czwartek, 2 kwietnia 2020

Dolina Czeremchy - szampon rokitnik i kwiat lotosu

Markę Dolina Czeremchy poznałam dzięki Gosi (blog Krytyk kosmetyczny), która sprezentowała mi ich szampon rokitnikowy. Zaciekawiła mnie ich kosmetykami na tyle mocno, że postanowiłam poznać ich inne produkty.Dzisiaj napiszę o 2 szamponach - będzie to wspomniany wyżej rokitnikowy i kwiat lotosu.


Od producenta:
Szampon rokitnikowy - ręcznie robiony szampon w kostce z olejem rokitnikowym, ekstraktem z owoców róży, orzechami shikakai i masłem mango
Szampon zwiększający objętość; do włosów cienkich i suchych

Skład: Sodium Cocoyl Isethionate, Aqua, Kaolin, Mangifera Indica Seed Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Citrus Paradisi Oil, Symphytum Officinale Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Camellia Sinensis Leaves, Acacia Concinna Nut Powder, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract
_____________________________________________________________________________

Kwiat lotosu - ręcznie robiony szampon w kostce stworzony w oparciu o tradycyjne formuły Ajurwedyjskie
Szampon poprawia kondycję włosów i skóry głowy, nadaje siłę i blask oraz objętość. Może także wspomagać leczenie łupieżu, łuszczycy lub atopowego zapalenia skóry. W składzie między innymi olej neem, masło tucuma, olej kokosowy, wosk jojoba, hydrolat z ylang ylang, ekstrakt z kwiatów lotosu, brahmi, bhringraj, tulsi i aloes.
Szampon świetnie sprawdzi się także w podróży, a dzięki dołączonej puszcze nie będzie problemu z jego transportem.
Przeznaczony do każdego typu włosów

Jak używać: Wystarczy delikatnie potrzeć szampon w wilgotnych dłoniach, a wytworzoną pianą umyć zwilżone wcześniej włosy. Spłukać.

Skład: Sodium Cocoyl Isethionate, Kaolin, Maroccan Lava Clay, Cocos Nucifera Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Glycerin, Azadirachta Indica Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil&Hydrogenated Vegetable Oil, Parfum, Astrocaryum Vulgare Butter, Cocamidopropyl betaine, Salix Alba Bark Extract , Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cananga Odorata Distillate Water, Ocimum Sanctum Powder, Nelumbo Nucifera Powder, Eclipta Alba Powder, Bacopa Monniera Powder, CI77019**, CI77891**, CI77491**, CI77499**, CI77742**

* substancje występujące naturalnie w olejkach eterycznych
** oznaczenia pigmentów mineralnych i perłowych, takich jak mika, ultramaryna itp.
___________________________________________________________________________

Szampony ważą 70 g (+/- 5 g), ich cena to kwota 29-40zł w zależności od wersji i rodzaju opakowania.



Szampon rokitnikowy

Okrągły, twardy szampon do włosów w pomarańczowym kolorze. Piękny zapach, bardzo mi się podoba. Konsystencja nieco inna od dotychczas znanych mi szamponów w kostce – ten jest od nich bardziej plastyczny, mniej kruchy.

Pieni się genialnie, daje fajną i dużą pianę. Szampon nakładam poprzez bezpośrednie pocieranie nim włosów. Robię to zawsze tylko zgodnie z kierunkiem wzrostu włosa – przykładam kostkę u nasady, przejeżdżam nią do końców włosów. I tak kilka razy. Tak nałożony nie kołtuni włosów bardziej niż szampony płynne. W trakcie mycia nie odczuwam szorstkości włosów, ale czuję ją nieco podczas zmywania i już po spłukaniu szamponu. Nie jest to jednak silne i zwykła porcja odżywki radzi sobie z tym bez problemu.

A jak działa? Cudownie! Jest to najlepszy szampon w kostce jakiego używałam. Bardzo dobrze myje włosy, skutecznie oczyszcza również skórę głowy. Nie podrażnia, nie powoduje swędzenia, wypłukuje się bez problemu. Nic a nic nie wysusza, leciutko przedłuża świeżość. Sprawia, że włosy widocznie zyskują na objętości i są ładnie odbite u nasady. Poza tym ładnie błyszczą i dobrze się układają. Strasznie mi pasuje!



Kwiat lotosu

Pachnie ziołowo, orientalnie, lekko słodko. Ma kolor błota i ciutkę bardziej kruchą konsystencję niż wersja rokitnikowa. Gorzej też się pieni i odczuwalnie bardziej kołtuni. Przyznam, że moje włosy nie wyglądają po nim tak dobrze jak po rokitniku. Myje dobrze, nie podrażnia, ale nie ma tego efektu wow, jaki był udziałem pomarańczowej kosteczki. Ładny wzorek na wierzchu, choć efektowny i przyciągający wzrok, nie był wstanie mi wynagrodzić różnicy w działaniu 😊



Szampon rokitnikowy uwielbiałam! Kwiat lotosu nie był zły, ale do rokitnika mu daleko :)
Obecnie używam rokitnikowej odżywki do włosów a w zapasach mam szampon melisowy - recenzja na pewno się pojawi za jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz