak, że róża jest bardziej udaną kompozycją zapachową. Nie przepadam za zapachem róży, ale ta jest świeża, ziołowa, niezbyt intensywna. Naprawdę mi się podoba. W żelu relaksującym lawenda jest niestety prawie niewyczuwalna, żel pachnie roślinnie, kremowo. Zapach owszem, przyjemny, ale lawendę znalazłam jedynie na opakowaniu. 
Oba pienią się dobrze, piana jest miękka i nie jest mocno napowietrzona. Do mycia rąk w łazience sprawdzają się bardzo dobrze. Robią to skutecznie, bez podrażniania i bez odczuwalnego wysuszania. Nie wiem jak sprawdza się pompka, bo w łazience mam ceramiczny pojemnik na mydło i po prostu przelewam do niego żele.
Duża pojemność, przystępna cena. Ja kupiłam dwie opisywane butle w cenie jednej, więc 20 zł za 1,5 litra żelu to już wybitnie świetny biznes :) i spokój z kupowaniem mydła do rąk na długie miesiące :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz