niedziela, 17 marca 2019

Helixium - serum i peeling do twarzy

Helixium to całkiem nowa dla mnie marka. Jest to ekskluzywna linia hiszpańskich, organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy na bazie śluzu ślimaka. Kosmetyki posiadają certyfikat ecocert i są dostępne w ofercie sklepu erato-organic.
W mojej pielęgnacji zagościło intensywne serum do twarzy oraz żel-krem złuszczający ze srebrem. A oto ich recenzja.


Od producenta:
Wyjątkowe połączenie składników sprawia, że regularne stosowanie serum opóźnia procesy starzenia, regeneruje i ujędrnia delikatną skórę twarzy. Świeża i lekka formuła sprawia, że skóra staje się rozświetlona, doskonale nawilżona oraz perfekcyjnie miękka w dotyku.

WŁAŚCIWOŚCI
Helixia Aspersa Bio Complex®: odbudowuje skórę właściwą, wzmacnia komórkowy system regeneracji, działa przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia skórę usuwając drobne przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych.
Kwiat Dzikiego Bzu: działa łagodząco i zmniejsza przekrwienie skóry.
Mleczko Pszczele Bio: intensywnie nawilża, działa regenerująco, łagodzi wszelkie podrażnienia skóry.
OSILIFT Bio: pochodzący w 100% z naturalnego owsa wzmacnia i ujędrnia skórę (82% efekt liftingu po aplikacji, 7% wzrost elastyczności).

SPOSÓB ZASTOSOWANIA
Stosować na oczyszczoną skórę twarzy, przed zastosowaniem wstrząsnąć. Kilka kropli serum delikatnie wmasować w twarz, szyję i dekolt omijając okolice oczu. Stosować rano i/ lub wieczorem.

Skład: SAMBUCUS NIGRA FLOWER WATER,AQUA, ALCOHOL DENAT, SNAIL SECRETION FILTRATE, AVENA SATIVA(OAT) KERNEL EXTRACT, SECHIUM EDULE EXTRACT, ROYAL JELLY, RHIZOBIAN GUM, GLYCERIN, CYAMOPSIS TETRAGONOLOBA (GUAR) GUM, SODIUM LEVULINATE, LEVULINIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, POTASSIUM CITRATE, GLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE,DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELLOL.

Pojemność 30 ml, cena 140 zł, dostępność erato-organic



Moja opinia:
Szklana, biała buteleczka z pipetką. Serum ma mleczny kolor i jest leciutko żelowe. Wchłania się błyskawicznie, zanim rozsmaruje je na szyi to na czole jest już całkiem wchłonięte do matu. Serum pozostawia cerę odczuwalnie wygładzoną i lekko napiętą, w taki przyjemny sposób. Wszelkie kremy i toniki pięknie z nim współpracują, serum nie utrudnia wchłaniania nakładanych na nie produktów.
Serum używam zazwyczaj i rano i wieczorem, pod krem. Używane samo jest dla mnie za lekkie, zresztą obecna pogoda wymaga nieco silniejszej pielęgnacji. Od kiedy zaczęłam regularnie używać serum (czyli już ponad miesiąc) widzę poprawę nawilżenia skóry. Poprawiła się też jej gładkość, jest przyjemniejsza w dotyku. Zwiększyła się miękkość skóry i jest bardziej sprężysta.
Serum nakładam również na okolice oczu i tam najwyraźniej czuję działanie napinające. Jest to bardzo pożądany przeze mnie efekt, więc cieszy mnie bardzo.

Kosmetyk jest bardzo delikatny dla skóry, nie dość, że nie powoduje żadnych podrażnień to jeszcze łagodzi te istniejące. Drobne zaczerwieniania, wywołane zbyt długim przebywaniem na wietrze, zniknęły. Bruzdy okołonosowe również nie straszą małymi, suchymi skórkami ani nadmiernym ściągnięciem. Zauważyłam też zmniejszenie widoczności porów, szczególnie w okolicach nosa i na samym nosie.

Od jakiegoś czasu trafiałam na sera, które tak naprawdę nie raczyły mnie żadnym widocznym czy odczuwalnym działaniem. Chyba miałam jakiegoś pecha... Serum Helixium przełamało złą passę :). 

Oprócz serum do twarzy miałam też saszetkę peelingu, która wystarczyła mi na 3 zastosowania, czyli 3 zabiegi raz w tygodniu.



Od producenta:
Krem-żel złuszczający ze srebrem Helixium
Helixium® żel złuszczający zawiera wyjątkowe połączenie Helixium Aspersa Bio® i Chayota Bio z drobinkami kokosowymi i Srebrem Koloidalnym dla gładszej i promiennej cery.

WŁAŚCIWOŚCI
Srebro Koloidalne: działa przeciwzaplnie, bakteriobójczo i regenerująco.
Helixium Aspersa Bio Complex®: odbudowuje skórę właściwą, wzmacnia komórkowy system regeneracji, działa silnie przeciwzmarszczkowo, rozjaśnia skórę usuwając drobne przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych.
Woda z Kwiatów Grejpfruta: działa jako antyoksydant, chroni komórki przed atakiem wolnych rodników.
Aloe Vera: regeneruje i działa jako antyoksydant.
Masło Shea: nawilża, zmiękcza i odbudowywuje.
Drobinki kokosowe: ziarnisty środek złuszczający, antyoksydant.

SPOSÓB ZASTOSOWANIA
Nanieść żel na oczyszczoną i zwilżoną skórę twarzy, następnie masować kolistymi ruchami i dokładnie spłukać.
Dla optymalnego efektu stosować raz w tygodniu.

Skład: INGREDIENTS: AQUA (WATER), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, SESAMUM INDICUM SEED OIL*, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT* (ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE), GLYCERYL STEARATE CITRATE, POLYGLYCERYL- 3 STEARATE, HYDROGENATED LECITHIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER*, SILVER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, SECHIUM EDULE EXTRACT*, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, SNAIL SECRETION FILTRATE*, CITRUS PARADISI FRUIT WATER*, TOCOPHEROL, GALACTOARABINAN, XANTHAN GUM, CYAMOPSIS TETRAGONOLOBA (GUAR) GUM, COCOS NUCIFERA (COCONUT) SHELL POWDER, HYDRATED SILICA, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), CITRAL, LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL, LINALOOL.

Pojemność 7 ml, cena 23 zł, dostępność erato-organic



Moja opinia:
Saszetka zawiera bardzo kremowy peeling z małymi, dość ostrymi drobinkami. W aplikacji i działaniu również zachowuje się jak krem :). Nie pieni się, a po jego zmyciu mam wrażenie, jakbym już się nakremowała. Nie wysusza ani nie naciąga skóry, wręcz delikatnie ją odżywia i nawilża. Skutecznie usuwa martwy naskórek, suche skórki znikają bez śladu i pozostaje tylko miękka, gładka i aksamitna cera. Pory są zmniejszone, cera ma zdrowszy kolor. Masaż wykonywany peelingiem jest niezwykle przyjemny, łatwo można stopniować moc zdzierania poprzez siłę nacisku.
Peeling bardzo, naprawdę bardzo mi się spodobał. Niepozorna saszetka a w niej wyjątkowo dobry peeling. Chyba jeszcze nigdy nie miałam aż tak kremowego peelingu, który sprawiał, że skóra po jego użyciu jest nie tylko oczyszczona i wygładzona, ale także odżywiona. Fajny produkt, z całą pewnością wart uwagi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Serum stosowane po użyciu peelingu to bardzo zgrany duet. Zestaw ten zapewnia gładką, elastyczną, odżywioną i nawilżoną skórę. Kiedy nakładałam serum po peelingu nie musiałam już nakładać kremu. 
Peeling bardzo dobrze wspominam, a serum wystarczy mi na pewno jeszcze na co najmniej miesiąc codziennej aplikacji dwa razy dziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz