niedziela, 9 grudnia 2018

Odżywcze mleczko do demakijażu Vianka

Seria odżywcza Vianka jest moją ulubioną. I choć niektórzy mają dyskusyjne zdanie co do jej zapachu :DDD ja lubię zarówno zapach jak i działanie.
Dzisiaj zajmiemy się odżywczym mleczkiem do demakijażu, które sprezentowała mi moja Żan (uśmiechnięte oczy).



Odżywcze mleczko do demakijażu - Vianek
Mleczko przeznaczone jest do demakijażu twarzy, oczu i ust, do każdego typu cery. Skutecznie zmywa zanieczyszczenia, nie przesusza skóry.

W składzie znalazły się składniki o działaniu odżywczym: olej z pestek moreli, olej rokitnikowy oraz miód. Dodatek ekstraktu z nasion lnu zapewnia optymalne nawilżenie i ukojenie skóry. Preparat pozostawia delikatną warstwę ochronną – po demakijażu skóra jest czysta, gładka i ma jednolity koloryt.

Sposób użycia: Dozę mleczka rozprowadź na mokrej twarzy i wmasuj delikatnie okrężnymi ruchami. Zmyj wodą lub przy użyciu wacika zwilżonego tonikiem.

Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glycerin, Linum Usitatissimum Seed Extract, Mel Extract, Cocamidopropyl Betaine, Cetearyl Alcohol, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Pojemność 200 m, cena 19 zł




Pachnie ładnie, jak cała seria :DDDD Owocowo, lekko cytrusowo.
Ma konsystencję typową dla mleczek i lekko żółtawe zabarwienie. 
Nie jest bardzo tłuste, bo tego bym nie zniosła. Trochę jest, ale w granicach mojej tolerancji. 
Mleczka używałam do mycia twarzy - nie stosowałam go na płatku, tylko wyciskałam dwie porcje na zagłębienie dłoni, lekko rozcierałam w rękach i masowałam twarz. Czynność tą powtarzałam dwa razy.
Ma dobry poślizg, nie ma mowy o tępym odczuciu w trakcie stosowania. Dobrze łączy się z makijażem i zabrudzeniami i usuwa je łagodnie, ale skutecznie. Zostawia lekką warstwę na cerze, która mi osobiście co nieco przeszkadzała. Dlatego po użyciu mleczka przemywałam twarz delikatnym żelem bądź pianką.
Mleczko mnie nie zapychało, nie nabłyszczało cery. Oczywiście pamiętajcie, że spłukiwałam czymś pozostawianą przez nie powłoczkę.



Jakie jest moje zdanie o mleczku?
Jest to bardzo dobre mleczko, które działa tak, jak mleczko do demakijażu powinno. Lubiłam je.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz