czwartek, 21 lipca 2016

Ec lab - arganowa maska do włosów z serii spa

Ec Lab lubię od dawna. Serię spa darzę szczególnym upodobaniem :)
Dzisiaj pokażę Wam maskę do włosów Argana Spa, którą mam i stosuję już od dawna.


Od producenta:
Maska do włosów z nowej serii naturalnych kosmetyków ARGAN SPA zawiera 98% składników pochodzenia roślinnego.

Aktywne składniki ORGANICZNE:
olejek arganowy,
organiczny ekstrakt z żeń-szenia,
ekstrakt z hibiskusa.

Nie zawiera parabenów i silikonów!
Ma bardzo przyjemny zapach, gęstą konsystencję, naturalny kolor, stylowe opakowanie - świetnie nadaje się na prezent.
Argania rośnie tylko w Maroku. To unikalne drzewo jest prawdziwym bogactwem, "złotem" Wschodu. Olejek arganowy jest bogaty w szczególności w witaminy A, E oraz kwas oleinowy (omega 6, omega 9). Skutecznie odbudowuje strukturę silnie zniszczonych i farbowanych włosów, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska. Organiczny ekstrakt z żeń-szenia wzmacnia cebulki włosowe i zapobiega wypadaniu włosów. Ekstrakt z hibiskusa stymuluje wzrost włosów.

Maska do włosów ARGANA SPA jest jedną z najbardziej korzystnych procedur SPA do włosów, która głęboko odżywia i odbudowuje zniszczone włosy.
Idealna do włosów mocno zniszczonych i farbowanych.

Sposób użycia:
Wmasować niewielką ilość maski w mokre włosy, pozostawić na 2-5 minut, spłukać wodą.

Skład: Aqua, Organic Panax extract (organiczny ekstrakt z żeńszenia), Argania Spinosa Oil (olej arganowy),Theobroma Cacao butter (masło kakao), Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Hibiscus extract ( ekstrakt z hibiskusa), Glyceryl monostearate, Aesculus Hippocastanus (ekstrakt z kasztana), Glyceryl Stearate SE, Cananga essential Oil (olej ylang-ylang), Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic, Benzyl alcohol.

Pojemność 250 ml, cena ok. 24 zł



Opakowania serii spa strasznie mi się podobają! Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić fakt, że wzorki na brązowej części opakowania są matowe i błyszczące :). Oprócz tego, zachwycającego mnie efektu, są eleganckie. Słoik maski dodatkowo zabezpieczony, fajny kolor przezroczystego plastiku. Zapach maski to kolejny powód do zachwytu - zresztą serie z macadamią i karite pachną również cudownie. Konsystencja kremowa, troszkę pulchna i maślana w dotyku. Łatwo nanosi się na włosy, dobrze w nie wnika i spłukuje bez problemu.




Producent zaleca trzymanie na włosach bardzo krótko, parę minutek. Ja mam w zwyczaju trzymać maski przynajmniej pół godzinki, bo 2-3 minuty to czas, przez jaki mam na włosach odżywkę do spłukiwania. A wydaje mi się, że bardziej dogłębne działanie, którego oczekuję po maskach, wymaga dłuższego kontaktu z włosami. Tak więc i tą maskę stosowałam według tej zasady.
Po zmyciu kosmetyki i wyschnięciu włosy są naprawdę dopieszczone! Miękkie, pięknie błyszczące, świetnie się układające i ze skłonnością do lekkiego falowania.

Jestem absolutnie zadowolona z wyglądu i kondycji włosów. Bardzo fajny kosmetyk a do tego skuteczny.

20 komentarzy:

  1. Skład nawet całkiem krótki i zrozumiały. Fajnie,że maska się sprawdziła .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobrze pamiętam dostałam od Ciebie jej odlewkę :D Chyba że to była jakaś inna masaka ec lab xd W każdym bądź razie - zacna była bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ta maska albo odżywka macadamia :) obie bardzo mi się podobały :)

      Usuń
    2. była i maska i odżywka :D I mi też obie się podobają :D

      Usuń
    3. No to musiała być ta:)
      Fajne są bardzo. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba ich olejek pod prysznic :)

      Usuń
  3. Fajnie, że się sprawdziła. Ja niestety trzymam się z dala od kosmetyków tej marki, niestety- bo opakowania, krótkie składy i ceny kuszą:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mamy mnóstwo fajnych firm :))) nic na siłę :)

      Usuń
  4. nie widziałam jeszcze tej serii, ale maska wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze tego produktu,m ale pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska dla Iwonki :) Trafi na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale zachęcił mnie brak parabenów i skłonność do falowania :)

    OdpowiedzUsuń