sobota, 3 grudnia 2016

Szampon łopianowy z certyfikowanej serii White Agafia

Szampony zza wschodniej granicy goszczą u mnie często. Mam wśród nich wielu ulubieńców. Certyfikowana, organiczna seria produktów do włosów Agafia White (certyfikat ecocert, cosmebio, vegan) zainteresowała mnie od pierwszego wejrzenia. Znajomość z nią zaczynam od szamponu łopianowego - wzmocnienie i blask.


Od producenta:
Łopianowy szampon odbudowuje włosy i głęboko odżywia. Substancje w nim zawarte wzmacniają cebulki włosów przyczyniając się do zmniejszenia wypadania. Regularne stosowanie wpływa korzystnie na skórę głowy oraz zapewnia wytrzymałe i lśniące włosy.

Substancje odżywcze:
Biały korzeń mydlnicy - delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy;
Olej z korzenia łopianu - działa przeciwłojotokowo, tonizuje, wzmacnia cebulki i wstrzymuje wypadanie włosów;
Olej z kiełków pszenicy - nawilża, zmiękcza i natłuszcza skórę głowy. Zawarte w oleju substacje proestrogenne przyspieszają regenerację włosów;
Ekstrakt z mietlicy syberyjskiej i rumianku - wzmacnia cebulki i hamuje wypadanie włosów;
Ekstrakt z mydlnicy - oczyszcza skórę, przyspiesza wchłanianie substancji odżywczych;
Wyciąg z nagietka działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie oraz łagodząco.

Szampon posiada certyfikaty Ecocert oraz Bio Cosmetique (Cosmebio). Odpowiedni dla wegan.

Skład: Aqua, Melilotus Albus Flower/Leaf/Stem Extract*, Sodium Coco-Sulfate, CocamidopropylBetaine, LaurylGlucoside, Sodium Chloride, ArctiumLappa Root Extract*, TriticumVulgare Germ Oil*, AgrostisSibiricaExtractWH*, ChamomillaRecutita Flower Water*, Calendula Officinalis Flower Extract*, SaponariaOfficinalis Root Extract*, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Tocopherol, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

(*) - Ingredients from Organic Farming
(WH) – Wild harvested Siberian plants organic extract

Pojemność 280ml, cena 12,80zł



Konsystencja żelowa, nie za gęsta, nie za rzadka. Szampon ma świetny poślizg, pięknie się rozprowadza na włosach i bardzo ładnie pieni. Ma delikatny, wilgotno - ziołowy zapach. Zresztą słowo „wilgoć” to pierwsze, które kojarzy mi się z tym kosmetykiem. Odczuwam ją w trakcie wylewania produktu na dłonie, w trakcie mycia włosów, spłukiwania i rozczesywania. No mówię Wam, bajka! Strasznie lubię go używać, bo dostarcza mi nadzwyczaj przyjemnych doznań. Plącze włosy mniej niż jest to u mnie w standardzie, dzięki czemu od czasu do czasu odstępuję od nałożenia odżywki do spłukiwania. Bałam się, że będzie zbyt ciężki, ale jest pod tym względem neutralny - nie przyspiesza i nie opóźnia przetłuszczania. Neutralnie zachowuje się także względem objętości. Oczyszcza delikatnie, ale skutecznie, włosy mają ładny blask, dobrą elastyczność i układają się bez zastrzeżeń. Skóra głowy bardzo go lubi, nie napina się i jest w dobrej kondycji. Strasznie, naprawdę strasznie fajny szampon!

Przyjemnie krótki skład, którego naturalność potwierdzają międzynarodowe instytucje certyfikujące, w parze z naprawdę świetną ceną, wydajnością i działaniem. Chcę więcej i na pewno skuszę się nie tylko na inne szampony, ale także na odżywki do włosów z serii white agafia.


PS.
Zainstalowałam disqusa.
Bardzo go lubię na Waszych blogach, jest funkcjonalny dla osób komentujących i dlatego postanowiłam go mieć i ja :) oczywiście dla Waszej wygody. Mam nadzieję, że to był dobry pomysł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz