poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Cztery Szpaki z pomarańczą i rozmarynem

Cztery Szpaki z pomarańczą i rozmarynem - brzmi przepysznie :)))
Ale nie, to nie będzie przepis na niedzielny obiad :D to będzie recenzja mydełka, które dostałam w prezencie od mojej Reniulki!

Mydlarnia Cztery Szpaki to rodzinna, krajowa firma, ręcznie tworząca zdrowe kosmetyki. W tym mydła oczywiście. Obecnie kończę kostkę z pomarańczą i rozmarynem, o której parę słów znajdziecie poniżej.


Od producenta:
Nasz bestseller. Energetyzująca kostka pachnąca pomarańczą i rozmarynem. Mydło stworzone z oleju lnianego, masła shea, oleju kokosowego i oliwy z oliwek. Żywy kolor i charakterystyczny, śródziemnomorski aromat. Dzięki użytym surowcom mydło ma charakterystyczny poślizg, błysk. Jest bardzo przyjemne w użyciu (zupełnie jak reszta naszych produktów)

Olejek pomarańczowy – pobudza, tonizuje, oczyszcza, a także korzystnie wpływa na nastrój i libido.
Olejek rozmarynowy – ujędrnia, relaksuje, normalizuje i oczyszcza zmęczoną skórę, działa także przeciwbakteryjnie.
Nasze mydła tworzymy ręcznie metodą na zimno. Nie używamy maszyn i skomplikowanych algorytmów – cały proces to czyste rzemiosło. Każda kostka mydła jest dzięki temu inna.
Produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.

Skład: zmydlone: olej kokosowy, oliwa z oliwek, masło shea, olej lniany, rozmaryn, olejki eteryczne: pomarańczowy i rozmarynowy, barwnik spożywczy annato
INCI: sodium cocoate, sodium olivate, sodium shea butterate, sodium linum usitatissmum, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil, citrus sinensis (sweet orange) oil, Bixa orellana (Annatto) Seed


waga: 110 g, cena 16 zł
rozmiar kostki mydła: ok. 8x5x3 cm
termin ważności: 1 rok od daty produkcji



Mydełko ślicznie wygląda, ale od razu się przyznam, że mnie nieco te paprochy na wierzchu drażniły. Jest ich bardzo dużo, są bardzo drobno zmielone i plączą się wszędzie. Przez to niestety odpuściłam sobie stosowanie kostki do higieny intymnej. Ale za to w myciu ciała i twarzy paprochy całkiem nieźle się spisują :D zapewniając bardzo delikatny peeling. Z czasem je polubiłam, a pod koniec mydełka za nimi tęskniłam.

W działaniu mydła zakochałam się od pierwszego użycia i z każdym kolejnym moje uczucia przybierały na sile. Mydło wytwarza absolutnie cudowną, bosko miękką, gęstą, zwartą i obfitą pianę! Naprawdę wow! Fantastycznie oczyszcza i super wygładza cerę - w tym zakresie to jedno z najlepszych używanych przeze mnie mydeł naturalnych. Skóra jest niesamowicie czysta, pory zamknięte. Kostka wykazuje lekkie działanie regenerujące i lecznicze. Nie wysusza mi skóry, ale tonik i krem jest absolutnie konieczny. Po myciu twarzy czuję napięcie, którego proszę nie mylić ze ściągnięciem. Pomimo wysokiej skuteczności w oczyszczaniu mydło jest delikatne i nie podrażnia. Jest także bardzo wydajne, niewiele wysiłku potrzeba do wytworzenia wielkiej piany :).



Kostka pachnie przyjemnie, ziołowo - roślinnie, ale nie wyczuwam konkretnej nuty. Bardzo żałuję, że nie pachnie zgodnie z nazwą, bo zapach pomarańczy i rozmarynu byłby idealnym ukoronowaniem wspaniałej jakości tego mydła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz