sobota, 9 maja 2015

Nowe przyszło :)

Zdecydowałam się na pewną modyfikację w pielęgnacji oraz uznałam, że czas zacząć dorastać makijażowo. Poniżej nowości kosmetyczne, świadczące o tych zmianach :).
Przede wszystkim postanowiłam zaprzestać na czas jakiś mycia twarzy mydłem. Tak, tak - po wielu latach oczyszczania cery kostkami naturalnymi zamierzam przez pewien okres stosować delikatniejsze środki myjące.



Na tą okoliczność kochana Emilka z Plants for Beauty przysłała mi piankę myjącą do twarzy z ogórkiem firmy 100% Pure. Pianki 100% Pure mają świetną opinię! Doszłam do wniosku, że jeśli zmieniać sposób demakijażu i mycia twarzy to tylko z nimi :D. Pierwsze wrażenie.... wow!
Z Plants for Beauty przyszły do mnie także balsamy lecznicze Herbamedicus - dermorevital, czarci pazur, końska maść. To nowość w ofercie sklepu, bardzo liczę na ich działanie.

Ponadto nabyłam pierwszą w swoim życiu szminkę :). Poważnie, nigdy żadnej nie miałam. Firma Felicea to pionierzy polskiej, naturalnej kolorówki. Bardzo interesująca marka. Do szminki dostałam dopasowaną kolorystycznie konturówkę do ust, za którą bardzo dziękuję :).



A na deser zostawiłam dla Was nowinki made in Katarzyna, czyli własnoręczne wyroby naszej kipiącej pomysłami Mineralnej Kasi :). Kasia wyczarowała dla mnie serum na przebarwienia i serum z kwasami w ramach programu ratowania anulowej paszczy i walki z przebarwieniami. Zostałam dodatkowo dopieszczona peelingującą odżywką do włosów, muffinką i kulą do kąpieli. Kasia podzieliła się też ze mną mydełkiem pietruszkowym z Pszczelej Dolinki, którego jej zazdrościłam :D. Kasieńko, jesteś boska! Dziękuję :).



Wspaniałości prawda? :)

47 komentarzy:

  1. Ja sama już nie wiem co lepsze do mycia, czy mydło, żel czy pianka lub tylko micel?
    Świetne zakupy, jak zawsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja bardzo lubię mydła, ale mam ochotę na zmianę :)

      Usuń
  2. Wspaniałości! <3 A paczuszka od Kasi - cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - wspaniałości i cudeńka :D

      Usuń
  3. Te 100% pure mnie kusi no i uoga uoga sa na liscie jak zużyje zapasy zaszaleje:) ta mufinka nie za miekka wyszła??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie firmy.
      Muffinka jest super - konsystencja jest bardzo dobra. Dzisiaj wieczorem jej użyję :DDDD

      Usuń
    2. bałam sie zeby droge wytrzymała:)

      Usuń
    3. Doszła w stanie nienaruszonym :)
      Nie mogę się doczekać wieczornego prysznica :D

      Usuń
  4. Czarci pazur. Nie wiem wprawdzie do czego to służy ale juz tego pragnę! Czarci pazur- bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDD
      Generalnie bóle reumatyczne i mięśniowe :)

      Usuń
  5. Super pomadka, piękny kolor :) żel do mycia twarzy interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba kolor, ale zobaczymy jak się zgra z resztą twarzy :D
      Pianka jest świetna, po pierwszych użyciach zapowiada się sukces.

      Usuń
  6. Piankę myjącą do twarzy to bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości. Ja szminki kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja jeszcze nie wiem jakimi uczuciami będę je darzyć :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne zakupy, paczuszka od Kasi też super :)
    Myślę, że do szminek się przyzwyczaisz. Ja też przez wiele lat ich nie używałam, a teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Mam nadzieję, że polubię szminko, bo bardzo mi się podobają na kimś :) szczególnie czerwone :D

      Usuń
  9. Najbardziej zainteresowała mnie szminka, głównie z powodu firmy, o której słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma polska, naturalna, warto się przyjrzeć :)

      Usuń
    2. Zapraszamy na naszą stronę www.felicea.pl tam znajduje się wiele informacji na temat marki i kosmetyków!

      Usuń
  10. Felicea mnie kusi mocno. Ale póki co mam zakaz (od siebie ;)) na kupowanie kolorówki, ale pewnie niedługo wytrzymam i coś sobie sprawie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicea zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
  11. Kończę właśnie piankę rozjaśniająca i też WOW. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozjaśniającą mówisz... zapisane :D

      Usuń
  12. O Kochana! Pełne zawodowstwo - szmina i konturówka - ho, ho ;)
    Od lat nie mogę stosować kostek do buzi - najbardziej lubię pianki ale też i żele ..i myjaki np Lushowe - te uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prosta baba wzięłam samą szminkę - o profesjonalizm zadbał sklep :D
      Ja z kolei z lushem nie teges :D

      Usuń
  13. Same cudowności! Aż chce się używać ;)
    Mi mydełka też się znudziły i eksperymentuję z domowymi środkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nowościami taki właśnie jest problem, że ma się ochotę od razu wszystko napocząć :D

      Usuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o firmie Felicea. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego. Na pewno się na coś skuszę.

    Czy jest spowodowana rezygnacja ze stosowania mydeł do mycia twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O firmie dowiedziałam się dzięki przyjaciółce - Elusia buziaki!!!!
      Może nie tyle rezygnuję z mycia twarzy mydłem, co na jakiś czas je odstawiam w tym zakresie :).
      Ostatnio, z powodu ogromnego stresu, mam duże problemy z cerą. Postanowiłam spróbować traktować ją nieco delikatniej, bo i tak ma za swoje... Zobaczymy co ona na to :)
      Ogólnie kocham mydła i bardzo mi pasują w pielęgnacji twarzy.

      Usuń
  15. taka pianka to marzenie, zestawik od Kasi cudo, przyjemnego używania

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianki - szczere zazdroszczę, moja twarz lubi się z ogórkiem.
    Pozwól, że zapytam: Sama wybrałaś kolor szminki? Pierwsza sztuka i od razu taki kolor??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - sama wybrałam :DDDDDDDDD błyszczyki miałam przeważnie różowe, doszłam do wniosku, że bez sensu kupować szminkę taką samą jak błyszczyki i kupiłam czerwoną :D jak szaleć to na całego!!!

      Usuń
    2. Fiu, fiu! To podziwiam za odwagę!
      Niech się dobrze nosi :)

      Usuń
    3. Zawsze mi się podobały czerwone szminki!
      Ta jest jasnoczerwona, jaśniejsza niż się wydaje na zdjęciach :)

      Usuń
  17. Ten żel do mycia mnie zaintrygował, muszę się nim bliżej zainteresować :D Szminka świetna, szczególnie jak na pierwszą - przypuszczam, że spełni swoją rolę koncertowo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka ogórkowa jest cudna! Chyba się w niej zakocham!
      Szminka fajna :) bardzo miękka, ale udaje mi się nie psuć :)
      Tylko moje usta stchórzyły :d zimno mnie obsypało strasznie!
      Udało mi się użyć szminki dwa razy - efekt, choć konkretny, bardzo mi się podoba :D
      Jak podleczę te zmasakrowane wargi to Wam pokażę :)

      Usuń
  18. Ta pianka mogłaby być moim ulubieńcem, chętnie bym się na nią skusiła :) czekam na recenzję duetu do ust, ładny, zdecydowany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłaby być ulubieńcem, mogła :)
      Dziękuję, też mi się kolor szminki podoba!

      Usuń
  19. 100 % Pure tak mnie kusi, że nie masz pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sobie mogę wyobrazić :)

      Usuń
  20. Anula, fajne nowe przyszło :D Pielęgnacja 100% Pure jest na mojej liście a kolorówkę już pokochałam.

    Pozazdrościłam Ci szminki marki Felicea i też zamówiłam. Jestem zachwycona! Dziękuję za pokuszenie :*

    Kosmetyki od Kasi to Ci dopiero rarytas! Cudowności! Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A mnie własnie trzeci raz z rzędu obsypała opryszczka i szminkę uzyłam zaledwie raz...

      Usuń