niedziela, 10 kwietnia 2016

Parę nowości kosmetycznych

Zakupów kosmetycznych staram się nie robić, bo mam trochę za dużo kosmetyków i zaczynają mnie uwierać ;). Ale robię niewielkie wyjątki a czasem ktoś robi to za mnie :)
Na pierwszy rzut przedstawiam Wam paczkę od Mineralnej Kasi - jej rękodzieła i fantastyczne wyroby widziałyście już u mnie wiele razy, bo Kasieńka regularnie mnie dopieszcza! Dziękuję Ci Kochana, jak zawsze same wspaniałości!


Na lawendowej szafie kupiłam pieniący olejek do kąpieli - miałam wersje macadamia i była świetna. Wersja z karite czeka na lato, ale już kocham ją za zapach!


Zdecydowałam się też na skoncentrowaną wodę z morza martwego firmy najel. Stosuję ją na razie do włosów i skóry głowy - trzeba uważać z ilością, bo jest naprawdę mocno skoncentrowana. Dodałam do całego szamponu parę ml i było to zdecydowanie za dużo, bo po wyschnięciu wytrąciły mi się kryształki soli na skórze głowy :). Zdecydowanie więc zmniejszyłam ilość. Dodałam też parę kropelek do sprayu włosowego a po jego skończeniu planuję zrobić płyn do włosów i skóry głowy poprzez wzbogacenie hydrolatu lawendowego wodą morską i koncentratem z jabłka.
Oprócz stwierdzenia, że wpływa na nabłyszczenie włosów niewiele na razie mogę o tej wodzie powiedzieć.


Jakiś czas temu wpadło mi parę drobiazgów z iherba, ale o tym kiedy indziej :D

40 komentarzy:

  1. KASI KOSMETYKI SĄ CUDOWNE :)
    Olejek z Karite musi pięknie pachnieć a a o tej wodzie to pierwszy raz słyszę:)
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka, choć diy Kasi chyba żaden sklep nie przebije ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mało prawdopodobne, żeby ktoś był lepszy od niej :DDD

      Usuń
    2. Aż się dziwię, że Kasia jeszcze produkcji nie robi konkretnej na sprzedaż :)

      Usuń
  3. Super wygląda ten olejek do kąpieli,
    woda morska do włosów, a dopiero ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Sporo osób szuka sprayów z dodatkiem soli morskiej i jest z tym ciężko. A tutaj można sobie samemu dodać gdzie się chce :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemne nowości, paczuszka od Kasi prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nowości :)
    Jestem ciekawa tych z iherb :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Muszę zebrać wszystkie nowości z iherb i zrobić im fotkę :)
      Niby nie ma ich dużo, zaledwie parę sztuk, ale pochowane w różnych miejscach :)

      Usuń
  6. O zainteresowałaś mnie wodą morską. Będzie recenzja? Jestem ciekawa czy nie wpływa na przesuszenie włosów? Ja uwielbiam efekt po kąpieli morskiej ale niestety po włosy są w wątpliwej kondycji. Zrobiłam sobie kiedyś solny spray do włosów ale ze zwykłej spożywczej morskiej soli i aloesu i też troszkę przesuszał. Także jestem ciekawa Twojego zdania:)
    A co ciekawego dostałaś od Kasi? Widzę tam w słoiczkach coś ciekawego:)
    Moja chciej lista jest tak długa(szczególnie pielęgnacja twarzy) ale chcę zużyć wszystkie produkty które mam i dopiero wtedy zdecyduję się czego konkretnie moja cera potrzebuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiczkach jest krem migdałowy i maść uniwersalna. Kostki to wszystko są mydła :))))
      Mi akurat zależy na lekkim efekcie podsuszającym w przypadku soli, bo walczę o dłuższą świeżość włosów. Stosuję na włosy u nasady.

      Usuń
    2. Krem migdałowy brzmi super:)
      Aaaa u nasady to ja też walczę o świeżość:) ale fajny efekt sól morska daje również na długości, takie naturalne fale:)

      Usuń
    3. Wiesz, żeby wydobyć fale to trzeba je mieć :DDDD ja chciałabym bardzo, ale matka natura nie była dla mnie łaskawa względem fal :)))
      U mnie na długości sól ładnie nabłyszcza :)

      Usuń
  7. Ja także staram się unikać zakupów. Dałam sobie słowo, że najpierw zużyję. Kupuję tylko to co potrzebuję. Paczuszka przesympatyczna. Ciekawi mnie co kupiłaś na iherbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie mam czasu, ale zbiorę nabytki z iherba i się pochwalę :). Dużo nie ma :) parę rzeczy tylko.

      Usuń
  8. ależ te mydełka pięknie się prezentują! :-) Ja już od dłuższego czasu zbieram się z zamówieniem na iherb, ale jakoś nigdy nie może dojść ono do skutku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) każde jest inne :)))))
      Ja z zamówieniami z iherb mam wręcz odwrotny problem.... ciągle sobie obiecuje, że będę rzadziej zamawiać...

      Usuń
  9. Same wspaniałości :) Pyszne :)
    Olejek bardzo mnie ciekawi na pewno się zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że Tobie też się podobały olejki ec lab :) mam przeczucie, że ten będzie boski :D

      Usuń
  10. Kasi kosmetyki przebijają wszystko <3 Ksieńka to kosmetyczna wróżka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe nowości, wiosna będzie przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  12. Anulko, miałaś do czynienia z masłami do ciała, firmy " IOSSI" ? Wydaja się być fajne i 100% naturalne. Co o nich myślisz ? Masz w planach je wypróbować? Masła pochodzą ze strony " TobeEco ". Czy może samemu ukrecic takie masło? W końcu mam potrzebne skladniki ( i uzywam samodzielnie) ale boję się zaczac, że mi nie wyjdzie ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jeszcze iossi, ale kuszą bardzo :)
      Kręcić możesz, nawet jak nie wyjdzie to samo, to na pewno coś fajnego :). Żeby wyszło dokładnie to samo musiałabyś znać dokładne proporcje, więc raczej będzie bardzo trudno odwzorować :). Ale nie musisz mieć dokładnie tego samego a samodzielne mieszanie maseł jest przyjemne :)

      Usuń
  13. Witaj Aniu! Zainteresował mnie Twój wpis odnośnie zastosowania soli morskiej w pielęgnacji przetłuszczającej się skóry głowy. Ciekawa jestem efektów? Czy już takie są? Co do kosmetyków, to tak jak i Ty, testuję naturalne, ekologiczne na sobie, ostatnio nawet sama zajęłam się kręceniem swoich kremów i mgiełek :) Pozdrawiam serdecznie, cieszę się, że tu trafiłam, będę śledzić Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) i dziękuję :)
      Sól na pewno bardzo ładnie nabłyszcza. Liczyłam na lekkie usztywnienie, dzięki któremu włosy nabrałyby objętości, ale nie udało mi się tego osiągnąć. Objętościowo więc nie zyskują. Nie zauważyłam też wpływu na kwestię szybkości przetłuszczania się włosów.

      Usuń
  14. Zachecilas mnie tym olejkiem :) następnym razem go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachecilas mnie tym olejkiem :) następnym razem go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń