niedziela, 23 lutego 2014

Wiosna, wiosna, ach to Ty!

Nie wiem co na to kalendarz, ale ja oficjalnie ogłaszam, że dla mnie zaczęła się wiosna :).
Przepiękne, rażące w oczy słońce, delikatny, rześki wiaterek, przyjemna temperatura. Jeśli nie tak wygląda wiosna, to ja nie wiem jak i nie chcę wiedzieć!
Po spacerze czuję się jak nowonarodzona. Jest cudownie, nie chciało się wracać :). W domu pootwierałam okna, upajam się świeżym powietrzem i świecącym w otwarte drzwi balkonowe słońcem.

Przy okazji zobaczcie co znalazłam w biedronce :). Czysta wiosna!


8 komentarzy:

  1. A mnie szaro, buro i ponuro :D a doniczki rewelacyjne!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niedobrze *-:

      Doniczki fajne :), te z czuprynkami boskie.

      Usuń
  2. Jakie cudne doniczki :D ja się tak bardzo bardzo boje.. że będzie jeszcze zima... niech już nie przychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty! Ogłosiłam już wiosnę, zima nie wróci :D

      Usuń
    2. Mówisz?:) :D Jak Ty tak mówisz, to znaczy że tak będzie :D

      Usuń
  3. ooooooooo...też wpadły wczoraj w moje łapki :)
    zestawik mamy prawie identyczny z tą różnicą, że mój środkowy kwiat jest różowy
    przesłodkie jest to trio :)
    promolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne!
      Ja mam jeszcze 3 żonkilki w szklanych, prostych doniczkach :) własnie zaczynają kwitnąć - piękne, miniaturowe kwiatuszki!

      Usuń
  4. Musiałam podejrzeć :) wesołki :D

    OdpowiedzUsuń