czwartek, 4 marca 2021

Mascara Revolution - naturalny tusz do rzęs Couleur Caramel

Naturalny tusz do rzęs to spore wyzwanie. Wiele naturalnych mascar daje bardzo naturalny efekt, co dla wielbicielek naturalnych kosmetyków niekoniecznie jest pożądane :) Taki paradoksik - chcę tusz naturalny ale nie zadowala mnie naturalny efekt jego użycia :D
Na szczęście można znaleźć również takie mascary, których skład czyta się jak najlepszą poezję a rzęsy są pogrubione, wydłużone i ładnie rozdzielone. Jednym z nich jest właśnie mascara revolution marki Couleur Caramel z mojego ulubionego sklepu Ekozuzu.pl


Od producenta:
Naturalna mascara do rzęs Couleur Caramel - Mascara Revolution
Cena 86 zł

Zalety: Intensyfikacja spojrzenia: rzęsy mocno napigmentowane i rozdzielone
Podwójna szczoteczka umożliwiająca optymalną aplikację tuszu do rzęs
Cel: Podkreśl rzęsy dzięki wyjątkowej podwójnej szczoteczce.
Wskazówki dotyczące użytkowania: Nakładaj od nasady aż po kocówki górnych rzęs, wykonując niewielkie ruchy w przód iw tył. Powtórz to samo dla dolnych rzęs. Nałóż kolejną warstwę, aby uzyskać bardziej intensywny wygląd
Certyfikaty i etykiety: ECOCERT COSMOS ORGANICS, Karta COSMÉBIO
Inne informacje: Wegańskie

Okres po otwarciu: 6 miesięcy

Skład: AQUA (WATER) - GLYCERIN** - HYDROGENATED OLIVE OIL STEARYL ESTERS - ACACIA SENEGAL GUM* - ROSA DAMASCENA FLOWER WATER* - COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX* - SUCROSE LAURATE - GLYCERYL BEHENATE - STEARIC ACID - PALMITIC ACID - GLYCERYL STEARATE - BENTONITE - BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER* - ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL* - XANTHAN GUM - CHONDRUS CRISPUS (CARRAGEENAN) - SODIUM HYDROXIDE - TOCOPHEROL - BENZYL ALCOHOL - DEHYDROACETIC ACID - PARFUM (FRAGRANCE) - LACTIC ACID - HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL [MAY CONTAIN + / - : CI 77499 (IRONS OXIDE) - CI 77007 (ULTRAMARINE BLUE) - SILICA - KAOLIN]
*Ingrédient issu de l'Agriculture Biologique / Ingredient from Organic Farming
**Transformé à partir d'ingrédients biologiques / Made using organic ingredients



Silikonowa szczoteczka ma bardzo fajny kształt, ja osobiście wcześniej się z takim nie spotkałam. Ta kulka na końcu pozwala na wygodne i precyzyjne umalowanie dolnych rzęs i tych w kącikach oczu. Pozwala też na rozdzielenie rzęs bez nanoszenia dodatkowej warstwy na wszystkie pozostałe.

U mnie tusz bardzo fajnie pogrubia rzęsy i leciutko je wydłuża. Nie mam też problemu z nadmiernym sklejaniem. Na co dzień wystarczy mi jedna warstwa, która zapewnia dobre podkreślenie oka. Jak chcę zaszaleć to nakładam dwie :D
Jeśli tusz nie ma kontaktu z nadmierną wilgocią, potem czy łzami to spokojnie wytrzymuje cały dzień. 
Zmywa się bajecznie łatwo, zazwyczaj nawet nie muszę używać micela, bo schodzi idealnie podczas mycia twarzy mleczkiem i żelem/mydłem.
Po dłuższym czasie używania zaczyna się lekko osypywać w ciągu dnia, ale to chyba przypadłość wszelkiego rodzaju mascar.
Bardzo ważne jest dla mnie to, że tusz nie sieje spustoszenia na moich rzęsach, ale wręcz polepsza ich kondycję.



To nie jest mój pierwszy tusz z CC i na pewno nie ostatni. Bardzo lubię ich naturalne składy i mało naturalny efekt :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz