poniedziałek, 19 lipca 2021

Lullalove, propolisowy krem do stóp

Krem do stóp z propolisem, całkowicie nieznanej mi marki Lullalove, zagościł w moim domu za sprawą Żan, która często otwiera mi oczy na mniej znane, krajowe manufaktury.


Od producenta:
Krem do stóp z propolisem Lullalove
Pojemność 70 ml, cena 33 zł
Bogaty i odżywczy krem do stóp z propolisem i ekstraktem z zielonej herbaty, które intensywnie nawilżają i łagodzą podrażnienia. Zawarty w nim mocznik redukuje zrogowacenia i zmiękcza naskórek. Krem cudownie świeżo pachnie.

Skład: Aqua, Propolis Cera,Urea, Glycerin, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Allantoin, Emolient, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate,Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Polyacrylate-13, Polyisobutane,Polysorbate 20, Phenoxyethanol,Ethylhexylglycerin



Krem w metalowej tubce, takiej retro :), pachnie świeżo z wyczuwalną, propolisową nutą. Pyłek pszczeli jest też widoczny po wyciśnięciu kremu. 
Ma fajną konsystencję, jest bardzo maślany, ale nie ciągnie się na skórze i szybko się wchłania. Pozostawia aksamitną, ochronną warstwę.
Od razu po aplikacji czuję ulgę - napiętą skóra stóp przestaje dokuczać, ewentualne swędzenie ustaje. Skóra po nałożeniu kremu jest gładka, nawilżona, odżywiona i ukojona. 
Polubiłam krem bardzo. Skutecznie dba o stópki i odczuwalnie je odświeża. Podoba mi się, że efekty jakie mi zapewnia nie są połączone z dużą tłustością. 

1 komentarz: