sobota, 20 stycznia 2018

Merz Spezial - zielona wersja Haar Activ

Od paru lat zachwyca mnie działanie preparatu do skóry i włosów Merz Spezial (wersja podstawowa, pomarańczowa). Minionej jesieni postanowiłam wprowadzić powiew świeżości do suplementacji i zdecydowałam się na kurację Merz Spezial dedykowaną wyłącznie włosom (wersja zielona).


Od producenta:
Włosy, aby były piękne muszą być zasilane odpowiednimi substancjami odżywczymi.
Jeśli są suche, łamliwe, nadmiernie wypadają, pojawia się łupież - to znak, że włosy cierpią na głód witamin, aminokwasów budulcowych lub biopierwiastków.
Włosy cierpiące na niedostatek witaminy A (betakarotenu), witamin z grupy B, (w tym B1, B2, B5, B6, B12, kwasu nikotynowego) biotyny, itp., pewnych aminokwasów (np. L-Cystyny), czy takich minerałów, jak np. cynk - łatwo przetłuszczają się, chorują i wypadają - nasycone tym, co lubią potrafią się odwdzięczyć pięknym blaskiem i jedwabistą miękkością.
Merz Spezial Haar Active zawiera unikalne połączenie wyciągu z owsa, prosa i orkiszu, które zasobne są w aminokwas budujący włosy - cystynę. Wraz z cynkiem, wzmacnia ona strukturę włosa, stabilizuje i odżywia go. Pomaga przywrócić włosom sprężystość. Kompleks witamin z grupy B, biotyna, witamina C oraz kwas pantotenowy wspierają wzrost komórek w cebulkach włosów i zapewniają mocne włosy pełne wigoru i witalności. Dla naturalnie pięknych i lśniących włosów ważne znaczenie ma też połączenie miedzi z kwasem pantotenowym.
Ponieważ Merz Spezial Haar Activ draż. wzmacniające włosy, zawierają wszystkie te składniki, wzmacniają one cebulki włosów i stymulują wzrost włosów zapewniając przy tym ich gęstość oraz lśniący, zdrowy blask.

Środki ostrożności Preparatu Merz Spezial nie należy podawać dzieciom poniżej 12-go roku życia.
Żadne skutki uboczne nie są znane.
W okresie ciąży i laktacji preparat można stosować po konsultacji z lekarzem.

Przyjmować 2 razy dziennie po 2 drażetki połykając w całości, popijając wodą.
Zaleca się stosowanie suplementu przez okres co najmniej 8-12 tygodni.

Dodatkowe informacje:
Przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym, zacienionym miejscu; poza zasięgiem dzieci.

Skład:
Zawartość w dziennej porcji (4 drażetki):
Witamina C: 50 mg
Witamina B1: 3,0 mg
Witamina B2: 3,6 mg
Kwas pantotenowy: 18 mg
L-cysteina: 45mg
Miedź: 1.000 μg
Witamina B6: 3,6 mg
Witamina B12: 9 μg
Biotyna: 180 μg
Kwas foliowy: 600 μg
Niacyna: 39 mg
Cynk: 9,5 mg
skoncentrowane ekstrakty z owsa, prosa i orkiszu: 80 mg





Jakie jest moje zdanie po 4 miesiącach stosowania wersji zielonej?
Wersja pomarańczowa, do włosów, skóry i paznokci działała na mnie zawsze bardzo dobrze – po 3, 4 miesiącach zażywania pojawiało się u mnie dużo nowych włosów, były one też widocznie mocniejsze. Paznokcie znacznie szybciej rosły a cera była w widocznie lepszym stanie (tutaj znajdziecie moją recenzję wersji pomarańczowej).

Wersja dedykowana samym włosom miała u mnie zrobić dobrze włosom właśnie, więc o brak działania na skórę i paznokcie nie mam pretensji. Mam natomiast pretensję o brak działania na włosy. Jedynym efektem stosowania suplementu w wersji zielonej jest ich szybszy wzrost. Nic więcej. Ani wzmocnienia, ani nowych włosów, żadnych baby hair. Nie zauważyłam zmiany w ich kondycji i wyglądzie.
Jakby tego było mało, kuracja wersją zieloną jest dwa razy droższa - ceny suplementów są praktycznie takie same (na allegro 134 tabletek wersji pomarańczowej i 132 tabletki wersji zielonej kosztują po 56zł), ale wersji zielonej należy przyjmować podwójną ilość. Dawka dzienna wersji wersji pomarańczowej to 2 drażetki, wersji zielonej to aż 4 drażetki. Czyli kuracja jest dwa razy droższa a nie przyniosła żadnych efektów. Ciężko w takiej sytuacji o jakiekolwiek zadowolenie....



Nie, nie i jeszcze raz nie. Na wiosnę skuszę się ponownie na moją starą, znajomą i pewną wersję pomarańczową!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz