Przejdź na naturalną stronę kosmetycznej mocy!

niedziela, 23 lutego 2014

Wiosna, wiosna, ach to Ty!

Nie wiem co na to kalendarz, ale ja oficjalnie ogłaszam, że dla mnie zaczęła się wiosna :).
Przepiękne, rażące w oczy słońce, delikatny, rześki wiaterek, przyjemna temperatura. Jeśli nie tak wygląda wiosna, to ja nie wiem jak i nie chcę wiedzieć!
Po spacerze czuję się jak nowonarodzona. Jest cudownie, nie chciało się wracać :). W domu pootwierałam okna, upajam się świeżym powietrzem i świecącym w otwarte drzwi balkonowe słońcem.

Przy okazji zobaczcie co znalazłam w biedronce :). Czysta wiosna!


8 komentarzy:

  1. A mnie szaro, buro i ponuro :D a doniczki rewelacyjne!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niedobrze *-:

      Doniczki fajne :), te z czuprynkami boskie.

      Usuń
  2. Jakie cudne doniczki :D ja się tak bardzo bardzo boje.. że będzie jeszcze zima... niech już nie przychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty! Ogłosiłam już wiosnę, zima nie wróci :D

      Usuń
    2. Mówisz?:) :D Jak Ty tak mówisz, to znaczy że tak będzie :D

      Usuń
  3. ooooooooo...też wpadły wczoraj w moje łapki :)
    zestawik mamy prawie identyczny z tą różnicą, że mój środkowy kwiat jest różowy
    przesłodkie jest to trio :)
    promolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne!
      Ja mam jeszcze 3 żonkilki w szklanych, prostych doniczkach :) własnie zaczynają kwitnąć - piękne, miniaturowe kwiatuszki!

      Usuń