piątek, 28 sierpnia 2020

Mokosh - balsam do ciała melon z ogórkiem

Balsamy do ciała Mokosh długo były w kręgu moich zainteresowań i czaiłam się na nie wiele miesięcy - ale wiecie, te zapasy....
W końcu nadszedł ten długo wyczekiwany moment i balsam w wersji melon z ogórkiem dołączył do mojej pielęgnacji.


Od producenta:
Balsam do ciała melon z ogórkiem Mokosh
Pojemność 180 ml, cena 59 zł

Odżywczo-ujędrniający balsam stworzony na bazie naturalnych olei i ekstraktów roślinnych o orzeźwiającym aromacie melona i ogórka. Zawiera drogocenny olej arganowy znany ze swoich właściwości odmładzających, olej jojoba, który doskonale odbudowuje płaszcz hydrolipidowy oraz unikalny olej z ogórka, który ma działanie regenerujące, przeciwzapalne i wygładzające. Balsam został wzbogacony ekstraktem z wąkrotki azjatyckiej, wykazującej silne działanie przeciwzapalne, ujędrniające i nawilżające oraz ksylitolem, który utrzymuje odpowiednie stężenie kwasu hialuronowego w skórze.

Skład: Aqua, Coco-Caprylate Caprate**, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glyceryl Stearate**, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Isostearyl Iso-stearate**, Cetearyl Alcohol**, Glyceryl Stearate Citrate**, Glycerin**, Argania Spinosa Kernel Oil, Cucumis Sativus (Cucumber) Seed Oil, Xylitylglucoside**, Xanthin Gum**, Anhydroxylitol**, Xylitol*, Benzyl Alcohol***, Centella Asiatica Extract*, Tocopherol**, Tetrasodium Glutamate Diacetate***, Dehydroacetic Acid***, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum, Limonene*

* Składnik kompozycji zapachowej
** Składnik otrzymywany z materiału roślinnego
*** Dopuszczony przez instytucje certyfikujące naturalne kosmetyki 



Pachnie zgodnie z nazwą - świeżym ogórkiem i melonem. Bardzo ładny i świeży zapach, podoba mi się!
Konsystencja maślana, gęsta, ale nie zbita tylko miękka. Ma lekkie skłonności do mazania się, ale mieści się to w granicach moich mocno wyśrubowanych norm :D
Balsam wielokrotnie mnie zwiódł, wiele razy się nacięłam....na jego wydajność :D. Kiedy go nabieram wydaje mi się, że będzie w sam raz. Kiedy zaczynam go rozsmarowywać okazuje się że mam za mało miejsca na człowieku :D. Jest to zdecydowanie produkt z tych, które magicznie zwiększają swoją objętość po kontakcie ze skórą, więc uważajcie :D

Pomimo lekkiego mazania się na skórze w trakcie aplikacji, wchłania się naprawdę dobrze i szybko. Nie lepi się na ciele i nie zostawia tłustej warstwy. Bardzo dobrze nawilża i odżywia, sprawia, że skóra zyskuje na gładkości i jest bardziej miękka. Kojąco wpływa na podrażnienia skóry i łagodzi miejscowe objawy przesuszenia. Przyjemny zapach towarzyszy mi jakiś czas po użyciu balsamu, ale nie na tyle długo, by stało się to uciążliwe. 



Słoik wydawał mi się mały, ale okazało się, że wystarczy na bardzo długo :)
Bardzo fajny kosmetyk, warto było do niego wzdychać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz